Utrzymuj relacje z klientami dzięki Google Moja Firma

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 06.2014

O tym, jak wartościowy jest zadowolony klient, wie pewnie każdy właściciel firmy. Osoby, które lubią nas i nasze produkty mogą stać się najlepszymi rzecznikami, a z czasem nawet ewangelistami marki. Dlatego nikomu nie trzeba przypominać, że warto zadbać o dobry kontakt z zadowolonymi klientami. Z tego samego założenia wyszło Google, przygotowując swoją nową ofertę dla firm.

Właśnie została uruchomiona usługa Google Moja Firma, która ma pomóc w nawiązywaniu kontaktów z klientami. Dzięki założeniu profilu w Google Moja Firma, mamy możliwość udostępnienia informacji o swojej firmie w wyszukiwarce Google, Mapach Google i Google+ na komputerach oraz urządzeniach mobilnych. Usługa pozwala także analizować, w jaki sposób internauci znajdują naszą firmę. Wbudowane statystyki, zintegrowane z AdWords Express, pokażą, skąd użytkownicy dowiedzieli się o naszej firmie i w jaki sposób wchodzą z nami w interakcję. Dodatkowo, w celu lepszej komunikacji, Google udostępnia też aplikację, która umożliwia zarządzanie informacjami w ramach Androida, a wkrótce także przez iOS.

Jaka jest różnica między Google Moja Firma a pozostałymi usługami Google, które są już dostępne? Google mówi, że nowa usługa ma więcej funkcjonalności, dzięki czemu pozwala w łatwiejszy sposób zarządzać informacjami dotyczącymi firmy. Gromadzi w jednym miejscu dane pochodzące z pozostałych usług.

google-moja-firma

 

Justyna Mądro
Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991