
Krzysztof Marzec
CEO w DevaGroup
CEO DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor dwóch książek z wyprzedanymi nakładami, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Na największej branżowej konferencji w Polsce (I love Marketing) dwukrotnie zajmował pierwsze miejsce - w kategorii Ads & Analytics oraz w dniu SEO. Jest pomysłodawcą i organizatorem semKRK, wyjątkowej, krakowskiej konferencji dedykowanej miłośnikom SEM, SEO i Analityki oraz gali nagród semKRK Awards.

Aleksandra Dygudaj
SEM Specialist w DevaGroup
Osobom postronnym lubi mówić, że w życiu zawodowym zajmuje się wszystkim tym, co „irytuje w Internetach” ;) A w prywatnym uwielbia teatr (ze szczególnym umiłowaniem alternatywnego), malarstwo (zwłaszcza surrealistyczne) i góry (ponad wszystko Tatry).

Bartłomiej Tomczyk
Senior SEO Specialist w DevaGroup
Na co dzień tworzy i realizuje strategie pozycjonowania dla stron firmowych, sklepów online oraz blogów. Uwielbia dzielić się wiedzą. Jego artykuły przeczytasz na naszym blogu, a także na stronach innych cenionych w branży marek, tj. Senuto czy Majestic. Prelegent na webinarach organizowanych przez DevaGroup. W wolnych chwilach słucha muzyki i podcastów (zwłaszcza tych w postaci wywiadów) oraz grywa w gry komputerowe - potrafi godzinami budować miasta w Cities: Skylines :)

Leszek Urban
Senior SEO Specialist w DevaGroup
W DevaGroup odpowiada za prowadzenie kampanii SEO, przeprowadzanie audytów, optymalizację stron internetowych klientów oraz ich weryfikację pod kątem najnowszych trendów. Prywatnie pasjonat motoryzacji, nowych technologii, muzyki, podróży oraz piłki nożnej.

Dorota Kika
Senior SEM Expert w DevaGroup
Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Google Analytics. Autorka wielu artykułów dla największych branżowych wydawnictw w Polsce. Na co dzień prowadzi, tworzy i optymalizuje kampanie w Google Ads oraz zajmuje się wdrożeniami Google Tag Manager i analityką internetową. Prywatnie fanka literatury fantasy, która lubi uciec w Bieszczady.

Dawid Petryniak
Allegro Specialist w DevaGroup
Na co dzień zajmuje się tworzeniem kampanii Allegro Ads, a także optymalizowaniem ofert i ich estetyką. W branży e-commerce pracuje od 6 lat, a jego nabyte doświadczenie pozwala dobrze trafiać w gusta i potrzeby klientów.
Prywatnie najważniejsza jest dla niego rodzina. Uwielbia wycieczki rowerowe. Szczególnie te, które zaczynają się o 6 rano w niedzielne poranki.

Aleksandra Pizoń-Liwocha
SEM Specialist w DevaGroup
Certyfikowana Specjalistka Google Ads oraz uczestniczka programu Digital Champions Program. Zajmuje się zarządzaniem kampaniami w Google Ads i Facebook Ads. Uwielbia podróżować i poszerzać swoje horyzonty.

Anna Moczulska
Digital Analytics Manager w Conversion
Z branżą marketingu internetowego związana od 2016 roku. Założycielka i digital analyst w Moczulska Digital Analytics.

Sebastian Heymann
Specjalista SEO
SEO w jego życiu istnieje od 2011 roku. Człowiek od trudnych pytań i do trudnych pytań. Współtwórca Link Plannera. Twórca jedynego szkolenia SEO z Google Search Console. Uwielbia podważać, kwestionować, testować oraz kreować publiczne debaty. SEO i analiza danych to jego pasje, którymi uwielbia się dzielić z innymi.

Łukasz Kosuniak
Business Marketer
Praktyk marketingu B2B. Zaczynał karierę w firmie Microsoft, gdzie zajmował się marketingiem, wsparciem sprzedaży i rozwojem kompetencji partnerów. Następnie tworzył od zera dział marketingu B2B w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za pierwsze w Polsce oraz jedno z pierwszych w Europie wdrożeń systemu marketing automation klasy korporacyjnej. Od kilku lat prowadzi firmę doradczą Grow Consulting, która pomaga firmom działającym w obszarze B2B w pozyskiwaniu klientów dzięki wykorzystaniu nowoczesnych i sprawdzonych metod marketingowych. Jest autorem i współautorem książek: "To jest social selling", „ABC Marketingu B2B", „B2B Marketing Essentials", „B2B Marketing, for the Classroom to the Boardroom" oraz kursów „Podstawy Strategii Marketingu B2B" „#SocialSellingMaster, "Marketing Automation Krok po Kroku"".

Joanna Ceplin
Założycielka & CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji, prekursorka na rynku szkoleń w temacie budowania marki online
Specjalizuje się w strategii marki i online marketingu. Z sukcesami doradza jak efektywnie wykorzystywać siłę mediów społecznościowych do budowania relacji i komunikacji, swoją wiedza dzieli się na blogu i w podkaście. Autorka bestsellera „Uwierz w swoją markę online” oraz kilkudziesięciu kursów online. Jako certyfikowany mentor biznesu pomaga w rozwoju marek osobistych, firm i startupów. Współpracuje i doradza takim markom jak: mBank, Orange, Allegro, Zepter, Budimex.

