Webinary DevaGroup z 2021 roku

Kamil Leśniak
Kamil Leśniak
Archiwum 02.2022
 
Webinary DevaGroup z 2021 roku

Zobacz nagrania
webinarów z 2021 roku!

DevaGroup i organizowanie webinarów, to już całkiem długa historia! Cieszymy się, że możemy dzielić się z Wami naszą wiedzą i że dzięki nam poszerzacie swoje marketingowe horyzonty. W 2021 roku zorganizowaliśmy łącznie 21 darmowych webinarów do udziału w których zaprosiliśmy 19 różnych współorganizatorów, 14 różnych patronów medialnych i aż 25 zewnętrznych prelegentów. Cieszymy się, że wspierali nas najlepsi marketingowcy i specjaliści z branż SEM i SEO! Razem możemy więcej 🙂

Dla wszystkich osób zarejestrowanych na nasz newsletter przygotowaliśmy dodatkowy bonus, jakim są nagrania z webinarów 2021 organizowanych przez DevaGroup!

Sekcja tło

Zapisz się na newsletter i odbierz nagrania!


W poprzednim roku organizowaliśmy trzy główne linie tematyczne naszych spotkań  online:

  • webinary z przedstawicielami Google pt. “Możliwości Google dla branży…”,
  • webinary dla e-commerce,
  • webinary dla biznesu.

Podsumowując: łączny czas webinarów przygotowaliśmy dla Was prawie 18h darmowej wiedzy w skondensowanej formie i formacie online. Natomiast najważniejsze od zawsze były dla nas Wasze zainteresowanie i obecność, dlatego cieszymy się z każdej z prawie 4 tysięcy, które skorzystały z naszej wiedzy!


Jakie nagrania znajdziesz na udostępnionej stronie?

 

Seria Google dla Biznesu:


#1: Pierwsze kroki w reklamie online

a) Krzysztof Marzec: Piszemy idealne reklamy w Google Ads
b) Marta Koziarz: Google Analytics – dlaczego potrzebujesz go na swojej stronie?
c) Jakub Trybuła: Co daje wysoka pozycja w Google?

#2: Twój biznes, nasze reklamy

a) Krzysztof Marzec: 5 raportów z Google Analytics, które pozwolą ulepszyć Twoją stronę pod Google
b) Dorota Kika: Jak ocenić skuteczność tekstu reklamowego w Google Ads?
c) Krzysztof Semp: Od zera do milionera na Amazon w 3 miesiące – case study wdrożenia w branży ogrodowej

#3: Razem możemy więcej!

a)  Dorota Kika: Jak określić cel kampanii reklamowej i jak mierzyć go przy pomocy kodów konwersji?
b) Wioleta Magdziarz: Jak z pomocą internetu zdobyć klientów w nowej rzeczywistości?
c) Krzysztof Marzec: Analiza konkurencji na żywo

#4: Jak najlepiej dotrzeć do Klienta?

a) Krzysztof Marzec: Skuteczne pozycjonowanie na YouTube
b) Dorota Kika: Jak znaleźć klienta, gdy klient nie szuka mnie? GDN i SDC
c) Łukasz Kosuniak: Marketing do klienta biznesowego, 5 elementów koniecznych do prowadzenia skutecznego marketingu B2B

#5: Jak żyć w zgodzie z RODO pracując w Marketingu?

a) Piotr Kantorowski: Czy na cold mailing zawsze potrzeba zgody z RODO? Czyli o tym jak legalnie prowadzić komunikację handlową w Internecie
b) Krzysztof Marzec: Bezpieczeństwo a Google?
c) Grzegorz Miłkowski: Zdrowa dieta contentmarketingowa dla Twojej firmy. Jak planować strategię złożoną z wysokowartościowych treści?

#6: Komunikacja i sprzedaż internetowa dla małych firm

a) Ariel Drabiński: Sprzedaż na Allegro – jak się wyróżnić?
b) Marcin Piskorz: Sklep internetowy przyjazny klientowi, czyli jaki?
c) Łukasz Suchy: SEO dla małych firm i sklepów internetowych

#7: Skuteczny e-commerce, który wygrywa sezon świąteczny

a) Aleksandra Pizoń: Lojalizacja klientów – co zrobić, by konsument wrócił do e-sklepu?
b) Piotr Polok: Po co mi dzisiaj blog w sklepie internetowym?
c) Jakub Pietraszek: Finansowe wyzwania E-commerce w okresie przedświątecznym

 

Seria Google dla E-commerce:


#1: Chcesz wskoczyć na wyższy level sprzedaży?

a) Krzysztof Marzec: Kampanie Dynamic Search Ads dla e-commerce
b) Dorota Kika: Automatyczne strategie ustalania stawek – czyli dlaczego wysokie CPC wcale nie oznacza że jest źle?
c) Mateusz Grzywnowicz: Amazon.pl co to oznacza dla Polskich sprzedawców?

#2: Jak reklamować swój sklep internetowy?

a) Krzysztof Marzec: Analiza słów kluczowych pod kampanie Google Ads i pozycjonowanie
b) Dorota Kika: Kampanie produktowe – od czego zacząć?
c) Paweł Bilczyński: Jak za pomocą narzędzi Google znaleźć klientów z zagranicy dla swojego e-commerce?

#3: Kampania musi sprzedawać

a) Krzysztof Marzec: Strategia budowania treści w sklepie internetowym
b) Milena Majchrzak: Jak dzięki SEO przyciągnąć klientów zdecydowanych na zakup?
c) Dorota Kika: Źródła ruchu w Google Analytics i tagowanie kampanii

#4: Cel: większa sprzedaż!

a) Krzysztof Marzec: Audyt SEO sklepu internetowego na żywo
b) Paweł Sokołowski: Semantyka w e-commerce

#5: Wstęp do Marketing Automation

a) Krzysztof Marzec: Konwersje od A do Z czyli co powinieneś mierzyć w swoim sklepie poza transakcjami?
b) Mike Korba: Sprowadziłeś ruch na stronę i co dalej, czyli wstęp do Marketing Automation

#6: Rodzaje raportów w Google Analytics

a) Przemysław Biegacz: Jak dostosowywać raporty w Google Analytics?
b) Mateusz Muryjas: Zdarzenia i wymiary niestandardowe w raportowaniu e-commerce
c) Bartłomiej Kaczmarczyk: Eksplorowanie i edycja raportów w Google Analytics 4

#7: Mikołajkowe akcje socialowe

a) Anna Ledwoń-Blacha: Niestandardowe akcje socialowe i contentowe. Jak przyciągnąć uwagę odbiorców w tak intensywnie reklamowym czasie
b) Krzysztof Marzec: Kierowanie reklamy do użytkowników


Sekcja tło

Zapisz się na newsletter i odbierz nagrania!


Sprawdź nasze najnowsze serie webinarów!

 

(Nie)książkowe rozmowy Pomówmy o marketingu Darmowe webinary 2022

Kamil Leśniak
Event & Marketing Manager. Zajmuje się marketingiem internetowym oraz contentem. Lubi wyzwania i pasjonuje się organizacją eventów. Prywatnie kolekcjoner autografów znanych osób.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (6 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry