zegar

Wrzesień - Grudzień 2023

4 seria darmowych webinarów

Pomówmy o marketingu

Dołącz do ponad 12676 zadowolonych słuchaczy i skorzystaj z naszej wiedzy

Najbliższe spotkanie już za:

00
dni
00
godzin
00
minut
00
sekund

Oficjalnymi współorganizatorami wydarzenia są:

Zapisz się na webinar

Aby wziąć udział w webinarze należy zapisać się do newslettera DevaGroup.

Potwierdzeniem zapisu na webinar jest otrzymanie maila z aplikacji "Clickmeeting" o temacie: "Potwierdzenie rejestracji".

Agenda webinaru

  • 7 września 2023

  • 12:00 - 12:05

    kamil lesniak
    Kamil Leśniak - Event & Marketing Manager w DevaGroup
    Powitanie przez prowadzącego

  • 12:05 - 12:35

    Krzysztof Marzec
    Krzysztof Marzec - CEO DevaGroup
    Poziom: Podstawowy/średnio zaawansowany
    Audyt SEO na żywo

    Skanowanie strony crawlerem, Google Search Console, czy analiza konfiguracji domeny - to tylko niektóre z elementów porządnie wykonanego audytu SEO. W moim wystąpieniu postaram się przybliżyć Ci ten wielogodzinny proces, pokazując narzędzia i przykłady rzeczy do ulepszenia na stronach, zgłaszanych przez uczestników webinaru.

  • 12:35 - 13:05

    anna moczulska nowe
    Anna Moczulska - Digital Analytics Manager w Conversion
    Poziom: Średnio zaawansowany
    Konwersja - UA vs GA4. Praktyczny poradnik

    Podczas mojego wystąpienia dowiesz się m.in.: czym jest konwersja, jaka jest różnica w celach w UA a konwersjami w GA4, kiedy konwersje prawidłowo się zliczają i jak ustawić konwersje w GA4? Dodatkowo stworzymy kilka zdarzeń na podstawie tych, istniejących w GA4. Zapraszam!

  • 13:05 - 13:35

    sebastian heymann webinar
    Sebastian Heymann - Specjalista SEO
    Poziom: Średnio zaawansowany
    Jak zaplanować kampanię Link Buildingu?

    Podczas mojego wystąpienia opowiem o tym, co jest ważne w planowaniu kampanii Link Buildingu. Dowiesz się również, jak porównywać się z konkurencją oraz co brać pod uwagę w kwestii przyspieszenia procesu planowania i realizacji kampanii.

  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas prezentacje, nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
  • 21 września 2023

  • 12:00 - 12:05

    patrycjakoziol
    Patrycja Kozioł - Marketing Specialist w DevaGroup
    Powitanie przez prowadzącą

  • 12:05 - 12:35

    aleksandra dygudaj devagroup
    Aleksandra Dygudaj - SEM Specialist w DevaGroup
    Poziom: Podstawowy
    Jak promować usługi na rynku lokalnym?

    Wśród lokalnych przedsiębiorców często panuje przekonanie, że promowanie usług w Internecie jest bardzo kosztowne. W trakcie webinaru postaram się obalić ten mit, opowiadając Ci o tym, jak tanio i precyzyjnie dotrzeć do grupy docelowej. Dowiesz się jak wykorzystać możliwości wyszukiwarki, które działania mierzyć oraz jak skonfigurować konwersje. Poznasz sprawdzone typy kampanii i sposoby targetowania reklam na platformie Facebook Ads i odkryjesz, dlaczego mają większy potencjał od ulotek reklamowych.

  • 12:35 - 13:05

    lukasz kosuniak kw
    Łukasz Kosuniak - Business Marketer
    Poziom: Średnio zaawansowany
    Jak skutecznie tworzyć i promować treści w małej firmie?

    Podczas webinaru opowiem, w jaki sposób planować, tworzyć i promować treści marketingowe i sprzedażowe nawet w małej firmie. Tworzenie treści to bardzo skuteczna metoda pozyskiwania klientów. Jednak wiele firm, szczególnie małych uważa, że nie ma odpowiednich zasobów, aby się tym zająć. Dlatego podczas webinaru opowiem o metodach tworzenia treści, które stosuję w swojej jednoosobowej firmie. Pokażę Ci jak wykorzystać recycling treści, aby zwiększyć twoją produktywność i zadbać o spójność tematyczną. Przedstawię Ci też narzędzia, z których korzystam na co dzień, coraz częściej wyposażone w moduły sztucznej inteligencji.

