Pełna relacja z semKRK#19 BIG!

Pełna relacja


z semKRK#19 BIG!

1 scena, 15 prelegentów, 13 prelekcji, ponad 600 uczestników i więcej niż 10 godzin wiedzy i networkingu. Tak wyglądała 19-ta edycja semKRK, która pod szyldem “BIG” odbyła się w Starej Zajezdni w Krakowie. Była to jak dotąd największa i zarazem najbardziej różnorodna konferencja semKRK. Wśród występujących ekspertów pojawiły się zarówno znane nazwiska z branżowej śmietanki, jak i prosperujący debiutanci, którzy swoją wiedzą i charyzmą wdarli się przed kilkusetosobową publiczność. Na różnorodność eventu wpłynęła też niecodzienna atmosfera, która dzięki luźnej formie barcampu pozwoliła na swobodne rozmowy przy kuflu dobrego piwa czy lampce prosecco. 

 

semKRK#19 BIG to nie tylko dużo wiedzy i uczestników, ale też dużo sponsorów i partnerów wydarzenia. Jesteśmy dumni, że tyle zaprzyjaźnionych firm zdecydowało się na aktywny udział w naszym evencie. Wśród sponsorów głównych znaleźli się Orion Media Group, WhitePress, Nutriprofits i Semstorm. Sponsorami i partnerami byli cyberfolks, senuto, Trust Luna, Zgred, Marketer+, Evolu.pl, Heroify, PWN, seostation, gieldatekstow.pl, ideashirt, backlink24 oraz PBNmarket.pl. Dziękujemy!

Podczas tej edycji prelegenci nie byli jedynymi, którzy pojawili się na scenie. W drugiej połowie wydarzenia ogłosiliśmy zwycięzców semKRK Awards – konkursu na najlepsze case study z kategorii #sem, #seo, #e-commerce. Dumnym zwycięzcom i laureatom statuetki ze smokiem wręczał prowadzący całe wydarzenie, nasz CEO Krzysztof Marzec, a w ramach ciekawostki warto wspomnieć, że pewna agencja wychodziła na scenę aż 3 razy! Jesteście ciekawi, kto zachwycił jurorów swoimi case study w każdej kategorii? Koniecznie przeczytajcie całość naszej relacji z semKRK#19 BIG! Zapraszamy 🙂 

 

Nie ma nudy! Zabawa targetowaniem drogą do wysokich ROASów według Piotra Bortkiewicza

semKRK#19 BIG otworzył nie tylko najmłodszy z prelegentów, ale również debiutujący na scenie. Piotr Bortkiewicz, Head of SEM w agencji Nprofit udowodnił, że swobodne podejście do targetowania kampanii będzie się opłacać.

Co ciekawe, wystąpienie Piotra było jedynym, które dotyczyło Facebook Ads, a więc to spora gratka dla wszystkich pracujących w obrębie tej platformy. Jak więc targetować, by uzyskiwać wysoki zwrot z reklam? Prelegent radzi, by grupy lookalike były jak najmniejsze oraz kierowane jedynie na zakup. Krok po kroku instruuje jak zbudować strukturę wykluczeń czy ustalić okno czasowe dla remarketingu. 

Piotr przeplatał konkretne przykłady wyników kampanii zabawnymi memami, a jego wystąpienie w niczym nie przypominało debiutującego performera. 

Zaawansowana analityka we współpracy z SEO – prezentacja debiutującego na scenie Adriana Andrzejczyka

Drugie występienie i drugi debiut na scenie w osobie Adriana Andrzejczyka. Specjalista od analityki i performance marketingu, który na co dzień działa w agencji Cube Group poświęcił swoje 25 minut na temat zaawansowanych ustawień Analytics, które ułatwiają analizę SEO. 