Grzegorz Miłkowski
CEO w ContentHouse
Jest współwłaścicielem i prezesem zarządu ContentHouse, jednej z wiodących (według Media&Marketing Polska) agencji contentmarketingowych w Polsce. Ekspert ds. digital marketingu w Business Centre Club, który doradza zrzeszonym firmom z zakresu komunikacji oraz transformacji cyfrowej. Twórca Akademii Marketingu (www.akademiamarketingu.edu.pl), projektu edukacyjnego dedykowanego osobom chcącym rozwijać swoje kompetencje z zakresu digital marketingu.

Milena Majchrzak
CEO w Semstorm & Content Marketing Evangelist
Współtwórczyni SEMSTORM. Pracę w branży SEO rozpoczęła 14 lat temu. Od prawie 20 lat tworzy strony i platformy internetowe, najpierw hobbystycznie, a następnie zawodowo. Miała okazję i przyjemność występować na wielu scenach związanych z marketingiem internetowym. Szkoliła marketerów zarówno z obsługi narzędzia, jak i podstaw optymalizacji stron czy tworzenia treści. Niezachwianie wierzy w data-driven i content marketing. Wspiera zespół SEMSTORM w różnych przedsięwzięciach, od rozwoju produktu, przez działania operacyjne, aż do tworzenia treści na firmowy blog.

Mateusz Buczkowski
T-Shaped Marketer & Marketing Trainer
Trener: Mateusz Buczkowski - t-shaped marketer i marketing trainer z 10-letnim stażem. Współpracował z międzynarodowymi korporacjami (Subway, Bacardi, Westwing), dużymi polskimi brandami (Żak, Profi-Lingua, Step Records, Stilo Energy, Patrizia Aryton, Software Development Academy) i silnymi markami osobistymi (B.R.O, Damian Olszewski). Szkolił specjalistów m.in. z Play. Autor 5 marketingowych kursów online na strefakursow.pl. Wykładowca (WSB Merito Toruń). Prelegent (Social Media Week by Adweek, Rema Days, Targi eHandlu, Mobile Trends for Experts, Czwartkowe Spotkania Social Media).

Joanna i Jarosław Burdek
Właścicielka i Partner w Brand Useful
Joanna: Pisarka, Copywriterka od 15 lat. Zaczynała, kiedy pojawił się w Polsce temat webwritingu. Wykłada e-marketing i strategię digital. Jest opiekunką studiów dla brand managerów. Szkoleniowczyni (Boże, jak to brzmi po damsku). Ma też własną agencję Brand Useful.Jarosław: Jestem analitykiem, strategiem, kreatywnym, copywriterem, wykładowcą i współwłaścicielem agencji Brand Useful. Skończyłem studia ze strategii social media na AGH. Jestem też dyplomowanym audytorem. Przez 11 lat pracowałem w dużej korporacji, gdzie poznałem siłę informacji. Wierzę, że liczby mają dużo do powiedzenia.

dr Maciej Dutko
Felietonista, wykładowca akademicki, autor bloga Evolu.pl, pomysłodawca i redaktor Biblii e-biznesu
Przedsiębiorca, inwestor, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor kilkunastu książek (m.in. „Mucha w czekoladzie”, „Targuj się! Zen negocjacji”, „Biblia e-biznesu”, „Efekt tygrysa”). Felietonista, wykładowca akademicki, autor bloga Evolu.pl, (wcześniej Akademia Internetu). Uznany za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób polskiej branży interaktywnej, nazywany „doktorem Housem polskiego internetu”.

Krzysztof Modrzewski
Founder & Head of Education w Witbee
Z reklamą cyfrową i analityką internetową związany od 2010 roku. Oficjalny trener z certyfikatem Google. Prowadził zajęcia dla Google Partners Academy, SEMcamp University i Marketing Masters, Google Growth i Startup School. Na co dzień rozwiązuje problemy analityki internetowej i mediów firm dynamicznie rozwijających się w internecie. Jeden z twórców narzędzia WitCloud.

Witold Wrodarczyk
CEO w Adequate
Założyciel i CEO Adequate Interactive Boutique. Ekspert w zakresie pomiaru skuteczności kampanii marketingowych i modelowania atrybucji. Absolwent Politechniki Warszawskiej, doradca inwestycyjny, certyfikowany specjalista Google Ads, Analytics oraz Facebooka.

Wojciech Popiela
Co-Founder oraz Ekspert UX/CRO w Webmetric
Specjalista UX i optymalizacji konwersji metodami badawczymi. Co-Founder Webmetric, wykładowca Collegium Da Vinci. Prelegent na konferencjach takich jak Ilovemkt, Mobile Trends Conference, txb.digital. Ze swoim zespołem dostarcza wartość dla biznesu, zwiększając użyteczność i współczynnik konwersji stron www, sklepów oraz aplikacji. W swoim ponad 10-letnim doświadczeniu współpracował z markami takimi jak Agora, Neonail, Activlab i Eurocash.

Michał Dmitrowicz
Head of Marketing w Senuto
Z zamiłowania fotograf i AFOL (Adult Fan of Lego) z wykształcenia – historyk i ekonomista. Dzięki tym cechom w swojej pracy łączy kreatywność z twardą analizą danych i wyciąganiem wniosków.

Kinga Sroka
Digital marketing enthusiast, kingasroka.pl
Ekspertka reklam online i analityki internetowej. Autorka branżowej książki “Marketing i analityka biznesowa dla początkujących”. Wykładowca, prelegentka, autorka bloga, konsultantka marketingowa związana z branżą od ponad 5 lat.