  • 13:05-13:35

    joanna ceplin webinar devagroup
    Joanna Ceplin - Założycielka & CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji, prekursorka na rynku szkoleń w temacie budowania marki online
    Poziom: Podstawowy
    Awansuj swoją markę online

    Silna marka osobista to najcenniejszy zasób, o jaki warto dbać. Zwłaszcza dziś – w niepewnych czasach pełnych zmian. Podczas prelekcji dowiesz się jak wzmocnić swoją markę, otworzyć się na zmiany i wykorzystać zasoby, które już masz. Dowiesz się dlaczego tak ważne jest dbanie o zaufanie i reputację i jak Twoja marka online wpływa na pozyskiwanie nowych klientów i zwiększa sprzedaż.

  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas prezentacje, nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
  • 5 października 2023

  • 12:00 - 12:05

    patrycjakoziol
    Patrycja Kozioł - Marketing Specialist w DevaGroup
    Powitanie przez prowadzącą

  • 12:05 - 12:35

    bartlomiej tomczyk
    Bartłomiej Tomczyk - Senior SEO Specialist w DevaGroup
    Poziom: Średnio zaawansowany
    Błędy w SEO - czy wszystkie trzeba naprawiać?

    Crawlery, Google Search Console, darmowe "audyty" zasypują nas listami błędów, które w teorii powinniśmy rozwiązać. W praktyce okazuje się, że niektóre komunikaty błędów nie wymagają naprawy, a część z nich to informacje, których nie powinniśmy interpretować jako błąd, a raczej jako działanie celowe. Porozmawiamy o często spotykanych przykładach poważnych błędów oraz problemach, które niekoniecznie są tak duże, jakimi się wydają.

  • 12:35 - 13:05

    grzegorz milkowski webinar nowefoto
    Grzegorz Miłkowski - CEO w ContentHouse
    Poziom: Średnio zaawansowany
    Gdzie AI nie może tam człowieka pośle?

    W każdym miesiącu tzw. sztuczna inteligencja rozwija swoje możliwości i automatyzuje świat marketingu, również tego związanego z tworzeniem treści. Poznaj obszary, gdzie człowiek, jako twórca treści, jest wciąż niezastąpiony i eliminacja organizmu opartego na węglu może wiązać się z perturbacjami dla marki.

  • 13:05 - 13:35

    MMajchrzak
    Milena Majchrzak - CEO w Semstorm & Content Marketing Evangelist
    Poziom: Średnio zaawansowany
    Jak wybierać słowa kluczowe, żeby realizowały Twoje cele biznesowe?

    Czy skuteczne SEO zawsze oznacza selekcję i optymalizację wielu tysięcy słów kluczowych? A może da się jakoś ułatwić i przyspieszyć ten proces?Podczas webinaru podejdziemy do tematu keyword researchu z perspektywy rozmaitych celów biznesowych. Skoncentrujemy się na realiach i wyzwaniach, które na co dzień napotykają marketerzy. Omówimy powtarzające się bolączki, dla których zaproponuję konkretne rozwiązania. Konkretnie opowiemy sobie m.in. o tym, czy zawsze da się określić intencję słowa i dlaczego LSI trzeba zakopać głęboko pod ziemią, podobnie jak long tail.

  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas prezentacje, nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
  • 19 października 2023

  • 12:00 - 12:05

    kamil lesniak
    Kamil Leśniak - Event & Marketing Manager w DevaGroup
    Powitanie przez prowadzącego

  • 12:05 - 12:35

    leszek urban
    Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup
    Poziom: Podstawowy
    Proste elementy na stronie, które mogą wspomóc Twoje działania SEO

    Chcesz poprawić wyniki swojej strony i jeszcze lepiej zoptymalizować ją pod SEO bez zaawansowanych prac i ingerencji deweloperów? Zobacz jakie elementy stosunkowo łatwe do wdrożenia mogą poprawić wyniki Twojej strony. Porozmawiamy o kilku przykładowych rozwiązaniach, które możesz wykonać samodzielnie i wpłynąć na wyniki swojej strony.

