Google wprowadza reklamy TrueView 360 stopni

Katarzyna Nogaj
Katarzyna Nogaj
Archiwum 07.2015

W marcu Google wprowadziło możliwość przesyłania na YouTube filmów sferycznych 360 stopni. Oglądanie takich filmów jest możliwe w przeglądarce Chrome oraz aplikacji Youtube na Androida lub iOS.

Natomiast tydzień temu Google na swoim blogu poinformowało o wprowadzeniu reklam 360 stopni. Nowy typ reklam umożliwia zupełnie nowy sposób interakcji, widzowie mogą obejrzeć reklamę z każdej strony w prosty sposób zmieniając kąt patrzenia.

Pierwszym reklamodawcą, który uruchomił reklamę YouTube TrueView 360 stopni w USA został Bud Light. Trzy reklamy wideo są częścią kampanii „Whatever, USA”, w jedym z filmów widzowie mogą wziąć udział w powitalnej paradzie na wyspie Catalina.

Film 360 stopni został użyty niedawno w kampanii reklamowej Coca-Cola Meksyk. Reklama świętująca setną rocznicę stworzenia klasycznego wzoru butelki miał, jak podaje JR Futrell, Product Manager, YouTube Ads, o 36% lepsze wyniki niż standardowe reklamy in-stream.

Do stworzenia filmów 306 kompatybilnych z YouTube potrzebna jest jedna z następujących kamer: . Bublcam, Giroptic’s 360cam, IC Real Tech’s Allie, Kodak’s SP360 lub RICOH THETA. Więcej informacji o przesyłaniu filmów 360 stopni można znaleźć w oficjalnej pomocy Google: https://support.google.com/youtube/answer/6178631?hl=pl

Katarzyna Nogaj
Specjalistka SEM, Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. Pierwsze kampanie AdWords budowała w 2009 roku. Aktualnie zachwyca się możliwościami Google Tag Manager i rzeczami, które można śledzić przy pomocy Google Analytics. Uf, dobrze, że używa Ghostery.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991