SEMówka #2.24– czyli co warto przeczytać

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 06.2017

 

Zapraszamy do sprawdzenia naszej subiektywnej listy najlepszych artykułów o tematyce SEM, SEO i Facebook z ostatnich tygodni. SEMówka prasówka, która zbiera dobre artykuły w jednym miejscu, większość z anglojęzycznych źródeł.

Nowy wizualny, raport w Google Analytics to informacje w pigułce o ruchu na Twojej stronie. Od podstawowych wskaźników po skuteczność kampanii AdWords.

 

Kierowanie GSP na treści i tematy maili użytkowników Gmail wkrótce przejdzie do historii. Google rezygnuje ze skanowania kilkuset ostatnich maili niebędących spamem.

 

Nowe dane o Wyniku Jakości czyli m.in. historyczny Wynik Jakości pomoże Ci ulepszyć reklamy tekstowe, landing page i CTR. Do dzieła!

 

Niestandardowi odbiorcy to jedna z najbardziej niedocenionych opcji w kampania displayowych. Zacznij tworzyć listy odbiorców dopasowanych do Twojego produktu zamiast korzystać z ogólnych grup odbiorców.
Jeśli zajmujesz się wdrażaniem GTM dla swoich klientów, Luna Metrics przygotowało ściągawkę z data layer, którą możesz wysłać do programisty odpowiedzialnego za dodanie data layer.

Skończyły Ci się pomysły na rozbudowę konta? Poznaj trzy strategie, którą zwiększą zasięg Twojej kampanii.

 

Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991