  • 12:35 - 13:05

    modrzewskikrzysztof
    Krzysztof Modrzewski - Founder & Head of Education w Witbee
    Poziom: Średnio zaawansowany
    Jak być pracownikiem Data-Driven, czyli o wykorzystaniu danych do podejmowania codziennych decyzji w pracy

    Większość szkoleń z analityki opiera się głównie na nauce korzystania z interfejsu Google Analytics, a nie na wykorzystaniu danych w praktyce. Informacja powinna nam jednak pomagać, a odnoszę wrażenie, że konieczność zaglądania do GA4 raczej nam przeszkadza, przez co większość osób podejmuje działania raczej na podstawie swojej intuicji. Podczas naszego spotkania chciałbym pokazać Ci, na czym polega praca z wykorzystaniem danych w praktyce, jak dzięki danym osiągać sukces i dlaczego zazwyczaj odradzam zaglądanie do narzędzia Google Analytics.

  • 13:05 - 13:35

    mateusz buczkowski webinar
    Mateusz Buczkowski - T-Shaped Marketer & Marketing Trainer
    Poziom: Podstawowy
    Vertical video marketing w świecie SEO: jak rolki, shorty i tiktoki mogą wspierać pozycjonowanie?

    Optymalizacje, content, external i internal linking - o tym wszyscy SEO'wcy usłyszeli już setki razy. Tymczasem digitalową rzeczywistość zdominowały wertykalne wideo: TikTok, YouTube Shorts i Instagram Reels to przestrzenie, w których spędzamy średnio blisko 24 godziny miesięcznie. Opowiem o tym, jak wykorzystać tiktoki, rolki i shorty w strategiach pozycjonerskich.

  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas prezentacje, nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
  • 9 listopada 2023

  • 12:00 - 12:05

    kamil lesniak
    Kamil Leśniak - Event & Marketing Manager w DevaGroup
    Powitanie przez prowadzącego

  • 12:05-12:35

    dorota kika
    Dorota Kika - Senior SEM Expert w DevaGroup
    Poziom: Średnio zaawansowany
    Zmodyfikuj GA4 pod swoje potrzeby - czyli jak stworzyć raporty, których nie ma - Biblioteka, modyfikowanie menu, wprowadzenie do eksploracji

    GA4 to narzędzie, które może wydawać się trudne w obsłudze i całkowicie inne niż Universal Analytics. Niektórzy zarzucają mu, że nie ma w nim wielu przydatnych raportów, które były w UA. Czy da się zmodyfikować GA4 tak, aby trochę bardziej przypominał to, co mieliśmy w UA? Da się! Podczas webinaru pokażę jak zmodyfikować podstawowe raporty, jak zmienić lewe menu, aby zawierało dodatkowe pozycje oraz jak upodobnić raporty GA4 do tego, co znamy z UA.

  • 12:35-13:05

    maciej dutko evolu webinar wywiad
    dr Maciej Dutko - felietonista, wykładowca akademicki, autor bloga Evolu.pl, pomysłodawca i redaktor Biblii e-biznesu
    Poziom: Podstawowy
    Jak skutecznie targować się i negocjować ze swoimi klientami? [Wywiad]

    Z rozmowy dowiesz się m.in. dlaczego warto negocjować i dlaczego ludzie nie lubią się targować (a jeśli już to robią, to robią to cholernie źle)? Omówimy również najczęstsze błędy w negocjowaniu, a nasz rozmówca przedstawi też wybrane zasady skutecznych, etycznych i mądrych negocjacji, które mogą przydać Ci się od razu po webinarze. Przyjdź i zdobądź wiedzę do wykorzystania od zaraz!

  • 13:05-13:35

    joanna jaroslaw burdek webinar prowadzacy seo
    Joanna i Jarosław Burdek - Właścicielka i Partner w BrandUseful
    Poziom: Podstawowy
    Jak strategia marki pomoże Ci w pisaniu pod SEO?

    Zrobimy sobie rachunek sumienia. Czy pisząc pod SEO dbasz o markę swojego klienta? A może nie wiesz, jak to zrobić? Bez mocnej marki Twój klient traci. Jakby budził się co rano tego samego dnia. BEZ POSTĘPU. Bo ciągle musi walczyć ceną. A mocna marka to konkretna przewaga. Opowiemy Ci: Jak w SEO dbać o markę i jak konkretnie to ogarnąć.

