Daj się zauważyć na Facebooku!

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 06.2012

Postów na Facebooku oglądamy każdego dnia setki, ale mało który przykuwa naszą uwagę na tyle, byśmy pamiętali, jaka firma go opublikowała, prawda? Czas więc zająć się tworzeniem naprawdę dobrych postów i co najważniejsze, skutecznych.

Korzystaj z gwiazdki

Możesz promować wszelkiego rodzaju wpisy, jak same fotografie, akutalizacje statusu, linki, pytania (ankiety) czy filmy. Aby dany post był dobrze widoczny kliknij symbol gwiazdki ‘wyróżnij’. Wówczas post zajmie całą szerokość osi czasu i będzie zauważalny dla wszystkich. Warto wyróżniać wpisy nie starsze niż 3 dni.

Podpowiedź: ludzie reagują najlepiej na jasne, proste i kolorowe grafiki oraz zdjęcia.

Przypinaj, upinaj

Dzięki opcji ‘pinezki’ możesz tak oznaczyć post, że znajdzie się on na samej górze profilu i pozostanie tam przez tydzień. Dzięki temu każdy, kto wejdzie na profil, zobaczy od razu wpis.

Podpowiedź: z opcji ‘pinezki’ korzystaj przy okazji konkursów, zabaw oraz ogłaszania ofert specjalnych. Pinezka da Ci gwarancję, że post pozostanie na swoim miejscu i będzie widoczny dla wielu użytkowników

Dbaj o swój target

Jeśli wiesz, kto jest odbiorcą Twoich produktów czy usług, wykorzystaj to! Tworząc post pamiętaj sprecyzować dane, takie jak lokalizacja i język, by lepiej dotrzeć do swoich odbiorców.

Przyciskaj i ‘Promuj’
Od teraz możemy promować wpisy, tj. mogą być one wyświetlane w aktualnościach osób lubiących stronę, od której pochodzi wpis. Gdy wykonają one działanie w odniesieniu do postu, zdarzenia zostaną wyświetlone w aktualnościach ich znajomych. Posty takie będą oznaczane jako „sponsorowane”, ale nie pojawią się w prawej kolumnie Facebooka.

Podpowiedź: Przycisk „promuj” jest jedynie na stronach, które lubi więcej niż 500 osób.
Podpowiedź: Każdy post może być promowany przez maksymalnie trzy dni od jego utworzenia. W wybranym momencie można wstrzymać promocję.

Justyna Mądro
Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991