Luty - Maj 2022

Seria 4 darmowych webinarów

(Nie)książkowe rozmowy

Dołącz do 3857 zadowolonych słuchaczy i skorzystaj z naszej wiedzy!

Najbliższe spotkanie już za:

00

dni


00

godzin


00

minut


00

sekund


Oficjalnymi współorganizatorami wydarzenia są:

DevaGroup TomaszTrzoslo Łukasz Chwiszczuk
xkom Witbee.com


Zapisz się na webinar Sprawdź książkę

Luty - Maj 2022

Seria 4 darmowych webinarów

(Nie)książkowe rozmowy

Dołącz do 3857 zadowolonych słuchaczy i skorzystaj z naszej wiedzy!

Najbliższe spotkanie już za:

00

dni


00

godzin


00

minut


00

sekund


Oficjalnymi współorganizatorami wydarzenia są:

DevaGroup TomaszTrzoslo Łukasz Chwiszczuk xkom Witbee.com


Zapisz się na webinar Sprawdź książkę

Dlaczego warto się zapisać?

Darmowa wiedza - najlepsi prelegenci - sprawdzony format.
100% uczestników naszych spotkań poleca nas dalej.
zalozenie-kanalu-ikona-ikona-150

Darmowa wiedza

Nie ma haczyka, spotkanie jest darmowe, dzielimy się naszą wiedzą. Nie ma też charakteru sprzedażowego.
komunikacja-ikona-150-new

Dzielimy się sukcesem

W trakcie kryzysu podnieśliśmy zatrudnienie o 20%. Dzieląc się wiedzą, dzielimy się z Wami sukcesem.
efekty-ikona-150-new

Praktyka i efekty

Omawiane zagadnienia są praktyczne, skalowalne i będziesz je mógł wdrożyć w swoich działaniach tego samego dnia.
skaluj-biznes-ikona-new-150

Doświadczenie

Marketing w Google robimy od 2005 roku. Mamy za sobą tysiące godzin szkoleniowych, własne konferencje. Wiemy co robimy.

Sprawdź nasze spotkania stacjonarne w siedzibie Google

 

Jesteśmy znani z wysokiej jakości merytorycznych spotkań. Zobacz, jak wyglądało spotkanie w siedzibie naszego partnera Google.

Partnerem webinaru są firmy:

 
helion-white-logo
onepress-white-logo

Agenda webinaru

 
  • 9 lutego 2022

  • 12:00 - 12:30

    Tomasz Trzósło - Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener
    Poziom: Podstawowy
    Wybór agencji SEO-SEM - na co zwrócić uwagę przed wysyłką zapytania

    Fundamenty to podstawa - wybór agencji i właściwe zrozumienie tego, co chcemy z nią osiągnąć jest kluczowe. Zwłaszcza, gdy zlecamy działania SEO / SEM zewnętrznej agencji . Odpowiedź na pytania Dlaczego? Co? Jak? Gdzie? Kiedy? są ważne już przed startem działań. W 10 punktowej checkliście pokażę w jaki sposób strategiczne podejście do marketingu online może pomóc ograniczyć ryzyko kosztownej pomyłki i straconego czasu.

  • 12:30 - 13:00

    Łukasz Chwiszczuk - Właściciel w lukaszchwiszczuk.pl
    Poziom: Średnio-zaawansowany
    Reklamy na Youtube, czy w ogóle warto? Czy to sprzedaje? (wywiad)

    Podczas spotkania porozmawiamy m.in. o tym, kiedy warto reklamować się na YouTube, na co zwrócić uwagę przy tworzeniu kreacji reklamowych w tym serwisie oraz jak mierzyć efekty z YouTube''a. Ta część webinaru zostanie przeprowadzona w formie wywiadu na żywo.

  • 9 marca 2022

  • 12:00 - 12:30

    Krzysztof Marzec - CEO DevaGroup
    Poziom: Podstawowy
    5 błędów w Ads przez które Twój sklep traci pieniądze

    Najpewniej nawet teraz Twoja kampania albo przepala część budżetu albo mogła by być bardziej optymalna. W prezentacji skupie się na tych elementach, które ciągnęły wyniki kampanii w dół. Opowiem też o tym, co po audytach najczęściej powodowało, że kampanie stawały się bardziej opłacalne.

  • 12:30 - 13:00

    Piotr Kaleta – SEO Content Team Leader w x-kom
    Poziom: Średnio-zaawansowany
    Jak pisać o pisaniu w SEO, gdy zasady ciągle się zmieniają? (Geneza i powstanie SEOrigami)

    Czy pisanie książek o SEO ma sens? Czy da się napisać taką, która nie zdezaktualizuje się w ciągu roku? Ja tego dokonałem, wydając SEOrigami – sztukę pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania). Zamiast wąskich ram technicznych przyjąłem perspektywę contentu (bo content is the king), postać znacznie bardziej przyjazną dla marketingowców oraz ludzi prowadzących biznesy online. Opowiem o selekcji zagadnień, o budowaniu narracji, o trudnościach, jakie się piętrzyły.