  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas prezentacje, nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
  • 23 listopada 2023

  • patrycjakoziol
    Patrycja Kozioł - Marketing Specialist w DevaGroup
    Powitanie przez prowadzącą

  • 12:05-12:35

    dawid petryniak webinary allegro
    Dawid Petryniak - Allegro Specialist w DevaGroup
    Poziom: Podstawowy
    Dlaczego Twoja oferta na Allegro nie sprzedaje?

    Wystawiasz oferty na Allegro, które konkurują z innymi sprzedawcami ceną, a i tak nadal nic nie sprzedajesz? Zastanawiasz się, co inni robią, że ich sprzedaż jest dużo większa niż u Ciebie ? Jeżeli Tak, to zapraszam na mój webinar, podczas którego opowiem i pokażę w praktyce, jakie są wyznaczniki najlepszych ofert na Allegro.

  • 12:35-13:05

    witold wrodarczyk adequate webinary
    Witold Wrodarczyk - CEO w Adequate
    Poziom: Średnio zaawansowany
    Jak mierzyć skuteczność kampanii reklamowych?

    Niech nie zwiedzie Cię tytuł. To nie rok 2005. Nie będzie o tym, czym jest konwersja i jak prawidłowo zainstalować kod śledzący. Opowiem o tym, jak segmentować i interpretować dane, czym są miary krańcowe i inkrementalne i dlaczego czasem wynik pomiaru jest zupełnie inny, niż się wydaje na pierwszy rzut oka.

  • 13:05-13:35

    wojciech popiela webinar devagroup
    Wojciech Popiela - Co-Founder oraz Ekspert UX/CRO w Webmetric
    Poziom: Średnio zaawansowany
    Najlepsze rezultaty testów A/B, z których możesz skorzystać w swoim biznesie

    Regularne przeprowadzanie testów A/B podnosi skuteczność wszystkich rodzajów kampanii, również działań organicznych i PPC. Podczas prelekcji przedstawię najciekawsze przykłady i wyniki skutecznych testów A/B oraz strategie, które pozwolą na wykorzystanie wyników tych testów w praktyce. Opowiem także o narzędziach, które ułatwią przeprowadzenie testów A/B oraz o wskazówkach dotyczących optymalizacji procesu testowania w celu osiągnięcia jak najlepszych rezultatów.

  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas prezentacje, nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
  • 6 grudnia 2023

  • 12:00-12:05

    kamil lesniak
    Kamil Leśniak - Event & Marketing Manager w DevaGroup
    Powitanie przez prowadzącego

  • 12:05-12:35

    Aleksandra Pizoń
    Aleksandra Pizoń-Liwocha - SEM Specialist w DevaGroup
    Poziom: Podstawowy
    Jak przyśpieszyć pracę w tworzeniu kampanii? Haki i triki Edytora Google Ads

    Denerwuje Cię powolny panel Google Ads? Szukasz sposobów na optymalizację tworzenia i zarządzania kampaniami? Chcesz wiedzy odnośnie największego przyjaciela Specjalisty SEM Google, Ads Edytora? Jeśli Twoja odpowiedź brzmi TAK, zapraszam na mój webinar, na którym opowiem Ci, dlaczego pokochałam to narzędzie od pierwszego dnia pracy.

  • 12:35-13:05

    michal dmitrowicz webinar senuto
    Michał Dmitrowicz - Head of Marketing w Senuto
    Poziom: Średnio zaawansowany
    Jak zbudować skuteczny zespół marketingu?

    Teoretycznie wszyscy wiedzą, jak budować skuteczny zespół. W praktyce jednak większość z nas powiela te same błędy. I to od lat. Opowiem Ci więc, jak rekrutować i zarządzać ludźmi, gdy wydaje się, że brakuje do tego rozwiązań i odpowiednich metod.

  • 13:05-13:35

    kinga sroka
    Kinga Sroka - Digital marketing enthusiast, kingasroka.pl
    Poziom: Podstawowy
    3 rzeczy, których żałuję, że nie wiedziałam wchodząc na zagraniczny rynek w digital marketingu

    Wchodzenie na nowy rynek w roli marketera to niezwykle ekscytujący moment, w którym tak naprawdę dochodzi do powiedzenia "sprawdzam" przez Twoich potencjalnych klientów. To co zakładamy, że wiemy, bardzo często nie ma odzwierciedlenia w praktykach marketingowych na nowym rynku. W tej prezentacji poruszę 3 kluczowe aspekty w kontekście digital marketingu.