Prelegent opisał wszelkie niestandardowe dane przyporządkowywując je do konkretnych potrzeb analizy pozycjonowania. Przykładowo, jeżeli zależy nam na interpretacji linkowania, to potrzebujemy wglądu w następujące parametry: wpływ linków przychodzących, uwzględnienie jakości linku, typ linków przychodzących,  linkująca domena, liczba linków, tytuł i autor linkującego artykułu oraz liczba wyświetleń linkującego artykułu. Adrian pokazywał jak uzyskać konkretne informacje krok po kroku, a końcówkę prezentacji poświęcił na raportowanie działań SEO w Google Analytics

Sekcja tło

Wystąpienia prelegentów na semKRK#19 BIG

To było mocno analityczne wystąpienie i z pewnością każdy, kto korzysta z Google Analytics w codziennej pracy docenił jego wartośc merytoryczną. Warto wspomnieć, że Adrian jest autorem książki “SEO Marketing. Bądź widoczny w internecie”, która była jedną z pozycji do wygrania podczas całej konferencji. 

 

Główny algorytm Google i wszystko, co musisz wiedzieć o jego aktualizacji – przedstawia Michał Szylko

Trzeci na scenie pojawił się Michał Szylko, Team Leader w Grupie ICEA. Temat jego prezentacji był niezwykle aktualny, bo dotyczył świeżo wdrożonej aktualizacji głównego algorytmu Google’a, czyli May Core Update. 

Michał przygotował kompleksowe zestawienie istotnych współczynników i ich wpływ na zmiany ruchu i widoczności. Porównał także dane sprzed wprowadzenia aktualizacji algorytmu z tymi, które widoczne były już po jej wdrożeniu. Co ważne, zebrane dane pochodziły aż z 3 różnych kontynentów.

Analityczne zestawienie statystyk było jedynie wstępem do najważniejszego aspektu May Core Update, to jest jego wpływu na spadki i wzrosty dla danych branż. Co ciekawe, największe wzrosty prelegent odnotował w sektorze zdrowia, finansów i żywieniowym, a największe spadki dotknęły biznes i podróże. 

Cała prezentacja była niezwykle ciekawa i poparta przykładami. Ogólne wnioski wyciągnięcie przez Michała to stwierdzenie, że więcej treści wcale nie równa się lepszej widoczności, a search intent był elementem zmiennym w update’cie algorytmu. Najwięcej na zmianie May Core Update zyskały mniejsze portale o dopasowanej, konkretnej tematyce.

Performance pełną gębą, czyli jak zwiększyć CTR w kampaniach Google Ads według Daniela Chruścińskiego

Pierwszy blok konferencji zamykał Daniel Chruściński,Pełnomocnik zarządu ds. jakości i menadżer działu optymalizacji konwersji w agencji Widoczni. Prelegent rozpoczął od wstępnych statystyk, tak więc pojawiły się ogólne informacje na temat średnich CTRów w sieci wyszukiwania i display oraz zalety wysokiego poziomu wskaźnika. 

Jak więc skutecznie poprawić CTR w swojej kampanii? Według Daniela podstawa to kompleksowe poznanie danej branży i zachowań konsumentów, analiza haseł oraz przekonujące CTA. Następny krok to m.in.: pozbycie się wyświetlanego URLa, dodanie słów kluczowych w treści reklamy czy odpowiednie miejsce wyświetlania ceny. Prelegent opowiedział również o sposobach na wzrost CTR w kampaniach YouTube Ads. 

Praktyczne wskazówki okazały się wstępem do przewidywanej wielkości wskaźnika, czyli eCTR. Daniel wskazał, na jakiej podstawie jest on określany, a także przedstawił relację estymowanego wskaźnika klikalności do tego, który finalnie uzyskujemy. Bardzo merytoryczna, konkretna i potrzebna prezentacja, zwłaszcza w kontekście performance marketingu, jakim jest prowadzenie kampanii płatnych w przestrzeni Google’a.

Ruch organiczny – jak go budować? Odpowiedź w prezentacji Joanny Kwiatkowskiej, Kubota

Drugi blok prezentacji rozpoczął się od wystąpienia Joanny Kwiatkowskiej. Na przykładzie Kuboty prelegentka zaprezentowała kolejne etapy budowania świadomości marki, rozpoczynając od rozpoznawalności na poziomie charakterystycznej nazwy i logotypu, przez przypisanie marki do kategorii i świadomość odbiorcy, czym zajmuje się firma, aprobatę – czyli polubienie marki, budowanie preferencji, sprzedaż, aż po lojalność odbiorcy.

