Zastanawiasz się jak utworzyć profil firmy na Facebooku? Zakładanie strony na Facebooku nie jest bardzo skomplikowaną kwestią. Warto natomiast pamiętać o kilku zasadach.
Przede wszystkim należy rozróżnić profil prywatny od fanpage’a. Firma nie może mieć konta prywatnego, w którym dodaje nowych użytkowników do swoich znajomych. Taka praktyka jest sprzeczna z zasadami i regulaminem Facebooka. Aby zakładanie fanpage odbyło się prawidłowo, należy utworzyć go z poziomu konta prywatnego, a więc konta, które przypisane jest do konkretnej osoby, z istniejącym imieniem i nazwiskiem.
Facebook tworzenie strony
Aby utworzyć konto firmy na Facebooku, należy zalogować się do swojego profilu prywatnego. W prawym górnym rogu wybieramy strzałkę i z rozwijanego menu klikamy opcję Utwórz stronę.
Strona firmy na Facebooku musi także zyskać odpowiednią kategorię. Dlatego z 6 możliwych kroków wybieramy ten rodzaj, który najlepiej opisuje nasz fanpage.
Kolejne podstrony umożliwiają nam dokładne skonfigurowanie informacji, które pomogą użytkownikom łatwiej znaleźć nasz Facebook profil.
Po zapisaniu zmian, konto na Facebook zostanie utworzone. Warto pamiętać, że samo zakładanie fanpage jest bezpłatne. Tworzenie stron na Facebook to doskonała forma promocji przedsiębiorstwa, artysty lub firmy. Po uruchomieniu fanpage, zostało nam tylko zdobywanie fanów i poinformowanie o nowym profilu naszych znajomych.