zegar

29.03.2022 r.

Darmowy webinar

Branża reklamowa
a widoczność w Google w 2022 roku - analiza techniczna oraz Core Web Vitals

Najlepsi praktycy oraz specjaliści od reklamy w Google opowiedzą o aktualnej sytuacji polskich witryn internetowych przeanalizowanych w naszym e-booku.
To nie jest kolejny nudny sprzedażowy webinar, tylko skondensowana paczka wiedzy, którą możesz dostać zupełnie za darmo.

Najbliższe spotkanie już za:

00
dni
00
godzin
00
minut
00
sekund

Oficjalnymi współorganizatorami wydarzenia są:

Agenda webinaru

  • 29 marca 2022

  • 12:00 - 12:30

    milena majchrzak
    Milena Majchrzak - Managing Director SEMSTORM
    Opisy produktów i kategorii w sklepach i katalogach on-line

    Opisy produktów są ważną częścią e-sklepu lub katalogu. Budują widoczność strony w Google. Opowiadają historię i wywołują emocje. Wpływają na decyzje zakupowe klientów. Podczas spotkania opowiem jak za pomocą opisu: dobrać słowa, by trafić do zainteresowanych ofertą; połączyć to, czego chce klient i wyszukiwarka; zwrócić uwagę człowieka i Google na najważniejsze rzeczy. Nie musisz być specem od SEO, żeby skutecznie poprawić widoczność swojej strony.

    Pracę w branży SEO rozpoczęłam 12 lat temu. Miałam okazję i przyjemność występować na wielu scenach związanych z marketingiem internetowym. Szkoliłam marketerów zarówno z obsługi narzędzia, jak i optymalizacji stron czy tworzenia treści. Niezachwianie wierzę w data-driven i content marketing. Przygotowałam niejeden tekst ekspercki na blogu SEMSTORM widoczny na ponad 100 słów kluczowych.

  • 12:30 - 13:00

    Krzysztof Marzec
    Krzysztof Marzec, CEO w DevaGroup
    Skuteczne kampanie w 2022: co wiemy o użytkownikach Google i co Google wie o nas?

    Opowiem jak kierować reklamę, aby trafiała do idealnej osoby oraz jak przełożyć teoretyczne rozważania o odbiorcy produktu - personie, na realną kampanię. Poznamy też narzędzia, które pokazują nam czego szukamy w Google, jakie słowa kluczowe mają sens w kampaniach Ads i SEO.

    Uczenie osób dorosłych to wyzwanie. Mam za sobą dziesiątki szkoleń, kilkadziesiąt godzin nagranych webinarów w kursów w tematyce Google Ads. Dawno przekroczyłem tysiąc przeszkolonych osób. Z Google Ads korzystam od 2005 roku w codziennej pracy, dodatkowo odbyłem wiele kursów jak uczyć i prezentować. Dostajesz gwarancję, że trafisz na praktyka i doświadczonego szkoleniowca. Mam za sobą dziesiątki wystąpień na najlepszych konferencjach w kraju oraz szkolenia na zlecenie Google dla najlepszych agencji i domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Moje książki w tematyce Google sprzedały się w ponad trzech i pół tysiącach egzemplarzy, a pozycja opisująca egzaminy Google urosła do rangi podręcznika, z bardzo wysokimi ocenami czytelników.

  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Wypełniasz ankietę oceniającą szkolenie. Otrzymujesz materiały z linkami do narzędzi i wiedzy. Każdy uczestnik otrzyma darmowy e-book pt. "Branża reklamowa, a widoczność w Google - analiza techniczna oraz Core Web Vitals" oraz nagranie webinaru w ciągu tygodnia po webinarze. Dodatkowo organizatorzy przygotują kody zniżkowe na swoje usługi lub umożliwią spotkanie ze swoimi specjalistami.
4.80

Średnia ocen cyklu

Opinie uczestników naszych wcześniejszych eventów

Ogromnym atutem szkolenia GTM był jego ćwiczeniowy charakter; każdy uczestnik dostał własną stronę na wordpressie, gdzie krok po kroku mógł przejść przez proces różnego typu tagowania wraz z prowadzącymi. Po szkoleniu jestem w stanie sama w pełni tagować strony. Na plus są także nagrania ze szkolenia, które otrzymałam po nim - dzięki temu w każdej chwili mogę wrócić do każdego miejsca szkolenia. Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia i w przyszłości także zaufałabym DEVA Group.
Zuzanna Frydel, Junior Performance Marketing w More Bananas
Merytoryka, konkretne przykłady przydatne w codziennej pracy, prezentacja prowadząca krok po kroku oraz szybkie tempo. Wrócę do Was na inne szkolenie!
Sandra

Branża reklamowa a widoczność w Google
- analiza techniczna oraz Core Web Vitals

Darmowy e-book oraz dedykowany webinar dla branży reklamowej!

ebook tablet branza reklamowa

Najnowsza analiza widoczności w Google prawie 400 stron internetowych z branży reklamy i marketingu.

Zapisz się na nasz newsletter i odbierz swój darmowy egzemplarz!

Autorzy e-booka:

piotr jacek

Piotr Jacek

Senior SEO Specialist w DevaGroup

Krzysztof Marzec

Krzysztof Marzec

CEO w DevaGroup

milena majchrzak

Milena Majchrzak

CEO w SEMSTORM & Content Marketing Evangelist

Oficjalnym współorganizatorem webinaru jest firma:

Partnerem webinaru są firmy:

Dlaczego warto się zapisać?

Darmowa wiedza - najlepsi prelegenci - sprawdzony format.
100% uczestników naszych spotkań poleca nas dalej.

puchar

Darmowa wiedza

Nie ma haczyka, spotkanie jest darmowe, dzielimy się naszą wiedzą. Nie ma też charakteru sprzedażowego.

komunikacja

Dzielimy się sukcesem

W trakcie kryzysu podnieśliśmy zatrudnienie o 20%. Dzieląc się wiedzą, dzielimy się z Wami sukcesem.

odwiedziny na stronie - seo sem reklama

Praktyka i efekty

Omawiane zagadnienia są praktyczne, skalowalne i będziesz je mógł wdrożyć w swoich działaniach tego samego dnia.

szybkosc ladowania strony

Doświadczenie

Marketing w Google robimy od 2005 roku. Mamy za sobą tysiące godzin szkoleniowych, własne konferencje. Wiemy co robimy.

Masz pytania? Porozmawiaj z nami.

Chcesz wiedzieć więcej o naszych wydarzeniach? Skontaktuj się!

Łukasz Jeleń

Łukasz Jeleń,
Head of New Business
517 450 338
lukasz.jelen@devagroup.pl

Scroll to Top