Jak wskazała prelegentka, obecnie (dane za okres styczeń – maj 2021) największy współczynnik konwersji Kubota uzyskuje z wyszukiwań organicznych w Google’u. To efekt konsekwentnego budowania brand awareness. Jak zwiększyć świadomość marki? Nasza rozpoznawalność to efekt przemyślanej, wielokanałowej strategii obejmującej obecność w social mediach (powyżej 50 proc. rozpoznawalności marki to efekt jej działań w SM), storytellingu np. opisania historii marki na blogu oraz ogólnie artykułów blogowych, oraz eksperckich wysyconych słowami kluczowymi, współprac partnerskich B2B oraz marketingu afiliacyjnego i publikacji treści marki przez jej zaangażowanych pracowników.

Przede wszystkim marka powinna być jednak ludzka, pokazywać twarze, a nie tylko produkty, zdobyć się na własny głos i osobowość, dać się poznać i polubić, a nie jedynie sprzedać.

Wielka współpraca: Empik – Bluerank

Kolejnymi występującymi w tym bloku byli Łukasz Walczuk i Piotr Matusiak (Empik i Bluerank). Duet pojawił się na scenie semKRK, by opowiedzieć o prawdopodobnie największym projekcie contentowym w 2021 r., który stanowiła współpraca wymienionych. Na wstępie prelegenci zaskoczyli publiczność nietypowym tekstem wiedzy na temat asortymentu Empiku. Publiczność była zdziwiona faktem, że sklep to nie tylko książki, muzyka i filmy, ale dosłownie wszystko, łącznie z drewnianymi, przenośnymi kurnikami.

Celem współpracy Empiku i Bleuranka był wzrost świadomości oferty non-edito i przychodów z niej, a także wzrost ruchu organicznego Empik Pasje i ruchu na frazy generyczne. Jak wspomnieli prelegenci, cele udało się osiągnąć i tak: liczba odsłon Empik Pasje przekroczyła 3 mln, ruch organiczny wzrósł o 54 proc., a przychody o 41 proc. Wdrożonych i napisanych zostało ponad 2000 artykułów blogowych i eksperckich. Aby osiągnąć te efekty, potrzebny był przemyślany model współpracy. I to on stanowił clue wystąpienia prelegentów.

Jak więc wyglądała współpraca marek? Zakładała udział dwóch zespołów: 10 osób z teamu Empika (SEO/content + reprezentanci działu IT i handlowego) oraz 13 z Bluerank. Jak planowali współpracę? Jak budowali strategię, jakich materiałów potrzebowali, by osiągnąć tak wspaniałe rezultaty?

Sekcja tło

Odpowiedź znajdziesz na nagraniu prezentacji

Po drugiej stronie audytu z Marcinem Kościelskim, Modivo

Kolejnym występującym w tym bloku był Marcin Kościelski, Modivo, który opowiadał o urokach współpracy in-house z agencją. W swoim wystąpieniu prelegent wszedł w buty działu IT, handlowego oraz szefostwa firmy, która dostaje obszerny audyt SEO. Prelegent wskazał na fakt, iż często we wspomnianych audytach są nawet bardzo obszernie opisane problemy na stronie, ale bez wskazania ich rozwiązań. W efekcie drogi dla firmy i czasochłonny dla agencji SEO dokument nic nie wnosi do strategii marki i nie pozwala poradzić sobie z niechcianymi pomyłkami, lukami i wadami na stronie.

W jaki sposób tworzyć audyty tak, by były pomocne firmom, zrozumiałe, przejrzyste i efektywne? Według Kościelskiego jedynym rozwiązaniem jest tzw. strategia DOR (Definition of Ready) i wskazywanie nie błędów SEO, a tasktów SEO wraz ze sposobami ich rozwiązania oraz skutkami (również biznesowymi, które takie działania przyniosą). Jak wygląda wprowadzenie strategii DOR w praktyce? Dowiecie się tego z prezentacji naszego prezentera dostępnej na platformie.

Witold Wrodarczyk – Czy ciastka nas zjedzą?

Tematem żarłocznych ciasteczek zajął się na naszej konferencji Witold Wrodarczyk, Adequate. W swoim wystąpieniu przebrnął przez historię tego, co Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej zakazywał i zabraniał w przeszłości i na czym „stoimy” obecnie. Prelegent obalił mit o „nielegalności” Analyticsa.