  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas prezentacje, nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.

Uwaga! Zapisując się na jedno spotkanie od razu możesz wziąć udział we wszystkich kolejnych.
Zapisując się na spotkania z numerami od 7 września otrzymasz dostęp do wszystkich 16 poprzednich spotkań, które Cię ominęły.
Podczas wybranych webinarów do wygrania będą gadżety od DevaGroup i najnowsza książka Krzysztofa Marca i Tomasza Trzósło - zachęcamy do aktywności!

Regulamin webinarów dostępny tutaj.

Zapisz się na webinar

Aby wziąć udział w webinarze należy zapisać się do newslettera DevaGroup.

Potwierdzeniem zapisu na webinar jest otrzymanie maila z aplikacji "Clickmeeting" o temacie: "Potwierdzenie rejestracji".

4.72

Średnia ocen cyklu "Pomówmy o marketingu"

Logo

Posiadamy odznakę lidera od Clickmeeting!

Opinie uczestników naszych wcześniejszych eventów

Tematy bardzo na czasie i dużo praktycznych wskazówek :)
Małgorzata
Mnóstwo przydatnej, praktycznej wiedzy okraszonej przykładami, dzięki czemu świetnie się go słuchało.
Magda
Nie było zbędnego gadania, temat został przedstawiony bardzo treściwie, a prelegenci przekazali rzeczywiście interesujące informacje, o których ciężko jest po prostu gdzieś przeczytać. Fajnie zaprezentowane treści, które łatwo można było zrozumieć :) Keep it up!
Tomasz
Dużo wartościowych treści oraz kilka „smaczków". No i można było parę razy się uśmiechnąć podczas prezentacji.
Krystian
Nie tylko sucha teoria, ale podparcie wiedzy przykładami. Świetne przykłady jak analiza pewnych danych mogą wpływać na różne działy firmy (np. analiza 404).
Tomek
Wiedza merytoryczna, cenne wskazówki, tipy przydatne w codziennej pracy, baza świetnych linków i dodatkowych narzędzi.
Aleksandra
Bardzo merytoryczne, świetnie przygotowani prelegenci, dużo wartościowej wiedzy przekazanej w przystępnej formie. Widać, że prowadzący są praktykami i znają się na omawianym przez nich zagadnieniu.
Magdalena
Dużo ciekawej wiedzy, przekazanej w przystępny sposób przez prelegentów. Kilka super "tipów", które sprawdzę w administrowanych stronach.
Krystian
Było dobrze :) Wiedza i konkret.
Agnieszka
Mega wiedza na webinarze, kto przegapił, ten powinien obejrzeć powtórkę. Hojność bonusów też mnie pozytywnie zaskoczyła. Warto uczestniczyć. Czas prelegentów + zniżki to złoto. Dosłownie.
Daniel Bartosiewicz, firma DBest Content

Poznaj naszych ekspertów

Krzysztof Marzec

Krzysztof Marzec

CEO w DevaGroup

CEO DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor dwóch książek z wyprzedanymi nakładami, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Na największej branżowej konferencji w Polsce (I love Marketing) dwukrotnie zajmował pierwsze miejsce - w kategorii Ads & Analytics oraz w dniu SEO. Jest pomysłodawcą i organizatorem semKRK, wyjątkowej, krakowskiej konferencji dedykowanej miłośnikom SEM, SEO i Analityki oraz gali nagród semKRK Awards.

aleksandra dygudaj devagroup

Aleksandra Dygudaj

SEM Specialist w DevaGroup

Osobom postronnym lubi mówić, że w życiu zawodowym zajmuje się wszystkim tym, co „irytuje w Internetach” ;) A w prywatnym uwielbia teatr (ze szczególnym umiłowaniem alternatywnego), malarstwo (zwłaszcza surrealistyczne) i góry (ponad wszystko Tatry).

