Wszystko, co musisz wiedzieć!

Webinar o Google Analytics 4

Dołącz do ponad 5 tysięcy zadowolonych słuchaczy i skorzystaj z naszej wiedzy!

Najbliższe spotkanie już za:

00

dni


00

godzin


00

minut


00

sekund


Oficjalnymi współorganizatorami wydarzenia są:

DevaGroup sssem.ninja OLX Group


Zapisz się na webinar

Aby wziąć udział w webinarze należy zapisać się do newslettera DevaGroup.

Potwierdzeniem zapisu na webinar jest otrzymanie maila z aplikacji "Clickmeeting" o temacie: "Potwierdzenie rejestracji".


Luty - Maj 2022

Seria 4 darmowych webinarów

Pomówmy o marketingu

Dołącz do 3857 zadowolonych słuchaczy i skorzystaj z naszej wiedzy!

Najbliższe spotkanie już za:

00

dni


00

godzin


00

minut


00

sekund


Oficjalnymi współorganizatorami wydarzenia są:

DevaGroup sssem.ninja


Zapisz się na webinar

Dlaczego warto się zapisać?

Darmowa wiedza - najlepsi prelegenci - sprawdzony format.
100% uczestników naszych spotkań poleca nas dalej.
zalozenie-kanalu-ikona-ikona-150

Darmowa wiedza

Nie ma haczyka, spotkanie jest darmowe, dzielimy się naszą wiedzą. Nie ma też charakteru sprzedażowego.
komunikacja-ikona-150-new

Dzielimy się sukcesem

W trakcie kryzysu podnieśliśmy zatrudnienie o 20%. Dzieląc się wiedzą, dzielimy się z Wami sukcesem.
efekty-ikona-150-new

Praktyka i efekty

Omawiane zagadnienia są praktyczne, skalowalne i będziesz je mógł wdrożyć w swoich działaniach tego samego dnia.
skaluj-biznes-ikona-new-150

Doświadczenie

Marketing w Google robimy od 2005 roku. Mamy za sobą tysiące godzin szkoleniowych, własne konferencje. Wiemy co robimy.

Sprawdź nasze spotkania stacjonarne w siedzibie Google

 

Jesteśmy znani z wysokiej jakości merytorycznych spotkań. Zobacz, jak wyglądało spotkanie w siedzibie naszego partnera Google.

Partnerem webinaru są firmy:

Agenda webinaru

 
  • 25 maja 2022

  • 12:00 - 12:30

    Kinga Sroka - Online Marketing Specialist w OLX Group, blogerka na: kingasroka.pl/
    Znajdź swoją kampanię reklamową w GA4, czyli omówienie obszaru roboczego reklamy

    Nieuchronny koniec raportów, które każdy marketer zna i kocha, zmusza do poszukiwania nowych rozwiązań. Google wychodzi nam naprzeciw i systematycznie rozwija raport, pod enigmatyczną nazwą "obszar roboczy reklamy". O konwersjach modelowanych, zaletach połączenia konta Google Ads z GA4 jak najszybciej oraz fascynującym typie konwersji "po wyświetleniu angażującym", opowiem podczas webinaru.

  • 12:30 - 13:00

    Bartłomiej Kaczmarczyk - sssem.ninja
    "Umarł król, niech żyje król"- o bezbolesnym przejściu z Google Analytics 3 na Google Analytics 4

    Jak pewnie wiesz 01.07.2023 Universal Analytics przestanie zbierać dane. I jeśli do tej pory używałeś/aś Google Analytics 3, to czeka Cię przejście na GA4. W czasie mojej prezentacji pokażę Ci jak bezboleśnie przejść przez taki proces. Zobaczysz co może Ci już dzisiaj dać GA4 czego nigdy nie otrzymasz od GA3, czyli jak nowy model zbierania danych pomoże Ci w analizie.

  • 13:00 - 13:30

    Krzysztof Marzec - CEO DevaGroup
    Praktyczny warsztat: jak analizować działania i kampanie pozycjonowania
    w Google Analytics 4?

    Na prelekcji przedstawię przykłady konkretnych raportów i zestawienia oceniające efekty działań pozycjonowania. Dodatkowo omówione zostaną raporty wspomagające optymalizację strony oraz parametry UTM a pozycjonowanie oraz ograniczenia GA4.

 

Poznaj naszych prowadzących

4.64

Średnia ocena naszych szkoleń w 2021 r.

10/10 osób poleciłoby nasze szkolenia znajomemu

Opinie uczestników naszych wcześniejszych eventów

 
Gigantyczna dawka informacji i profesjonalizm.
Student/Studentka studiów podyplomowych na AGH
Ciekawa tematyka, fajnie przedstawiona! Ćwiczenie angażujące uczestników :)
Sylwia
Znakomite szkolenie, na którym można poznać wiele funkcjonalności narzędzi od Google. Pełen profesjonalizm prowadzących, a ich ponadprzeciętna wiedza robi ogromne wrażenie! Zdecydowanie polecam!
Piotr Hapek
Bardzo dużo informacji - wartościowe szkolenie.
Sylwia
Krzysztof posiada niesamowitą umiejętność przekazywania wiedzy w sposób uporządkowany i przystępny dla słuchaczy – uczestników szkoleń/konferencji. Nawet skomplikowane tematy przedstawia w sposób klarowny, co więcej – inspirujący i zachęcający do własnych, samodzielnych poszukiwań. Jestem pod wielkim wrażeniem profesjonalizmu, ogromu posiadanej wiedzy specjalistycznej oraz podejścia do procesu uczenia się.
Koleta Miernik, Właścicielka firmy w SilverMB
Bardzo cenię sobie wiedzę i umiejętności Pana Krzysztofa w zakresie Google Ads i Analytics. Miałam okazję uczestniczyć nie tylko w szkoleniach, które prowadził, śledzę też regularnie wystąpienia na branżowych konferencjach, seminariach. Zagadnienia związane z analityką ma w "małym palcu". Potrafi w sposób przejrzysty i klarowny przedstawić najbardziej zawiłe kwestie dotyczące stosowania i implementacji narzędzi marketingowych. Polecam z czystym sumieniem :-)!
Wioletta Reluga, Specjalista ds. Digital Marketingu w POLITYKA
Uczestniczyłem w szkoleniach Google Ads oraz Google Analytics. Świetni specjaliści, wiedza merytoryczna poparta praktyczną, ćwiczenia na żywo. Polecam wszystkim, którzy chcą uczyć się od ekspertów.
Krzysztof Rupar, Communication Manager w Węc PR

Aby wziąć udział w webinarze należy zapisać się do newslettera DevaGroup.

Potwierdzeniem zapisu na webinar jest otrzymanie maila z aplikacji "Clickmeeting" o temacie: "Potwierdzenie rejestracji".

Masz pytania? Porozmawiaj z nami.

Chcesz wiedzieć więcej o naszych wydarzeniach? Skontaktuj się!

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

1200 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

darmową rozmowę wideo

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991