Facebook prawdę powie o grupie docelowej

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 09.2013

Facebook stara się być pomocny dla marek, które reklamują się na jego łamach. Firmy wybierające reklamę Facebook Ads otrzymują wskazówki, które pomagają doprecyzować grupę docelową.

Na przykładzie CNN widać, jak Facebook pomaga doprecyzować grupę użytkowników, do których skierujemy reklamę. Po wybraniu lokalizacji, portal na podstawie analizy fan page’a firmy, rekomenduje dokładne targetowanie za pomocą zainteresowań naszych fanów.

Justyna Mądro
Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991