bartlomiej tomczyk

Bartłomiej Tomczyk

Senior SEO Specialist w DevaGroup

Na co dzień tworzy i realizuje strategie pozycjonowania dla stron firmowych, sklepów online oraz blogów. Uwielbia dzielić się wiedzą. Jego artykuły przeczytasz na naszym blogu, a także na stronach innych cenionych w branży marek, tj. Senuto czy Majestic. Prelegent na webinarach organizowanych przez DevaGroup. W wolnych chwilach słucha muzyki i podcastów (zwłaszcza tych w postaci wywiadów) oraz grywa w gry komputerowe - potrafi godzinami budować miasta w Cities: Skylines :)

leszek urban

Leszek Urban

Senior SEO Specialist w DevaGroup

W DevaGroup odpowiada za prowadzenie kampanii SEO, przeprowadzanie audytów, optymalizację stron internetowych klientów oraz ich weryfikację pod kątem najnowszych trendów. Prywatnie pasjonat motoryzacji, nowych technologii, muzyki, podróży oraz piłki nożnej.

dorota kika

Dorota Kika

Senior SEM Expert w DevaGroup

Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Google Analytics. Autorka wielu artykułów dla największych branżowych wydawnictw w Polsce. Na co dzień prowadzi, tworzy i optymalizuje kampanie w Google Ads oraz zajmuje się wdrożeniami Google Tag Manager i analityką internetową. Prywatnie fanka literatury fantasy, która lubi uciec w Bieszczady.

dawid petryniak webinary allegro

Dawid Petryniak

Allegro Specialist w DevaGroup

Na co dzień zajmuje się tworzeniem kampanii Allegro Ads, a także optymalizowaniem ofert i ich estetyką. W branży e-commerce pracuje od 6 lat, a jego nabyte doświadczenie pozwala dobrze trafiać w gusta i potrzeby klientów. Prywatnie najważniejsza jest dla niego rodzina. Uwielbia wycieczki rowerowe. Szczególnie te, które zaczynają się o 6 rano w niedzielne poranki.

Aleksandra Pizoń

Aleksandra Pizoń-Liwocha

SEM Specialist w DevaGroup

Certyfikowana Specjalistka Google Ads oraz uczestniczka programu Digital Champions Program. Zajmuje się zarządzaniem kampaniami w Google Ads i Facebook Ads. Uwielbia podróżować i poszerzać swoje horyzonty.

anna moczulska nowe

Anna Moczulska

Digital Analytics Manager w Conversion

Z branżą marketingu internetowego związana od 2016 roku. Założycielka i digital analyst w Moczulska Digital Analytics.

sebastian heymann webinar

Sebastian Heymann

Specjalista SEO

SEO w jego życiu istnieje od 2011 roku. Człowiek od trudnych pytań i do trudnych pytań. Współtwórca Link Plannera. Twórca jedynego szkolenia SEO z Google Search Console. Uwielbia podważać, kwestionować, testować oraz kreować publiczne debaty. SEO i analiza danych to jego pasje, którymi uwielbia się dzielić z innymi.

lukasz kosuniak kw

Łukasz Kosuniak

Business Marketer

Praktyk marketingu B2B. Zaczynał karierę w firmie Microsoft, gdzie zajmował się marketingiem, wsparciem sprzedaży i rozwojem kompetencji partnerów. Następnie tworzył od zera dział marketingu B2B w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za pierwsze w Polsce oraz jedno z pierwszych w Europie wdrożeń systemu marketing automation klasy korporacyjnej. Od kilku lat prowadzi firmę doradczą Grow Consulting, która pomaga firmom działającym w obszarze B2B w pozyskiwaniu klientów dzięki wykorzystaniu nowoczesnych i sprawdzonych metod marketingowych. Jest autorem i współautorem książek: "To jest social selling", „ABC Marketingu B2B", „B2B Marketing Essentials", „B2B Marketing, for the Classroom to the Boardroom" oraz kursów „Podstawy Strategii Marketingu B2B" „#SocialSellingMaster, "Marketing Automation Krok po Kroku"".

joanna ceplin webinar devagroup

Joanna Ceplin

Założycielka & CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji, prekursorka na rynku szkoleń w temacie budowania marki online

