15.04.2021

Darmowy webinar

Google dla e-commerce #2:
Jak reklamować swój sklep internetowy?



Najlepsi praktycy oraz specjaliści od reklamy w Google dzielą się tym, jak wygrać w branży e-commerce pomimo kryzysu.
To nie jest kolejny nudny sprzedażowy webinar, tylko skondensowana paczka wiedzy,
którą możesz dostać zupełnie za darmo.

Oficjalnym współorganizatorem wydarzenia jest:


15.04.2021

Darmowy webinar

Google dla e-commerce #2:
Jak reklamować swój sklep internetowy?



Najlepsi praktycy oraz specjaliści od reklamy w Google dzielą się tym, jak wygrać w branży e-commerce pomimo kryzysu.
To nie jest kolejny nudny sprzedażowy webinar, tylko skondensowana paczka wiedzy, którą możesz dostać zupełnie za darmo.


Oficjalnym współorganizatorem wydarzenia jest:

Dlaczego warto się zapisać?

Darmowa wiedza - najlepsi prelegenci - sprawdzony format.
100% uczestników naszych spotkań poleca nas dalej.
zalozenie-kanalu-ikona-ikona-150

Darmowa wiedza

Nie ma haczyka, spotkanie jest darmowe, dzielimy się naszą wiedzą. Nie ma też charakteru sprzedażowego.
komunikacja-ikona-150-new

Dzielimy się sukcesem

W trakcie kryzysu podnieśliśmy zatrudnienie o 20%. Dzieląc się wiedzą, dzielimy się z Wami sukcesem.
efekty-ikona-150-new

Praktyka i efekty

Omawiane zagadnienia są praktyczne, skalowalne i będziesz je mógł wdrożyć w swoich działaniach tego samego dnia.
skaluj-biznes-ikona-new-150

Doświadczenie

Marketing w Google robimy od 2005 roku. Mamy za sobą tysiące godzin szkoleniowych, własne konferencje. Wiemy co robimy.

Sprawdź nasze spotkania stacjonarne w siedzibie Google

 

Oficjalnym współorganizatorem webinaru jest firma:

Partnerem webinaru jest firma:

Agenda webinaru

 
  • 15 kwietnia 2021

  • 10:00-10:30

    Krzysztof Marzec, CEO w DevaGroup
    Analiza słów kluczowych pod kampanie Google Ads i pozycjonowanie

    W trakcie swojego wystąpienia opowiem o tym, jak szukać słów kluczowych, które konwertują. Omówimy narzędzia, z których korzystają profesjonaliści i pokaże na konkretnych przykładach jak narzędzia Google dostarczają stałych pomysłów na kolejne słowa kluczowe. Wspólnie pokonamy też największą pułapkę na Twoje budżety czyli dopasowania.

    Uczenie osób dorosłych to wyzwanie. Mam za sobą dziesiątki szkoleń, kilkadziesiąt godzin nagranych webinarów w kursów w tematyce Google Ads. Dawno przekroczyłem tysiąc przeszkolonych osób. Z Google Ads korzystam od 2005 roku w codziennej pracy, dodatkowo odbyłem wiele kursów jak uczyć i prezentować. Dostajesz gwarancję, że trafisz na praktyka i doświadczonego szkoleniowca. Mam za sobą dziesiątki wystąpień na najlepszych konferencjach w kraju oraz szkolenia na zlecenie Google dla najlepszych agencji i domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Moje książki w tematyce Google sprzedały się w ponad trzech i pół tysiącach egzemplarzy, a pozycja opisująca egzaminy Google urosła do rangi podręcznika, z bardzo wysokimi ocenami czytelników.
  • 10:35 - 11:05

    Dorota Kika - Senior SEM Specialist w DevaGroup
    Kampanie produktowe - od czego zacząć?

    Co jest potrzebne aby rozpocząć reklamę produktową w Google? Jakie są różnice między zwykłą a inteligentną kampanią? Co to jest plik produktowy i skąd go wziąć? Na te i inne pytania postaram się odpowiedzieć podczas prezentacji, abyś wiedział(a), na czym się skupić podczas tworzenia lub zlecania tego typu kampanii reklamowej.

    Jestem certyfikowaną specjalistką Google Ads i Google Analytics. W branży SEM pracuję od 2009. Przeżyłam niejedną rewolucję w narzędziach Google, dzięki czemu żadne zmiany nie są mi straszne, a testowanie nowości sprawia prawdziwą przyjemność. Jako Senior SEM Specialist w DevaGroup skupiam się głównie na praktycznym wykorzystaniu systemów Google Ads i Google Analytics. Zamiast teoretyzować, sprawdzam jakie rozwiązania faktycznie działają. Na co dzień zajmuję się tworzeniem kampanii reklamowych oraz analityką i wdrożeniami Google Tag Manager.
  • 11:10 - 11:40

    Paweł Bilczyński, Country Manager w Expandeco
    Jak za pomocą narzędzi Google znaleźć klientów z zagranicy dla swojego e-commerce?