  • 13 kwietnia 2022

  • 12:00 - 12:30

    Tomasz Trzósło - Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener
    Poziom: Średnio-zaawansowany
    Planowanie analityki w sklepie internetowym vs w małej firmie B2B

    - Jak wykorzystują Państwo analitykę w swojej firmie?
    - mamy kod Google Analytics na stronie....
    Na co zwrócić uwagę żeby narzędzia analityczne odpowiadały na pytania biznesowe i marketingowe, a nie tylko gromadziły dane w raportach których nikt nie przegląda?

  • 12:30 - 13:00

    Krzysztof Modrzewski - Founder & Head of Education in Witbee
    Poziom: Średnio-zaawansowany
    Marketingowa analiza sklepu e-commerce w praktyce

    Zapraszam na spotkanie podczas, którego wspólnie przeprowadzimy analizę sklepu internetowego i stworzymy plan dzialania z wykorzystaniem zaawansowanych raportow opartych o technologię chmurowe.

  • 11 maja 2022

  • 12:00 - 12:30

    Krzysztof Marzec - CEO DevaGroup
    Poziom: Średnio-zaawansowany
    Audyt SEO na żywo

    W trakcie warsztatu pokaże, chętnie na Twoim przykładzie strony, jak poszukiwać ulepszeń strony pod kątem SEO. Użyjemy crawlera, sprawdzimy okazje do optymalizacji i ocenimy ich potencjalny wpływ na wyniki w Google.

  • 12:30 - 13:00

    Prelegent zostanie ogłoszony wkrótce
    Temat zostanie ogłoszony wkrótce

    Opis zostanie ogłoszony wkrótce

 
Zapisz się za darmo

Uwaga! Zapisując się na 1 spotkanie od razu możesz wziąć udział we wszystkich kolejnych.
Zapisując się na spotkania z numerami 2-4 otrzymasz dostęp do poprzednich spotkań, które Cię ominęły.
Podczas webinarów do wygrania będą gadżety od DevaGroup i najnowsza książka Krzysztofa Marca i Tomasza Trzósło - zachęcamy do aktywności!

Poznaj naszych prowadzących!


4.64

Średnia ocena naszych szkoleń w 2021 r.

10/10 osób poleciłoby nasze szkolenia znajomemu

Opinie uczestników naszych wcześniejszych eventów

 
Gigantyczna dawka informacji i profesjonalizm.
Student/Studentka studiów podyplomowych na AGH
Ciekawa tematyka, fajnie przedstawiona! Ćwiczenie angażujące uczestników :)
Sylwia
Znakomite szkolenie, na którym można poznać wiele funkcjonalności narzędzi od Google. Pełen profesjonalizm prowadzących, a ich ponadprzeciętna wiedza robi ogromne wrażenie! Zdecydowanie polecam!
Piotr Hapek
Bardzo dużo informacji - wartościowe szkolenie.
Sylwia
Krzysztof posiada niesamowitą umiejętność przekazywania wiedzy w sposób uporządkowany i przystępny dla słuchaczy – uczestników szkoleń/konferencji. Nawet skomplikowane tematy przedstawia w sposób klarowny, co więcej – inspirujący i zachęcający do własnych, samodzielnych poszukiwań. Jestem pod wielkim wrażeniem profesjonalizmu, ogromu posiadanej wiedzy specjalistycznej oraz podejścia do procesu uczenia się.
Koleta Miernik, Właścicielka firmy w SilverMB
Bardzo cenię sobie wiedzę i umiejętności Pana Krzysztofa w zakresie Google Ads i Analytics. Miałam okazję uczestniczyć nie tylko w szkoleniach, które prowadził, śledzę też regularnie wystąpienia na branżowych konferencjach, seminariach. Zagadnienia związane z analityką ma w "małym palcu". Potrafi w sposób przejrzysty i klarowny przedstawić najbardziej zawiłe kwestie dotyczące stosowania i implementacji narzędzi marketingowych. Polecam z czystym sumieniem :-)!
Wioletta Reluga, Specjalista ds. Digital Marketingu w POLITYKA
Uczestniczyłem w szkoleniach Google Ads oraz Google Analytics. Świetni specjaliści, wiedza merytoryczna poparta praktyczną, ćwiczenia na żywo. Polecam wszystkim, którzy chcą uczyć się od ekspertów.
Krzysztof Rupar, Communication Manager w Węc PR

Aby wziąć udział w webinarze należy zapisać się do newslettera DevaGroup.

Potwierdzeniem zapisu na webinar jest otrzymanie maila z aplikacji "Clickmeeting" o temacie: "Potwierdzenie rejestracji".

Masz pytania? Porozmawiaj z nami.

Chcesz wiedzieć więcej o możliwościach reklamowania Twojego biznesu w sieci? Skontaktuj się!

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

1200 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

darmową rozmowę wideo

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991