Specjalizuje się w strategii marki i online marketingu. Z sukcesami doradza jak efektywnie wykorzystywać siłę mediów społecznościowych do budowania relacji i komunikacji, swoją wiedza dzieli się na blogu i w podkaście. Autorka bestsellera „Uwierz w swoją markę online” oraz kilkudziesięciu kursów online. Jako certyfikowany mentor biznesu pomaga w rozwoju marek osobistych, firm i startupów. Współpracuje i doradza takim markom jak: mBank, Orange, Allegro, Zepter, Budimex.

grzegorz milkowski webinar nowefoto

Grzegorz Miłkowski

CEO w ContentHouse

Jest współwłaścicielem i prezesem zarządu ContentHouse, jednej z wiodących (według Media&Marketing Polska) agencji contentmarketingowych w Polsce. Ekspert ds. digital marketingu w Business Centre Club, który doradza zrzeszonym firmom z zakresu komunikacji oraz transformacji cyfrowej. Twórca Akademii Marketingu (www.akademiamarketingu.edu.pl), projektu edukacyjnego dedykowanego osobom chcącym rozwijać swoje kompetencje z zakresu digital marketingu.

MMajchrzak

Milena Majchrzak

CEO w Semstorm & Content Marketing Evangelist

Współtwórczyni SEMSTORM. Pracę w branży SEO rozpoczęła 14 lat temu. Od prawie 20 lat tworzy strony i platformy internetowe, najpierw hobbystycznie, a następnie zawodowo. Miała okazję i przyjemność występować na wielu scenach związanych z marketingiem internetowym. Szkoliła marketerów zarówno z obsługi narzędzia, jak i podstaw optymalizacji stron czy tworzenia treści. Niezachwianie wierzy w data-driven i content marketing. Wspiera zespół SEMSTORM w różnych przedsięwzięciach, od rozwoju produktu, przez działania operacyjne, aż do tworzenia treści na firmowy blog.

mateusz buczkowski webinar

Mateusz Buczkowski

T-Shaped Marketer & Marketing Trainer

Trener: Mateusz Buczkowski - t-shaped marketer i marketing trainer z 10-letnim stażem. Współpracował z międzynarodowymi korporacjami (Subway, Bacardi, Westwing), dużymi polskimi brandami (Żak, Profi-Lingua, Step Records, Stilo Energy, Patrizia Aryton, Software Development Academy) i silnymi markami osobistymi (B.R.O, Damian Olszewski). Szkolił specjalistów m.in. z Play. Autor 5 marketingowych kursów online na strefakursow.pl. Wykładowca (WSB Merito Toruń). Prelegent (Social Media Week by Adweek, Rema Days, Targi eHandlu, Mobile Trends for Experts, Czwartkowe Spotkania Social Media).

joanna jaroslaw burdek webinar prowadzacy seo

Joanna i Jarosław Burdek

Właścicielka i Partner w Brand Useful

Joanna: Pisarka, Copywriterka od 15 lat. Zaczynała, kiedy pojawił się w Polsce temat webwritingu. Wykłada e-marketing i strategię digital. Jest opiekunką studiów dla brand managerów. Szkoleniowczyni (Boże, jak to brzmi po damsku). Ma też własną agencję Brand Useful.Jarosław: Jestem analitykiem, strategiem, kreatywnym, copywriterem, wykładowcą i współwłaścicielem agencji Brand Useful. Skończyłem studia ze strategii social media na AGH. Jestem też dyplomowanym audytorem. Przez 11 lat pracowałem w dużej korporacji, gdzie poznałem siłę informacji. Wierzę, że liczby mają dużo do powiedzenia.

maciej dutko evolu webinar wywiad

dr Maciej Dutko

Felietonista, wykładowca akademicki, autor bloga Evolu.pl, pomysłodawca i redaktor Biblii e-biznesu

Przedsiębiorca, inwestor, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor kilkunastu książek (m.in. „Mucha w czekoladzie”, „Targuj się! Zen negocjacji”, „Biblia e-biznesu”, „Efekt tygrysa”). Felietonista, wykładowca akademicki, autor bloga Evolu.pl, (wcześniej Akademia Internetu). Uznany za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób polskiej branży interaktywnej, nazywany „doktorem Housem polskiego internetu”.