Wrodarczyk przeanalizował zagrożenia, jakie niosą ze sobą tzw. 3rd party cookies, łączące dane z różnych urządzeń. Opowiedział również o zmianach w paskach informacyjnych, dotyczących cookies w naszej witrynie, tym, co jakie są wymogi co do nich, co muszą one zawierać, zgodach OPT-IN etc. Omówił też tzw. consent mode, czyli system pozwalający zbierać dane o użytkowniku bez jego zgody, pod warunkiem, że zostaną anonimowe. Wskazał na zalety rozwiązania i przydatność danych w tworzeniu analiz i doborze strategii reklamowych.

Sekcja tło

Prezentacja od Witolda Wrodarczyka!

Czy jego zdaniem dużo tracimy na konieczności akceptacji Cookies na stronie? Czy ciasteczka faktycznie powoli nas zjadają i nie pozwalają wyciągać wniosków z danych? Odpowiedzi znajdziecie w wystąpieniu prelegenta.

 

Wyciskanie treści niczym cytryny? – takie rzeczy to tylko u nas!

Kolejnym prelegentem tej części konferencji był Damian Lutowski, Rankomat.pl, który podjął się tematu analizy contentu w trudnych branżach. Nie bez powodu content wciąż nie zszedł z tronu i nadal jest królem, 70 proc. sesji na stronach zaczyna się właśnie od niego.

W jaki sposób właściwie planować content rozporządzać nim, a przede wszystkim go tworzyć? Na te pytania odpowiadała prezentacja naszego prelegenta. Punktem wyjścia było tutaj pytanie, co powinien zawierać właściwie skonstruowany artykuł, czyli kamienie milowe takie, jak: meta title, nagłówek H1, lead, spis treści, CTA, linkowanie wewnętrzne etc.

W wystąpieniu Lutowskiego nie brakowało wskazówek, jak planować content tak, by wyglądał dobrze w wersji mobilnej, odniesień do web vitals, czy recyklingu treści. Prelegent zdradził też, jak w jaki sposób najszybciej zwiększyć treścią nasz współczynnik konwersji

Rozdanie nagród semKRK awards!

Ważnym punktem konferencji, na który wszyscy czekali było rozdanie nagród Awards! Na scenę semKRK zaproszeni zostali wszyscy finaliści semKRK, walczący o statuetki w trzech kategoriach: Najlepsza kampania Google Ads, Najlepsza kampania E-commerce oraz Najlepsza kampania SEO!

Nagrody zwycięzcom wręczali Head Judges naszego teamu jurorów: Grzegorz Strzelec, Witold Wrodarczyk i Ewelina Podrez-Siama. Trzeciej sędziny nie było niestety z nami na scenie, nagrała jednak specjalny film z gratulacjami dla najlepszych!

Statuetki w kategorii Google Ads zgarnęli:

🥇 miejsce – Sempai,

🥈 miejsce – PromoTraffic,

🥉 miejsce – Result MEDIA #getresults

W kategorii E-commercy błyszczeli:

🥇 miejsce – Digitalsharks,

🥈 miejsce – AdPeak

🥉 miejsce – Sempai.

Natomiast statuetki dla najlepszych case’ów SEO powędrowały do:

🥇miejsce – Semcore,

🥈 miejsce – empik & Bluerank,

🥉 miejsce – Sempai.

W trakcie wszyscy wyróżnieni zebrali ogromne brawa od naszej aktywnej i energicznej publiczności. Szczególne gratulacje należały się oczywiście Sempai. Reprezentacja agencji wróciła do domu z kompletem trzech nagród! Znalazł się oczywiście czas na wspólne zdjęcia i popularna chwila dla reporterów. Dla wszystkich wygranych i tych, którym w tym roku nie udało się sięgnąć po zwycięzki laur, jeszcze raz ogromne brawa. Poziom case’ów był bardzo wysoki, śmiało więc możecie podejmować rękawice w kolejnych latach!

