27.10.2021

Darmowy webinar

Google dla biznesu #5:
Jak żyć w zgodzie z RODO pracując w Marketingu?



Najlepsi praktycy oraz specjaliści od reklamy w Google dzielą się tym, jak wygrać w branży e-commerce pomimo kryzysu.
To nie jest kolejny nudny sprzedażowy webinar, tylko skondensowana paczka wiedzy,
którą możesz dostać zupełnie za darmo.

Oficjalnym współorganizatorem wydarzenia są:



Zapisz się na webinar Pobierz darmowy e-book

27.10.2021

Darmowy webinar

Google dla biznesu #5:
Jak żyć w zgodzie z RODO pracując w Marketingu?



Najlepsi praktycy oraz specjaliści od reklamy w Google dzielą się tym, jak wygrać w branży e-commerce pomimo kryzysu.
To nie jest kolejny nudny sprzedażowy webinar, tylko skondensowana paczka wiedzy, którą możesz dostać zupełnie za darmo.


Oficjalnymi współorganizatorami wydarzenia są:




Zapisz się na webinar Pobierz darmowy e-book

Dlaczego warto się zapisać?

Darmowa wiedza - najlepsi prelegenci - sprawdzony format.
100% uczestników naszych spotkań poleca nas dalej.
zalozenie-kanalu-ikona-ikona-150

Darmowa wiedza

Nie ma haczyka, spotkanie jest darmowe, dzielimy się naszą wiedzą. Nie ma też charakteru sprzedażowego.
komunikacja-ikona-150-new

Dzielimy się sukcesem

W trakcie kryzysu podnieśliśmy zatrudnienie o 20%. Dzieląc się wiedzą, dzielimy się z Wami sukcesem.
efekty-ikona-150-new

Praktyka i efekty

Omawiane zagadnienia są praktyczne, skalowalne i będziesz je mógł wdrożyć w swoich działaniach tego samego dnia.
skaluj-biznes-ikona-new-150

Doświadczenie

Marketing w Google robimy od 2005 roku. Mamy za sobą tysiące godzin szkoleniowych, własne konferencje. Wiemy co robimy.

Sprawdź nasze spotkania stacjonarne w siedzibie Google

 

Partnerem webinaru są firmy:

Agenda webinaru

 
  • 27 października 2021

  • 12:00 - 12:30

    Krzysztof Marzec, CEO w DevaGroup
    Bezpieczeństwo a Google?

    Gdzie w usługach Google wyciekają Twoje dane? Jak za pomocą Google sprawdzić czy Twoja strona została dobrze przygotowana? Przygotowałem dla Ciebie kilka ciekawostek z pogranicza SEM i cybersecurity, najczęstszych problemów jakie dotykają naszych klientów."

    Uczenie osób dorosłych to wyzwanie. Mam za sobą dziesiątki szkoleń, kilkadziesiąt godzin nagranych webinarów w kursów w tematyce Google Ads. Dawno przekroczyłem tysiąc przeszkolonych osób. Z Google Ads korzystam od 2005 roku w codziennej pracy, dodatkowo odbyłem wiele kursów jak uczyć i prezentować. Dostajesz gwarancję, że trafisz na praktyka i doświadczonego szkoleniowca. Mam za sobą dziesiątki wystąpień na najlepszych konferencjach w kraju oraz szkolenia na zlecenie Google dla najlepszych agencji i domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Moje książki w tematyce Google sprzedały się w ponad trzech i pół tysiącach egzemplarzy, a pozycja opisująca egzaminy Google urosła do rangi podręcznika, z bardzo wysokimi ocenami czytelników.
  • 12:30 - 13:00

    Grzegorz Miłkowski, CEO w ContentHouse
    Zdrowa dieta contentmarketingowa dla Twojej firmy. Jak planować strategię złożoną z wysokowartościowych treści?

    Dobry content marketing to odpowiednio dobrane treści do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. W marketingu treści, podobnie jak w zbilansowanej diecie, funkcjonują zasady, które trzeba znać, by osiągać kolejne cele i żeby dobrze inwestować budżet w ten rodzaj działań. Zasady te obejmują m.in. wytyczne językowe, konstrukcje treści, rekomendacje SEO dla redakcji odpowiedzialnej za Twój content. Podczas mojego wystąpienia zobaczysz, w jaki sposób tworzyć te zasady, by Twoja marka rosła w siłę na treściach o wysokiej jakości.

