Facebook Graph Search

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 08.2013

Facebook uruchomił wyszukiwarkę Graph dla wszystkich osób, które korzystają z serwisu w wersji angielskiej. Graph pojawia się w większej wyszukiwarce w górnej części strony. Nowa wyszukiwarka ma być bardziej precyzyjna, a inteligentny system porządkuje informacje składające się z kilku wyrazów.

Graph ułatwia nawiązywanie nowych połączeń, można wyszukiwać znajomych i strony lub używać prostych wyrażeń, aby znaleźć coś konkretnego. Wyszukiwarka umożliwia odnalezienie starych znajomych czy osób mających podobne zainteresowania do naszych. Otrzymamy dokładne wyniki, wpisując takie hasła jak np. „Movies my friends like”, albo „Cafes in Paris, France, visited by people who live in Paris, France”.

Justyna Mądro
Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991