Facebook zmienia logo

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 04.2013
 

Facebook wprowadził drobne, kosmetyczne zmiany w swoim logotypie. Większość użytkowników być może nawet nie zauważy tego delikatnego liftingu. Klasyczny granatowy kwadrat o zaokrąglonych rogach z wpisaną białą literą „f” w środku pozostał bez zmian. Zniknął natomiast nieco jaśniejszy prostokąt, który znajdował się na samym końcu litery. 

19 kwietnia zmianę jako pierwszy na swoim blogu zauważył twórca stron internetowych Tod Waddington. Facebook nie uaktualnił jednak logo na wszystkich swoich materiałach. Kolorystyka tła została zmieniona na nieco ciemniejszą. Zmiany zwiększyły dynamikę znaku, ale ponieważ zostały wprowadzone nieco konspiracyjnie, prawdopodobnie nie zostaną zauważone przez większość użytkowników Facebooka.

Po lewej stronie stare logo, po prawej nowe.

Zmianie uległo nie tylko logo, ale również ikony niektórych usług portalu, takich jak prywatność, bezpieczeństwo czy lista ukończonych szkół. Dotychczasowe kolory zostały zastąpione stonowanymi biało-granatowymi barwami. Całość nabrała elegancji i stała się bardziej spójna z nowym logotypem. Minimalizm zaglądnął nawet w progi Facebooka.

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry