Pomówmy o marketingu – seria webinarów (Nagrania)

Już 18.01 startujemy z kolejną serią webinarów!
Bądźcie z nami 🙂

Pomówmy o marketingu

Dagmara Kałkus:Czy agencja SEM przepala Twój budżet? Najważniejsze elementy audytu konta Google Ads w 2024 roku.
Paweł Hordyński: Bezpieczny WordPress: Ochrona twojej strony w świecie marketingu cyfrowego
Maja Wiśniewska-Hardek: Po co SMS w 2024 roku?

Leszek Urban:SEO dla bloga, czyli jak maksymalizować efekty bazując na swojej wiedzy?
Adam Suraiya: SEO w dużym sklepie internetowym – czyli jak to ogarnąć?
Grzegorz Strzelec: Refutacja “To zależy” jako imperatywu, w paradygmacie intersubiektywnego opisu zjawisk w SEO 😛

Paweł Seruga:Jak w dobie automatyzacji i kampanii Performance Max efektywnie wydawać środki w Google Ads?
Albert Czajkowski: Oddaj swoje kampanie w ręce AI
Albert Radomski: Jak pracować mniej by zarabiać więcej?

Aleksandra Pizoń-Liwocha: Jak przyśpieszyć pracę w tworzeniu kampanii? Haki i triki Edytora Google Ads
Michał Dmitrowicz: Jak zbudować skuteczny zespół marketingu?
Kinga Sroka: 3 rzeczy, których żałuję, że nie wiedziałam wchodząc na zagraniczny rynek w digital marketingu

Dawid Petryniak: Dlaczego Twoja oferta na Allegro nie sprzedaje?
Witold Wrodarczyk: Jak mierzyć skuteczność kampanii reklamowych?
Wojciech Popiela: Najlepsze rezultaty testów A/B, z których możesz skorzystać w swoim biznesie

Dorota Kika: Zmodyfikuj GA4 pod swoje potrzeby – czyli jak stworzyć raporty, których nie ma – Biblioteka, modyfikowanie menu, wprowadzenie do eksploracji
Maciej Dutko : Jak skutecznie targować się i negocjować ze swoimi klientami? [Wywiad]
Joanna i Jarosław Burdek: Jak strategia marki pomoże Ci w pisaniu pod SEO?

Leszek Urban: Proste elementy na stronie, które mogą wspomóc Twoje działania SEO
Krzysztof Modrzewski: Jak być pracownikiem Data-Driven, czyli o wykorzystaniu danych do podejmowania codziennych decyzji w pracy
Mateusz Buczkowski Vertical video marketing w świecie SEO: jak rolki, shorty i tiktoki mogą wspierać pozycjonowanie?

Bartłomiej Tomczyk : Błędy w SEO – czy wszystkie trzeba naprawiać?
Grzegorz Miłkowski : Gdzie AI nie może tam człowieka pośle?
Milena Majchrzak Jak wybierać słowa kluczowe, żeby realizowały Twoje cele biznesowe?

Aleksandra Dygudaj : Jak promować usługi na rynku lokalnym?
Łukasz Kosuniak: Jak skutecznie tworzyć i promować treści w małej firmie?
Joanna Ceplin: Awansuj swoją markę online

Krzysztof Marzec: Audyt SEO na żywo
Anna Moczulska: Konwersja – UA vs GA4. Praktyczny poradnik
Sebastian Heymann: Jak zaplanować kampanię Link Buildingu?

Aleksandra Pizoń-Liwocha: Jak pozyskać leady dzięki Google Ads?
Ania Boenish: Jak pozyskiwać odbiorców do newslettera? Ebooki, webinary, raporty
Krzysztof Modrzewski: Google Analytics 4 BigQuery – dlaczego warto korzystać?

Dawid Petryniak: Pozycjonowanie ofert na Allegro, czyli jak uzyskać wysoką pozycję w trafności
Artur Pajkert: Na serwerze z 26 tys. spamujących stron porno… Czyli jak hosting wpływa na SEO?
Piotr Polok: Jak współpracować ze specjalistą od treści? Najczęstsze błędy i nieporozumienia na linii klient–copywriter (Wywiad)

Wojciech Mikoś: 4 błędy przez które przepalasz budżet na Facebooku
Łukasz Kosuniak: 5 sposobów na wykorzystanie automatyzacji marketingu w małej firmie
Paweł Głąb: Przygotowanie sklepu internetowego na dyrektywę cyfrową, towarową i Omnibus

