24.06.2021

Darmowy webinar

Google dla biznesu #4:
Jak najlepiej dotrzeć do Klienta?



Najlepsi praktycy oraz specjaliści od reklamy w Google dzielą się tym, jak wygrać w branży e-commerce pomimo kryzysu.
To nie jest kolejny nudny sprzedażowy webinar, tylko skondensowana paczka wiedzy,
którą możesz dostać zupełnie za darmo.

Oficjalnym współorganizatorem wydarzenia jest:

GrowConsulting.eu

24.06.2021

Darmowy webinar

Google dla biznesu #4:
Jak najlepiej dotrzeć do Klienta?



Najlepsi praktycy oraz specjaliści od reklamy w Google dzielą się tym, jak wygrać pomimo kryzysu.
To nie jest kolejny nudny sprzedażowy webinar, tylko skondensowana paczka wiedzy, którą możesz dostać zupełnie za darmo.


Oficjalnym współorganizatorem wydarzenia jest:
GrowConsulting.eu

Dlaczego warto się zapisać?

Darmowa wiedza - najlepsi prelegenci - sprawdzony format.
100% uczestników naszych spotkań poleca nas dalej.
zalozenie-kanalu-ikona-ikona-150

Darmowa wiedza

Nie ma haczyka, spotkanie jest darmowe, dzielimy się naszą wiedzą. Nie ma też charakteru sprzedażowego.
komunikacja-ikona-150-new

Dzielimy się sukcesem

W trakcie kryzysu podnieśliśmy zatrudnienie o 20%. Dzieląc się wiedzą, dzielimy się z Wami sukcesem.
efekty-ikona-150-new

Praktyka i efekty

Omawiane zagadnienia są praktyczne, skalowalne i będziesz je mógł wdrożyć w swoich działaniach tego samego dnia.
skaluj-biznes-ikona-new-150

Doświadczenie

Marketing w Google robimy od 2005 roku. Mamy za sobą tysiące godzin szkoleniowych, własne konferencje. Wiemy co robimy.

Sprawdź nasze spotkania stacjonarne w siedzibie Google

 

Oficjalnym współorganizatorem webinaru jest firma:

Partnerem webinaru są firmy:

reklama-pl-logo-biale
etradeshow-logo-white-200x133
logo-piap-white-200
logo-marketerplus-biale
200x133-logo-booste

Agenda webinaru

 
  • 24 czerwca 2021

  • 12:00-12:30

    Krzysztof Marzec, CEO w DevaGroup
    Skuteczne pozycjonowanie na YouTube

    YouTube to druga największa wyszukiwarka w Polsce. Podczas webinaru omówię najważniejsze elementy odpowiadające za wysokie pozycje na YouTube. Podglądniesz warsztat narzędziowy, dobre praktyki a przede wszystkim zobaczysz jaki potencjał niesie YouTube.

    Uczenie osób dorosłych to wyzwanie. Mam za sobą dziesiątki szkoleń, kilkadziesiąt godzin nagranych webinarów w kursów w tematyce Google Ads. Dawno przekroczyłem tysiąc przeszkolonych osób. Z Google Ads korzystam od 2005 roku w codziennej pracy, dodatkowo odbyłem wiele kursów jak uczyć i prezentować. Dostajesz gwarancję, że trafisz na praktyka i doświadczonego szkoleniowca. Mam za sobą dziesiątki wystąpień na najlepszych konferencjach w kraju oraz szkolenia na zlecenie Google dla najlepszych agencji i domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Moje książki w tematyce Google sprzedały się w ponad trzech i pół tysiącach egzemplarzy, a pozycja opisująca egzaminy Google urosła do rangi podręcznika, z bardzo wysokimi ocenami czytelników.
  • 12:35 - 13:05

    Dorota Kika - Senior SEM Specialist w DevaGroup
    Jak znaleźć klienta, gdy klient nie szuka mnie? GDN i SDC.

    Google Ads oferuje bardzo dużo rodzajów kampanii, które dobrze sprawdzają się, gdy użytkownik szuka naszych usług lub produktów. Co jednak zrobić, jeśli użytkownik jeszcze nie wie, że taka usługa lub produkt jak nasz, w ogóle istnieje wiec go nie szuka? Jak znaleźć klienta, jeśli kampania w wyszukiwarce nie spełnia swojej roli? Odpowiedzią na to są kampanie GDN i SDC.

    Jestem certyfikowaną specjalistką Google Ads i Google Analytics. W branży SEM pracuję od 2009. Przeżyłam niejedną rewolucję w narzędziach Google, dzięki czemu żadne zmiany nie są mi straszne, a testowanie nowości sprawia prawdziwą przyjemność. Jako Senior SEM Specialist w DevaGroup skupiam się głównie na praktycznym wykorzystaniu systemów Google Ads i Google Analytics. Zamiast teoretyzować, sprawdzam jakie rozwiązania faktycznie działają. Na co dzień zajmuję się tworzeniem kampanii reklamowych oraz analityką i wdrożeniami Google Tag Manager.
  • 13:10 - 13:40

    Łukasz Kosuniak
    Marketing do klienta biznesowego, 5 elementów koniecznych do prowadzenia skutecznego marketingu B2B.

