Facebook zmienia logo

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 04.2013

Facebook wprowadził drobne, kosmetyczne zmiany w swoim logotypie. Większość użytkowników być może nawet nie zauważy tego delikatnego liftingu. Klasyczny granatowy kwadrat o zaokrąglonych rogach z wpisaną białą literą „f” w środku pozostał bez zmian. Zniknął natomiast nieco jaśniejszy prostokąt, który znajdował się na samym końcu litery. 

19 kwietnia zmianę jako pierwszy na swoim blogu zauważył twórca stron internetowych Tod Waddington. Facebook nie uaktualnił jednak logo na wszystkich swoich materiałach. Kolorystyka tła została zmieniona na nieco ciemniejszą. Zmiany zwiększyły dynamikę znaku, ale ponieważ zostały wprowadzone nieco konspiracyjnie, prawdopodobnie nie zostaną zauważone przez większość użytkowników Facebooka.

Po lewej stronie stare logo, po prawej nowe.

Zmianie uległo nie tylko logo, ale również ikony niektórych usług portalu, takich jak prywatność, bezpieczeństwo czy lista ukończonych szkół. Dotychczasowe kolory zostały zastąpione stonowanymi biało-granatowymi barwami. Całość nabrała elegancji i stała się bardziej spójna z nowym logotypem. Minimalizm zaglądnął nawet w progi Facebooka.

Justyna Mądro
Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991