Krzysztof Marzec: 5 rzeczy którymi zaskoczył mnie Google Analytics 4
Adrian Andrzejczyk: Wykorzystanie GA4 i BQ w analizie danych
Maja Wiśniewska: Tajniki marketingu w SaaS na przykładzie SMSAPI (Wywiad)

Krzysztof Marzec: Noworoczne porządki na koncie Ads
Anna Moczulska : Czy skuteczne śledzenie użytkowników na stronie będzie jeszcze w ogóle możliwe w 2023 roku? (wywiad)
Katarzyna Baranowska: Wstępna analiza strony / sklepu i planowanie strategii w SEO

Jakub Zeid: Podstawy SEO na WordPress
Paweł Sokołowski: Optymalizacja e-commerce w oparciu o strukturę dokumentu i meta-dane
Milena Majchrzak: Jak już dzisiaj skutecznie wykorzystać AI w Twojej firmie?

Aleksandra Pizoń: Podstawy TikToka: dlaczego warto reklamować się na tej platformie?
Paweł Gontarek: Dlaczego Google nie indeksuje mojej strony? (wywiad)


Bartłomiej Tomczyk: SEO na start! Przygotowanie serwisu do pozycjonowania
Dagmara Kałkus: Jak napisać skuteczną reklamę? Po prostu!
Dominik Fajferek: Jak zacząć pracę w SEO?

Aleksandra Dygudaj : Rodzaje kampanii na YouTube i ich zastosowanie oraz możliwości targetowania
Agnieszka Lipka: Ponumeruj emocje klienta. Czyli jak skuteczniej docierać do odbiorców w e-commerce?

Marika Kowalska: Jak przygotować skuteczną strategię content marketingową?
Grzegorz Miłkowski: e-Commerce PR, jak za pomocą content marketingu budować wizerunek sklepu internetowego (WYWIAD)
Cezary Glijer: Blog czy poradnik w e-commerce?

Karolina Kawulka: Najczęstsze błędy wykrywane przy audytowaniu kont Google Ads
Krzysztof Wroński: Testy w Google Ads – jak je ustawić, co testować i jak analizować wyniki?
Marcin Wsół: Performance Max – praktyczne porady

Krzysztof Marzec: Pomówmy o słowach kluczowych
Krzysztof Modrzewski: RFM for dummies
Ewelina Podrez-Siama: Największe wyzwania w prowadzeniu agencji SEO/SEM (wywiad)

Bartłomiej Tomczyk: Google Search Console – pierwsza (i darmowa) pomoc dla SEO
Damian Przybył: Jak budować przewagę konkurencyjną w branży e-commerce?
Mikołaj Winkiel: Wnioski z monitoringu Internetu – liczby, ale też insighty

Przemysław Biegacz: Dlaczego tytuły produktów w kampaniach Google Ads są ważne?
Dominik Fajferek: 7 największych SEO problemów sklepów internetowych
Marek Oczkowski: 160 znaków, które odmienią Twój sklep internetowy

Leszek Urban: Dlaczego wsparcie specjalisty SEO jest ważne dla funkcjonowania biznesu online?
Łukasz Hardek: Customer Support i Customer Success w biznesie (wywiad)
Wojciech Maroszek: Ile będą Cię kosztowały treści do Twojego e-sklepu (i jak nie spalić tej kasy)?

Krzysztof Marzec: Analiza słów kluczowych pod kampanie Ads i SEO/Content Marketing na żywo.
Łukasz Kosuniak: Zintegrowane lejki marketingowo sprzedażowe B2B
Artur Pajkert: O znaczeniu hostingu w SEO

Masz pytania? Porozmawiaj z nami.

Chcesz wiedzieć więcej o możliwościach reklamowania Twojego biznesu w sieci? Skontaktuj się

Wymagasz więcej? Szukasz pełnej marketingowej obsługi dla Twojej firmy?
Od 2005 roku cieszymy się zaufaniem firm, dla których jesteśmy szerokim wsparciem w marketingu.
Skutecznie zarządzamy milionami złotych naszych klientów:
od szerokich możliwości Google Ads przez pozycjonowanie po reklamę na Facebooku.
Twój dedykowany opiekun wysłucha Twoich potrzeb i przygotuje spersonalizowaną ofertę. Skontaktuj się już dziś!

filip belcik 300 x 300

Filip Bełcik,
New Business Specialist
508 194 053
filip.belcik@devagroup.pl

Scroll to Top