Jak utworzyć wydarzenie na Facebooku

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 01.2013

Szykujesz mega imprezę? A może prowadzisz profil firmowy i planujesz otwarcie np. nowego klubu? Pokaż, że jesteś trendy i utwórz wydarzenie na Facebooku.

Już mówimy jak to zrobić. Jeśli chcesz utworzyć wydarzenie jako osoba prywatna, po prostu będąc na stronie głownej Facebooka z lewej strony znajdziesz kolumnę, gdzie m.in. znajdują się Aktualności, Wiadomości, Zdjęcia. Wśród nich znajdziesz Wydarzenia. Klikasz w nie i pojawia się lista wydarzeń, z którymi możesz być powiązany. Po prawej u góry jest niewielki button +Utwórz wydarzenie. Kliknij w niego i voila! pojawi się małe okienko, które należy uzupełnić danymi.

Jeśli prowadzisz profil dla firmy postępujesz tak samo, ale będąc juz na firmowym profilu. Kiedy stworzysz wydarzenie, możesz je opublikować na swojej tablicy tak, by zobaczyli je fani. Niestety, nie ma możliwości zapraszania fanów na wydarzenia.

Justyna Mądro
Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991