    Z prelekcji dowiesz się między innymi: Czym różni się marketing konsumencki od marketingu do klienta biznesowego? Jakie działania najlepiej sprawdzają się w marketingu B2B? Jakich błędów warto unikać w marketingu B2B? Poznasz też 5 dobrych praktyk marketingu B2B: 1. Rozpoznanie procesu decyzyjnego, 2. Tworzenie treści na bazie zadań (jobs to be done) klienta, 3. Zaangażowanie handlowców i ekspertów we współtworzenie treści, 4. Budowanie eksperckiego wizerunku handlowców dzięki treściom, 5. Skupienie się na jakości a nie ilości leadów.

    Praktyk marketingu B2B. Zaczynał karierę w firmie Microsoft, gdzie zajmował się marketingiem, wsparciem sprzedaży i rozwojem kompetencji partnerów. Następnie tworzył od zera dział marketingu B2B w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za pierwsze w Polsce oraz jedno z pierwszych w Europie wdrożeń systemu marketing automation klasy korporacyjnej. Od kilku lat prowadzi firmę doradczą Grow Consulting, która pomaga firmom działającym w obszarze B2B w pozyskiwaniu klientów dzięki wykorzystaniu nowoczesnych i sprawdzonych metod marketingowych.

    Jest autorem i współautorem książek: "To jest social selling", „ABC Marketingu B2B", „B2B Marketing Essentials", „B2B Marketing, for the Classroom to the Boardroom" oraz kursów „Podstawy Strategii Marketingu B2B" „#SocialSellingMaster, "Marketing Automation Krok po Kroku"".
  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Wypełniasz ankietę oceniającą szkolenie. Otrzymujesz materiały z linkami do narzędzi i wiedzy. Każdy uczestnik dostaje bezpłatną godzinę konsultacji SEM/SEO online od DevaGroup (1 godzina na 1 firmę w skali roku).
 
4.70

średnia ocena szkolenia

10/10 osób poleciłoby nasze szkolenia znajomemu

Opinie uczestników naszych wcześniejszych eventów

 
Gigantyczna dawka informacji i profesjonalizm.
Student/Studentka studiów podyplomowych na AGH
Ciekawa tematyka, fajnie przedstawiona! Ćwiczenie angażujące uczestników :)
Sylwia
Znakomite szkolenie, na którym można poznać wiele funkcjonalności narzędzi od Google. Pełen profesjonalizm prowadzących, a ich ponadprzeciętna wiedza robi ogromne wrażenie! Zdecydowanie polecam!
Piotr Hapek
Bardzo dużo informacji - wartościowe szkolenie.
Sylwia
Krzysztof posiada niesamowitą umiejętność przekazywania wiedzy w sposób uporządkowany i przystępny dla słuchaczy – uczestników szkoleń/konferencji. Nawet skomplikowane tematy przedstawia w sposób klarowny, co więcej – inspirujący i zachęcający do własnych, samodzielnych poszukiwań. Jestem pod wielkim wrażeniem profesjonalizmu, ogromu posiadanej wiedzy specjalistycznej oraz podejścia do procesu uczenia się.
Koleta Miernik, Właścicielka firmy w SilverMB
Bardzo cenię sobie wiedzę i umiejętności Pana Krzysztofa w zakresie Google Ads i Analytics. Miałam okazję uczestniczyć nie tylko w szkoleniach, które prowadził, śledzę też regularnie wystąpienia na branżowych konferencjach, seminariach. Zagadnienia związane z analityką ma w "małym palcu". Potrafi w sposób przejrzysty i klarowny przedstawić najbardziej zawiłe kwestie dotyczące stosowania i implementacji narzędzi marketingowych. Polecam z czystym sumieniem :-)!
Wioletta Reluga, Specjalista ds. Digital Marketingu w POLITYKA
Uczestniczyłem w szkoleniach Google Ads oraz Google Analytics. Świetni specjaliści, wiedza merytoryczna poparta praktyczną, ćwiczenia na żywo. Polecam wszystkim, którzy chcą uczyć się od ekspertów.
Krzysztof Rupar, Communication Manager w Węc PR

Zapis na webinar

    Chcesz wziąć udział w bezpłatnymniezobowiązującym webinarze dla wybranej branży?
    Zapisz się poprzez poniższy formularz.





    * pola obowiązkowe

    ** pola obowiązkowe, prosimy o podawanie TYLKO firmowych adresów e-mail

    Wyrażoną zgodę możesz w każdym czasie wycofać wysyłając wiadomość na adres: kontakt@devagroup.pl lub klikając w link anulujący subskrypcję w otrzymanej wiadomości e-mail. Administratorem Twoich danych osobowych jest DevaGroup Sp. z o.o. Sp.k. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityka prywatności.


    Masz pytania? Porozmawiaj z nami.

    Chcesz wiedzieć więcej o naszych wydarzeniach? Skontaktuj się!

    Chcesz spróbować? ikona widgetu

    Zadzwoń do eksperta Google Ads,
    aby otrzymać

    375 zł bonus na reklamę

    bezpłatną analizę konta

    wstępny plan strategii Google Ads

    estymację kosztów i efektów

    dopasowaną ofertę

    darmową rozmowę wideo

    Zadzwoń do nas pod numer
    800 880 991