SeoStories podsumowanie tygodnia

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 12.2012

 

Co wydarzyło się w branży w minionym tygodniu? Do najważniejszych zdarzeń z pewnością zaliczyć można ujawnienie przez Google informacji o kolejnym updacie algorytmu. Pojawiło się też wiele ciekawych artykułów, w szczególności na polskich blogach, po które warto sięgnąć w wolnej chwili.

Koniec roku nastraja do podsumowań. Ciekawe zestawienie wydarzeń minionego roku, które wpłynęły na SEO.

Wyczerpujący artykuł na temat ostatniej aktualizacji WordPressa znajdziemy na stronie SEJ. Nowy domyślny template Twenty Twelve,  odświeżone Media Uploader i Media Library  już nie takie straszne po lekturze artykułu.

Kolejny update Google Panda za nami. Dla tych, którzy przeoczyli zmiany, garść podstawowych informacji od niezawodnego Barrego Schwartza.

Zmierzch anchor tekstów, który ogłosił Rand Fishkin, pod lupą autorów bloga Performance Media. Już teraz warto przeczytać jak może wyglądać SEO w niedalekiej przyszłości.

Remarketing AdWords zintegrowany z danymi z Google Analytics daje ogromne możliwości kierowania reklamy do konkretnej grupy odbiorców.  Ekspercki artykuł do przeczytania od blogu agencji SEMAHEAD. Nowy wymiar remarketingu to jednak w nic w porównaniu z rewolucją, jaką przejdzie Google Analytics.

Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991