SEO survival, czyli jak pojawić się w sieci i przetrwać. Natalia Paciorek i Michał Barczyk z X-KOM

To właśnie ogłoszeniu tych prelegentów naszych social mediach towarzyszyła największa wrzawa. Przedstawiciele ekipy X-KOMu podczas semKRK#19 BIG zaprezentowali case study sklepu COMBAT. Opowiedzieli z jakimi wyzwaniami spotkali się podczas pracy nad tym sklepem internetowym i podzielili się z uczestnikami konferencji dokładnymi danymi na których bazowali, m.in.: analizą SWOT SEO, dokładnymi wynikami częściowymi oraz działaniami, które podejmowali na bieżąco podczas projektu. Jednym z tych działań był też blog, a przedstawiony został również dokładny timeline publikacji oraz fakt, że zatrudnieni zostali dziennikarze z doświadczeniem militarnym i wojennym. Duet prelegentów omówił również estymacje ręczne w oparciu o słowa kluczowe wyniki CTR. Zaprezentowany został również harmonogram działań SEO w skład którego wchodziły m.in.: drzewo kategorii, prędkość ładowania i Core Web Vitals, Oznaczenie linków kanonicznych i linkowanie wewnętrzne czy działania na stronie głównej.

Ciekawym elementem prezentacji było omówienie dywersyfikacji ruchu i skierowanie go m.in. na YouTube oraz TikToka.

W podsumowaniu prowadzący pokazali wzrost sesji SEO oraz widoczności, które zanotowali na sklepie dzięki swoim działaniom. Pod koniec swojego wystąpienia ze sceny padły ważne słowa: “Z niszowego gracza można stać się game changerem!” oraz wskazano również na to, że “SEO zawsze musi przenikać się z biznesem!’.

Łukasz Chwiszczuk – Co zrobisz, jak nic nie zrobisz? Praca na kampaniach performance max

Drugie zwycięskie wystąpienie z tej edycji konferencji skupiło się na kampaniach Performance Max. Prowadzący konferencję – Krzysztof Marzec podczas krótkiego small talku z Łukaszem porozmawiał o jego pierwszym wystąpieniu na semKRK, które niesamowicie mocno różniło się od występu w Starej Zajezdni przed ponad 600 osobami, ponieważ było w… malutkiej piwnicy! 🙂

W Google Ads w 2022 roku wszystko ma polegać na jednym kliknięciu, które ma obsługiwać różne media. Zatem kampanie Performance Max mają wpisać się w nowy lejek zakupowy, jednak czy to oznacza, że specjaliści będą bezrobotni? Nie do końca! Prelegent skupił się na przykładach i warunkach dzięki którym kampania Performance Max może zadziałać lub też nie. Omówiony został również temat wyglądu reklamy i jej wpływu na powodzenie kampanii.

Wystąpienie Łukasza uruchomiło mocno naszych uczestników, którzy korzystając z aplikacji sli.do zadawali pytania do prelegenta.

Sekcja tło

Zobacz występienia prelegentów

 

Grzegorz Strzelec i odwieczny dylemat: człowiek kontra maszyna. Wielki test generatorów treści.

Kolejna prelekcja skupiła się na sztucznej inteligencji i na jej możliwościach. Aktualnie widzimy ją już na niemalże każdym kroku. Występuje w bankowości, ekonomii, motoryzacji, no i oczywiście w internecie i działaniach SEM/SEO. 

Prelegent odpowiedział m.in. na pytanie: jak GPT 3 (najnowszy protokół sztucznej inteligencji) wykorzystać w marketingu? Można z niego skorzystać zarówno w social mediach, copywritingu, programowaniu jak i w działaniach SEM/SEO. Już teraz istnieje ponad 10 narzędzi, które służą generowaniu treści przez AI. Jedną z nich jest polski Surfer. Grzegorz zebrał kilka wniosków mówiących o tym, na jakim etapie aktualnie jest AI w protokole GPT3 (który już pod koniec roku zostanie zastąpiony przez GPT4). AI faktycznie tworzy krótkie akapity treści, ale przy dłuższych treściach ma już lekki problem i przekręca informacje. Sztuczna inteligencja nie jest w stanie zrozumieć emocji i po prostu je pomija. Warto pamiętać o tym, że pisanie za pomocą AI jest dziecinnie proste, ale wymaga naszych korekt i nadzoru.

