Utrzymuj relacje z klientami dzięki Google Moja Firma

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 06.2014
 

O tym, jak wartościowy jest zadowolony klient, wie pewnie każdy właściciel firmy. Osoby, które lubią nas i nasze produkty mogą stać się najlepszymi rzecznikami, a z czasem nawet ewangelistami marki. Dlatego nikomu nie trzeba przypominać, że warto zadbać o dobry kontakt z zadowolonymi klientami. Z tego samego założenia wyszło Google, przygotowując swoją nową ofertę dla firm.

Właśnie została uruchomiona usługa Google Moja Firma, która ma pomóc w nawiązywaniu kontaktów z klientami. Dzięki założeniu profilu w Google Moja Firma, mamy możliwość udostępnienia informacji o swojej firmie w wyszukiwarce Google, Mapach Google i Google+ na komputerach oraz urządzeniach mobilnych. Usługa pozwala także analizować, w jaki sposób internauci znajdują naszą firmę. Wbudowane statystyki, zintegrowane z AdWords Express, pokażą, skąd użytkownicy dowiedzieli się o naszej firmie i w jaki sposób wchodzą z nami w interakcję. Dodatkowo, w celu lepszej komunikacji, Google udostępnia też aplikację, która umożliwia zarządzanie informacjami w ramach Androida, a wkrótce także przez iOS.

Jaka jest różnica między Google Moja Firma a pozostałymi usługami Google, które są już dostępne? Google mówi, że nowa usługa ma więcej funkcjonalności, dzięki czemu pozwala w łatwiejszy sposób zarządzać informacjami dotyczącymi firmy. Gromadzi w jednym miejscu dane pochodzące z pozostałych usług.

google-moja-firma

 

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry