12.05.2021

Darmowy webinar

Google dla e-commerce #3:
Kampania musi sprzedawać



Najlepsi praktycy oraz specjaliści od reklamy w Google dzielą się tym, jak wygrać w branży e-commerce pomimo kryzysu.
To nie jest kolejny nudny sprzedażowy webinar, tylko skondensowana paczka wiedzy,
którą możesz dostać zupełnie za darmo.

Oficjalnym współorganizatorem wydarzenia jest:


12.05.2021

Darmowy webinar

Google dla e-commerce #3:
Czym jest reklama online?



Najlepsi praktycy oraz specjaliści od reklamy w Google dzielą się tym, jak wygrać w branży e-commerce pomimo kryzysu.
To nie jest kolejny nudny sprzedażowy webinar, tylko skondensowana paczka wiedzy, którą możesz dostać zupełnie za darmo.


Oficjalnym współorganizatorem wydarzenia jest:

Dlaczego warto się zapisać?

Darmowa wiedza - najlepsi prelegenci - sprawdzony format.
100% uczestników naszych spotkań poleca nas dalej.
zalozenie-kanalu-ikona-ikona-150

Darmowa wiedza

Nie ma haczyka, spotkanie jest darmowe, dzielimy się naszą wiedzą. Nie ma też charakteru sprzedażowego.
komunikacja-ikona-150-new

Dzielimy się sukcesem

W trakcie kryzysu podnieśliśmy zatrudnienie o 20%. Dzieląc się wiedzą, dzielimy się z Wami sukcesem.
efekty-ikona-150-new

Praktyka i efekty

Omawiane zagadnienia są praktyczne, skalowalne i będziesz je mógł wdrożyć w swoich działaniach tego samego dnia.
skaluj-biznes-ikona-new-150

Doświadczenie

Marketing w Google robimy od 2005 roku. Mamy za sobą tysiące godzin szkoleniowych, własne konferencje. Wiemy co robimy.

Sprawdź nasze spotkania stacjonarne w siedzibie Google

 

Oficjalnym współorganizatorem webinaru jest firma:

Partnerem webinaru jest firma:

Agenda webinaru

 
  • 12 maja 2021

  • 12:00 - 12:30

    Dorota Kika - Senior SEM Specialist w DevaGroup
    Źródła ruchu w Google Analytics i tagowanie kampanii

    Na webinarze opowiem dlaczego Google Analytics to narzędzie konieczne w pracy marketera i jak przy jego użyciu dowiedzieć się, która kampania działa lub nie. Opowiem o tagowaniu linków reklamowych przy użyciu parametrów UTM i wyjaśnię, dlaczego nie trzeba tego robić w przypadku kampanii Google Ads, ale warto w przypadku każdej innej kampanii.

    Jestem certyfikowaną specjalistką Google Ads i Google Analytics. W branży SEM pracuję od 2009. Przeżyłam niejedną rewolucję w narzędziach Google, dzięki czemu żadne zmiany nie są mi straszne, a testowanie nowości sprawia prawdziwą przyjemność. Jako Senior SEM Specialist w DevaGroup skupiam się głównie na praktycznym wykorzystaniu systemów Google Ads i Google Analytics. Zamiast teoretyzować, sprawdzam jakie rozwiązania faktycznie działają. Na co dzień zajmuję się tworzeniem kampanii reklamowych oraz analityką i wdrożeniami Google Tag Manager.
  • 12:35 - 13:05

    Milena Majchrzak - Managing Director SEMSTORM
    Jak dzięki SEO przyciągnąć klientów zdecydowanych na zakup?

    Podczas webinaru dowiesz się, jak zwiększyć liczbę wartościowych leadów. Czym jest intencja słów kluczowych i jak ją uwzględnić podczas tworzenia opisów produktów? Jak sprawdzić, czy przygotowane teksty są dobre pod kątem SEO?

    Pracę w branży SEO rozpoczęłam 12 lat temu. Miałam okazję i przyjemność występować na wielu scenach związanych z marketingiem internetowym. Szkoliłam marketerów zarówno z obsługi narzędzia, jak i optymalizacji stron czy tworzenia treści. Niezachwianie wierzę w data-driven i content marketing. Przygotowałam niejeden tekst ekspercki na blogu SEMSTORM widoczny na ponad 100 słów kluczowych.
  • 13:10 - 13:40

    Krzysztof Marzec, CEO w DevaGroup
    Strategia budowania treści w sklepie internetowym

    Jak tworzyć teksty, które są skazane na sukces? Jak dobierać słowa kluczowe, nagłówki i parametry strony aby treści były idealne dla Google ale służyły też użytkownikom? Przykłady oraz narzędzia, które pozwolą Ci zrozumieć proces budowania treści sprzedażowych.