modrzewskikrzysztof

Krzysztof Modrzewski

Founder & Head of Education w Witbee

Z reklamą cyfrową i analityką internetową związany od 2010 roku. Oficjalny trener z certyfikatem Google. Prowadził zajęcia dla Google Partners Academy, SEMcamp University i Marketing Masters, Google Growth i Startup School. Na co dzień rozwiązuje problemy analityki internetowej i mediów firm dynamicznie rozwijających się w internecie. Jeden z twórców narzędzia WitCloud.

witold wrodarczyk adequate webinary

Witold Wrodarczyk

CEO w Adequate

Założyciel i CEO Adequate Interactive Boutique. Ekspert w zakresie pomiaru skuteczności kampanii marketingowych i modelowania atrybucji. Absolwent Politechniki Warszawskiej, doradca inwestycyjny, certyfikowany specjalista Google Ads, Analytics oraz Facebooka.

wojciech popiela webinar devagroup

Wojciech Popiela

Co-Founder oraz Ekspert UX/CRO w Webmetric

Specjalista UX i optymalizacji konwersji metodami badawczymi. Co-Founder Webmetric, wykładowca Collegium Da Vinci. Prelegent na konferencjach takich jak Ilovemkt, Mobile Trends Conference, txb.digital. Ze swoim zespołem dostarcza wartość dla biznesu, zwiększając użyteczność i współczynnik konwersji stron www, sklepów oraz aplikacji. W swoim ponad 10-letnim doświadczeniu współpracował z markami takimi jak Agora, Neonail, Activlab i Eurocash.

michal dmitrowicz webinar senuto

Michał Dmitrowicz

Head of Marketing w Senuto

Z zamiłowania fotograf i AFOL (Adult Fan of Lego) z wykształcenia – historyk i ekonomista. Dzięki tym cechom w swojej pracy łączy kreatywność z twardą analizą danych i wyciąganiem wniosków.

kinga sroka

Kinga Sroka

Digital marketing enthusiast, kingasroka.pl

Ekspertka reklam online i analityki internetowej. Autorka branżowej książki “Marketing i analityka biznesowa dla początkujących”. Wykładowca, prelegentka, autorka bloga, konsultantka marketingowa związana z branżą od ponad 5 lat.

Sprawdź nasze spotkania stacjonarne w siedzibie Google

Jesteśmy znani z wysokiej jakości merytorycznych spotkań. Zobacz, jak wyglądało spotkanie z naszymi Klientami w siedzibie naszego partnera Google.

Partnerami serii są:

Dlaczego warto się zapisać?

Darmowa wiedza - najlepsi prelegenci - sprawdzony format.
Prawie 100% uczestników naszych spotkań poleca nas dalej.

puchar

Darmowa wiedza

Nie ma haczyka, spotkanie jest darmowe, dzielimy się naszą wiedzą. Nie ma też charakteru sprzedażowego.

komunikacja

Dzielimy się sukcesem

W trakcie kryzysu podnieśliśmy zatrudnienie o 20%. Dzieląc się wiedzą, dzielimy się z Wami sukcesem.

odwiedziny na stronie - seo sem reklama

Praktyka i efekty

Omawiane zagadnienia są praktyczne, skalowalne i będziesz je mógł wdrożyć w swoich działaniach tego samego dnia.

szybkosc ladowania strony

Doświadczenie

Marketing w Google robimy od 2005 roku. Mamy za sobą tysiące godzin szkoleniowych, własne konferencje. Wiemy co robimy.

Wcześniejsze webinary

webinar automotive archiwum

Webinar dla branży automotive

Prowadzący: Bartłomiej Tomczyk, Bartłomiej Kaczmarczyk, Krzysztof Marzec
GA4 archiwum

Webinar o Google Analytics 4

Prowadzący: Krzysztof Marzec, Kinga Sroka, Marta Koziarz
Nieksiazkowe odc.4

(Nie)książkowe rozmowy odc. 4

Prowadzący: Krzysztof Marzec, Paulina Wiktorska
Pomowmy 1

Pomówmy o marketingu odc. 1

Prowadzący: Krzysztof Marzec, Łukasz Kosuniak, Artur Pajkert

Masz pytania? Porozmawiaj z nami.

Chcesz wiedzieć więcej o naszych wydarzeniach? Skontaktuj się!

Łukasz Jeleń

Łukasz Jeleń,
Head of New Business
517 450 338
lukasz.jelen@devagroup.pl

Scroll to Top