Google Partners – co to jest?
Jest to program Google dla agencji reklamowych, ekspertów od marketingu internetowego i innych specjalistów z tematyki internetowej, którzy prowadzą kampanię w AdWords. Każdy uczestnik programu ma możliwość poszerzania swojej wiedzy poprzez darmowe szkolenia stacjonarne jak i online. Żeby uzyskać status Partnera Google wymagane jest zdanie egzaminu z tematyki reklam w sieci wyszukiwania na poziomie podstawowym jak i zaawansowanym oraz osiągnięcie wymaganego wydatku środków w wysokości 10 000$ na wszystkie podłączone konta w ciągu 90 dni. Dodatkowo wszystkie kampanie muszą być prowadzone w sposób idealny według wytycznych Google. Jeśli postępujemy wbrew zasadom Google Adwords narażeni jesteśmy na utratę tytułu zaufanego partnera Google.
Każda agencja, która ma wyżej wspomniany status, może zdobyć tzw. specjalizacje. Każda z nich informuje, że uczestnik programu posiada ekspercką wiedzę na dany temat usługi Google Adwords, dzięki czemu klienci mają pewność, że świadczymy usługi na najwyższym możliwym poziomie. Wywalczenie takowej specjalizacji na pewno w dużym stopniu wyróżnia agencję na rynku z pośród konkurencji.
W tym momencie Google daje nam możliwość zdobycia 5 specjalizacji:
– Sieć wyszukiwania
– Sieć reklamowa
– Reklama mobilna
– Zakupy Google
– Reklama Wideo
Dla potencjalnych klientów specjalizacja ma ułatwić wybór odpowiedniej firmy, która spełnia jego oczekiwania co do rodzaju prowadzonych kampanii i cechuje się odpowiednim doświadczeniem w danej dziedzinie Google Adwords.
Dla partnerów prowadzących bardzo dużą ilość kont Google Adwords z odpowiednią jakością struktury kampanii i spełnionym progiem wydatków możliwe jest zdobycie statusu „Premier Partner”.
Nasza agencja uzyskała już wszystkie specjalizacje. Świadczy to o tym, że posiadamy najbardziej aktualną wiedzę ze wszystkich dziedzin Google Adwords. Współpraca z nami to przyjemność i gwarancja efektywności prowadzonych kampanii.