    Uczenie osób dorosłych to wyzwanie. Mam za sobą dziesiątki szkoleń, kilkadziesiąt godzin nagranych webinarów w kursów w tematyce Google Ads. Dawno przekroczyłem tysiąc przeszkolonych osób. Z Google Ads korzystam od 2005 roku w codziennej pracy, dodatkowo odbyłem wiele kursów jak uczyć i prezentować. Dostajesz gwarancję, że trafisz na praktyka i doświadczonego szkoleniowca. Mam za sobą dziesiątki wystąpień na najlepszych konferencjach w kraju oraz szkolenia na zlecenie Google dla najlepszych agencji i domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Moje książki w tematyce Google sprzedały się w ponad trzech i pół tysiącach egzemplarzy, a pozycja opisująca egzaminy Google urosła do rangi podręcznika, z bardzo wysokimi ocenami czytelników.
  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Wypełniasz ankietę oceniającą szkolenie. Otrzymujesz materiały z linkami do narzędzi i wiedzy. Każdy uczestnik dostaje bezpłatną godzinę konsultacji SEM/SEO online od DevaGroup.
 
4.50

średnia ocena szkolenia

10/10 osób poleciłoby nasze szkolenia znajomemu

Opinie uczestników naszych wcześniejszych eventów

 
Gigantyczna dawka informacji i profesjonalizm.
Student/Studentka studiów podyplomowych na AGH
Ciekawa tematyka, fajnie przedstawiona! Ćwiczenie angażujące uczestników :)
Sylwia
Znakomite szkolenie, na którym można poznać wiele funkcjonalności narzędzi od Google. Pełen profesjonalizm prowadzących, a ich ponadprzeciętna wiedza robi ogromne wrażenie! Zdecydowanie polecam!
Piotr Hapek
Bardzo dużo informacji - wartościowe szkolenie.
Sylwia
Krzysztof posiada niesamowitą umiejętność przekazywania wiedzy w sposób uporządkowany i przystępny dla słuchaczy – uczestników szkoleń/konferencji. Nawet skomplikowane tematy przedstawia w sposób klarowny, co więcej – inspirujący i zachęcający do własnych, samodzielnych poszukiwań. Jestem pod wielkim wrażeniem profesjonalizmu, ogromu posiadanej wiedzy specjalistycznej oraz podejścia do procesu uczenia się.
Koleta Miernik, Właścicielka firmy w SilverMB
Bardzo cenię sobie wiedzę i umiejętności Pana Krzysztofa w zakresie Google Ads i Analytics. Miałam okazję uczestniczyć nie tylko w szkoleniach, które prowadził, śledzę też regularnie wystąpienia na branżowych konferencjach, seminariach. Zagadnienia związane z analityką ma w "małym palcu". Potrafi w sposób przejrzysty i klarowny przedstawić najbardziej zawiłe kwestie dotyczące stosowania i implementacji narzędzi marketingowych. Polecam z czystym sumieniem :-)!
Wioletta Reluga, Specjalista ds. Digital Marketingu w POLITYKA
Uczestniczyłem w szkoleniach Google Ads oraz Google Analytics. Świetni specjaliści, wiedza merytoryczna poparta praktyczną, ćwiczenia na żywo. Polecam wszystkim, którzy chcą uczyć się od ekspertów.
Krzysztof Rupar, Communication Manager w Węc PR

Zapis na webinar

    Chcesz wziąć udział w bezpłatnymniezobowiązującym webinarze dla wybranej branży?
    Zapisz się poprzez poniższy formularz.





    * pola obowiązkowe

    ** pola obowiązkowe, prosimy o podawanie TYLKO firmowych adresów e-mail

    Wyrażoną zgodę możesz w każdym czasie wycofać wysyłając wiadomość na adres: kontakt@devagroup.pl lub klikając w link anulujący subskrypcję w otrzymanej wiadomości e-mail. Administratorem Twoich danych osobowych jest DevaGroup Sp. z o.o. Sp.k. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityka prywatności.


    Masz pytania? Porozmawiaj z nami.

    Chcesz wiedzieć więcej o naszych wydarzeniach? Skontaktuj się!

    Chcesz spróbować? ikona widgetu

    Zadzwoń do eksperta Google Ads,
    aby otrzymać

    375 zł bonus na reklamę

    bezpłatną analizę konta

    wstępny plan strategii Google Ads

    estymację kosztów i efektów

    dopasowaną ofertę

    darmową rozmowę wideo

    Zadzwoń do nas pod numer
    800 880 991