Wniosek po prezentacji był jeden: już niedługo rewolucja w postrzeganiu AI, która nadejdzie szybciej, niż myślimy! 

Zdjęcie uczestników semKRK#19 BIG zrobione dzięki sztucznej inteligencji:

 

Przemysław Modrzewski – Google Analytics 4 – czy jako marketingowiec mam się martwić, czy cieszyć?

Zmiana GA Universal na GA4 budzi niesamowite emocje w świecie SEM. Dlatego zaprosiliśmy gościa prosto z Google, aby opowiedział o tej zmianie! 

Wiecie co jest pewne w dzisiejszym świecie? Zmiana. To właśnie te “nowości” napędzają wszystko, co robimy i jak żyjemy. Nie inaczej jest w Google i ogólnie marketingu. Dlaczego nadejdą zmiany w Google Analytics? Ze względu na: konkurencję, użytkowników i fakt, że marketing w formie tradycyjnej nie jest już niczym odkrywczym i należy szukać narzędzi, które będą na tyle rozwojowe, aby właśnie cały rozwój marketingu pociągnąć za sobą. Aktualne działania marketingowe musimy tworzyć w oparciu o konkretne cele. Jakie będą te zmiany? M.in. multi-model przygotowywania raportów, raporty niestandardowe są podstawą analizy w GA4 i wersja ta zezwala na eksportowanie surowych danych do Big Query. Można też dopasowywać raporty do osób z każdego szczebla organizacji.

Przemek opowiedział również nieco o sztucznej inteligencji i jej zależności z machine learningiem. GA4 to przyszłość, a najlepiej przejść na nią już dziś! 

Na koniec prelekcji autor zaprosił wszystkich na swój darmowy kurs Google Analytics 4: www.modrzewski.com/GA4 – polecamy!

Podsumowanie

Po wszystkich prelekcjach nadszedł czas na zasłużone AfterParty, którego sponsorem było https://cyberfolks.pl/ ! Żółte bloczki wymienialiśmy na pyszne piwa smakowe w Starej Zajezdni, a atmosfery networkingu i wzajemnego zrozumienia aż nie sposób opisać! Cieszymy się, że jako organizatorzy wydarzenia wraz z OrionMedia (sponsor główny) oraz WhitePress (sponsor strefy chilloutu) mogliśmy po raz kolejny dać Wam szansę na spotkanie, naukę oraz wymianę wiedzą. Cieszymy się, że pogoda dopisała, uczestnicy są zadowoleni i zewsząd płyną pozytywne opinie na temat naszego spotkania dla branży SEM i SEO! 

Pamiętajcie, że semKRK to nie tylko edycje BIG! Kolejna (mniejsza) konferencja już 28 października w Muzeum Manggha w Krakowie! Widzimy się! 🙂

Sekcja tło

Pełna fotorelacja z semKRK #19 BIG

A już niedługo na naszym bloku rozpoczniemy publikacje autorskich wywiadów z wybranymi prelegentami semKRK#19 BIG! Warto na nie czekać, bo pojawią się tam odpowiedzi zadane przez uczestników na sli.do w trakcie imprezy. Stay tuned!

Anna Skowron
Social Media & Content Specialist. W marketingu internetowym działa od ponad 4 lat. Wyznaje zasadę „research is king!”, a słowo pisane to jej ulubione narzędzie pracy. Jak książka to kryminał, a jak wakacje to tylko nad morzem.

Justyna Przygoda
Social Media & Content Specialist. Od 5 lat z pasją i zapałem zajmuję się słowem pisanym, a od 2 mediami społecznościowymi. Doświadczenie w dziennikarstwie pozwoliło mi uwierzyć w moc słów. Działanie w social mediach sprawiło, że stawiam człowieka na początku każdej historii. Prywatnie nieuleczalna miłośniczka planszówek, stand-upów i gór.

Kamil Leśniak
Marketing Manager. Zajmuje się marketingiem internetowym oraz contentem. Lubi wyzwania i pasjonuje się organizacją eventów. Prywatnie kolekcjoner autografów znanych osób.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (8 głosów, średnia: 4,50 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991