    O tym, że w e-commerce drzemią ukryte możliwości wie z pewnością niejeden właściciel sklepu internetowego. Jedną z takich szans wartych wykorzystania jest możliwość dotarcia ze swoją ofertą do klientów z zagranicy. Podczas swojego warsztatu pokażę w jaki sposób korzystając z dostępnych dla wszystkich, bezpłatnych narzędzi Google sprawnie i skutecznie przeprowadzić analizę potencjału rynków zagranicznych, wybierając dla siebie te najbardziej perspektywiczne.

    Pomagam sklepom internetowym odnieść sukces na zagranicznych rynkach, tak aby mogły skuteczniej docierać do nowych klientów. Przygodę z marketingiem internetowym rozpocząłem w 2010 roku od prowadzenia kampanii Google Ads na polskim rynku. Zawsze ciągnęło mnie do rozwiązań cross-border, chciałem móc w pełni wykorzystać potencjał jaki e-marketing daje przy docieraniu do klientów zagranicznych. Już w czasie pierwszej, przeprowadzonej kilka lat temu, kampanii na czeski rynek, zobaczyłem jak na jak wiele niuansów trzeba zwrócić uwagę, aby skutecznie komunikować się z klientami po drugiej stronie granicy. Sporo doświadczeń zdobyłem prowadząc, wspierający polskich eksporterów, program edukacyjny “Google Internetowe Rewolucje w eksporcie”. Obecnie pracuję w Expandeco, pomagając polskim sklepom internetowym w podjęciu decyzji na temat kierunków i sposobów prowadzenia ekspansji zagranicznej oraz w przygotowaniu ich witryn i procesu obsługi klienta w taki sposób, żeby ułatwić im zwiększenie sprzedaży na tych rynkach.
  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Wypełniasz ankietę oceniającą szkolenie. Otrzymujesz materiały z linkami do narzędzi i wiedzy. Każdy uczestnik dostaje bezpłatną godzinę konsultacji SEM/SEO online od DevaGroup.
 
4.50

średnia ocena szkolenia

10/10 osób poleciłoby nasze szkolenia znajomemu

Opinie uczestników naszych wcześniejszych eventów

 
Gigantyczna dawka informacji i profesjonalizm.
Student/Studentka studiów podyplomowych na AGH
Ciekawa tematyka, fajnie przedstawiona! Ćwiczenie angażujące uczestników :)
Sylwia
Znakomite szkolenie, na którym można poznać wiele funkcjonalności narzędzi od Google. Pełen profesjonalizm prowadzących, a ich ponadprzeciętna wiedza robi ogromne wrażenie! Zdecydowanie polecam!
Piotr Hapek
Bardzo dużo informacji - wartościowe szkolenie.
Sylwia
Krzysztof posiada niesamowitą umiejętność przekazywania wiedzy w sposób uporządkowany i przystępny dla słuchaczy – uczestników szkoleń/konferencji. Nawet skomplikowane tematy przedstawia w sposób klarowny, co więcej – inspirujący i zachęcający do własnych, samodzielnych poszukiwań. Jestem pod wielkim wrażeniem profesjonalizmu, ogromu posiadanej wiedzy specjalistycznej oraz podejścia do procesu uczenia się.
Koleta Miernik, Właścicielka firmy w SilverMB
Bardzo cenię sobie wiedzę i umiejętności Pana Krzysztofa w zakresie Google Ads i Analytics. Miałam okazję uczestniczyć nie tylko w szkoleniach, które prowadził, śledzę też regularnie wystąpienia na branżowych konferencjach, seminariach. Zagadnienia związane z analityką ma w "małym palcu". Potrafi w sposób przejrzysty i klarowny przedstawić najbardziej zawiłe kwestie dotyczące stosowania i implementacji narzędzi marketingowych. Polecam z czystym sumieniem :-)!
Wioletta Reluga, Specjalista ds. Digital Marketingu w POLITYKA
Uczestniczyłem w szkoleniach Google Ads oraz Google Analytics. Świetni specjaliści, wiedza merytoryczna poparta praktyczną, ćwiczenia na żywo. Polecam wszystkim, którzy chcą uczyć się od ekspertów.
Krzysztof Rupar, Communication Manager w Węc PR

Zapis na webinar

    Chcesz wziąć udział w bezpłatnymniezobowiązującym webinarze dla wybranej branży?
    Zapisz się poprzez poniższy formularz.





    * pola obowiązkowe

    ** pola obowiązkowe, prosimy o podawanie TYLKO firmowych adresów e-mail

    Wyrażoną zgodę możesz w każdym czasie wycofać wysyłając wiadomość na adres: kontakt@devagroup.pl lub klikając w link anulujący subskrypcję w otrzymanej wiadomości e-mail. Administratorem Twoich danych osobowych jest DevaGroup Sp. z o.o. Sp.k. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityka prywatności.


    Masz pytania? Porozmawiaj z nami.

    Chcesz wiedzieć więcej o naszych wydarzeniach? Skontaktuj się!

    Chcesz spróbować? ikona widgetu

    Zadzwoń do eksperta Google Ads,
    aby otrzymać

    375 zł bonus na reklamę

    bezpłatną analizę konta

    wstępny plan strategii Google Ads

    estymację kosztów i efektów

    dopasowaną ofertę

    darmową rozmowę wideo

    Zadzwoń do nas pod numer
    800 880 991