    Jest współwłaścicielem i prezesem zarządu ContentHouse, jednej z wiodących (według Media&Marketing Polska) agencji contentmarketingowych w Polsce. Ekspert ds. digital marketingu w Business Centre Club, który doradza zrzeszonym firmom z zakresu komunikacji oraz transformacji cyfrowej. Twórca Akademii Marketingu (www.akademiamarketingu.edu.pl), projektu edukacyjnego dedykowanego osobom chcącym rozwijać swoje kompetencje z zakresu digital marketingu.
  • 13:00 - 13:30

    Piotr Kantorowski, Założyciel Kancelarii Prawnej Kantorowski, Głąb i Wspólnicy
    Czy na cold mailing zawsze potrzeba zgody z RODO? Czyli o tym jak legalnie prowadzić komunikację handlową w Internecie.

    Ponoć to „przez to całe RODO” prowadzenie sprzedaży w Internecie stało się jeśli nawet nie niemożliwe to ryzykowne. Czy to jednak ochrona danych osobowych jest przeszkodą do prowadzenia komunikacji marketingowej i sprzedażowej ? Jak legalnie pozyskać dane, aby prowadzić taką komunikację, a finalnie czy jest możliwe legalne jej prowadzenie bez uzyskania jakiejkolwiek zgody ? Na te i kilka innych pytań odpowiedź znajdziesz właśnie tu!

    Założyciel Kancelarii Prawnej Kantorowski, Głąb i Wspólnicy, która wspiera przedsiębiorców w ich codziennych wyzwaniach w tym przede wszystkim na rynkach e-commerce, digital marketingu i IT. Autor i współautor wielu publikacji w tym książki "Prawo dla Biznesu. E-commerce" i będącej aktualnie w trakcie wydania "Poradnik prawny dla influencerów i digital marketerów".

    Prowadzi swój podcast Prawo dla Biznesu, w którym w już ponad 100 odcinkach pomaga przedsiębiorcom wykorzystać prawo na ich rzecz w biznesie. Pasjonat biegania, w tym w szczególności biegów ultra. Na swoim koncie ma biegi na ponad 100 km.
  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Wypełniasz ankietę oceniającą szkolenie. Otrzymujesz materiały z linkami do narzędzi i wiedzy. 10 pierwszych osób otrzymuje bezpłatną godzinę konsultacji SEM/SEO online od DevaGroup.
 
4.50

średnia ocena szkolenia

10/10 osób poleciłoby nasze szkolenia znajomemu

Opinie uczestników naszych wcześniejszych eventów

 
Gigantyczna dawka informacji i profesjonalizm.
Student/Studentka studiów podyplomowych na AGH
Ciekawa tematyka, fajnie przedstawiona! Ćwiczenie angażujące uczestników :)
Sylwia
Znakomite szkolenie, na którym można poznać wiele funkcjonalności narzędzi od Google. Pełen profesjonalizm prowadzących, a ich ponadprzeciętna wiedza robi ogromne wrażenie! Zdecydowanie polecam!
Piotr Hapek
Bardzo dużo informacji - wartościowe szkolenie.
Sylwia
Krzysztof posiada niesamowitą umiejętność przekazywania wiedzy w sposób uporządkowany i przystępny dla słuchaczy – uczestników szkoleń/konferencji. Nawet skomplikowane tematy przedstawia w sposób klarowny, co więcej – inspirujący i zachęcający do własnych, samodzielnych poszukiwań. Jestem pod wielkim wrażeniem profesjonalizmu, ogromu posiadanej wiedzy specjalistycznej oraz podejścia do procesu uczenia się.
Koleta Miernik, Właścicielka firmy w SilverMB
Bardzo cenię sobie wiedzę i umiejętności Pana Krzysztofa w zakresie Google Ads i Analytics. Miałam okazję uczestniczyć nie tylko w szkoleniach, które prowadził, śledzę też regularnie wystąpienia na branżowych konferencjach, seminariach. Zagadnienia związane z analityką ma w "małym palcu". Potrafi w sposób przejrzysty i klarowny przedstawić najbardziej zawiłe kwestie dotyczące stosowania i implementacji narzędzi marketingowych. Polecam z czystym sumieniem :-)!
Wioletta Reluga, Specjalista ds. Digital Marketingu w POLITYKA
Uczestniczyłem w szkoleniach Google Ads oraz Google Analytics. Świetni specjaliści, wiedza merytoryczna poparta praktyczną, ćwiczenia na żywo. Polecam wszystkim, którzy chcą uczyć się od ekspertów.
Krzysztof Rupar, Communication Manager w Węc PR

Masz pytania? Porozmawiaj z nami.

Chcesz wiedzieć więcej o naszych wydarzeniach? Skontaktuj się!

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

darmową rozmowę wideo

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991