zegar

16 listopada 2022

Wszystko, co musisz wiedzieć!

Webinar o Google Analytics 4

Dołącz do ponad 5 tysięcy zadowolonych słuchaczy i skorzystaj z naszej wiedzy!

Nasze spotkanie już za:

00
dni
00
godzin
00
minut
00
sekund

Oficjalnymi współorganizatorami wydarzenia są:

Aby wziąć udział w webinarze należy zapisać się do newslettera DevaGroup.

Potwierdzeniem zapisu na webinar jest otrzymanie maila z aplikacji "Clickmeeting" o temacie: "Potwierdzenie rejestracji".

Agenda webinaru

  • 16 listopada 2022

  • 12:00 - 12:30

    Krzysztof Marzec
    Krzysztof Marzec - CEO DevaGroup
    Poziom: Podstawowy
    Praktyczny warsztat: jak analizować działania i kampanie pozycjonowania w Google Analytics 4?

    Na prelekcji przedstawię przykłady konkretnych raportów i zestawienia oceniające efekty działań pozycjonowania. Dodatkowo omówione zostaną raporty wspomagające optymalizację strony oraz parametry UTM a pozycjonowanie oraz ograniczenia GA4.

  • 12:30 - 13:00

    kinga sroka
    Kinga Sroka - digital marketing enthusiast, kingasroka.pl
    Poziom: Podstawowy
    Google Analytics 4 w małym biznesie

    Google Analytics 4 to idealne narzędzie dla zarówno rozbudowanych organizacji, które prężnie wykorzystują dane ze strony oraz aplikacji w podejmowaniu strategicznych decyzji, jak i mniej rozwiniętych technologicznie firm, które wchodzą w świat data-driven. W swojej prezentacji skupię się na najważniejszych metrykach, ich rozumieniu oraz tego jak wykorzystać je mądrze w małej organizacji.

  • 13:00 - 13:30

    Marta Koziarz
    Marta Koziarz - Head of SEM w DevaGroup
    Poziom: Podstawowy
    Różnice między Universal Analytics a Analytics 4

    Wiemy, że są pewne różnice. Mogłoby się nawet wydawać, że GA4 jest zupełnie innym narzędziem. Dlatego postaram się przybliżyć na czym polegają różnice między tymi dwoma wersjami. Może uda się nam znaleźć jakąś część wspólną? ;)

  • Po webinarze

    Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
4.64

Średnia ocena naszych szkoleń w 2021 r.

10/10 osób poleciłoby nasze szkolenia znajomemu

Opinie uczestników naszych wcześniejszych eventów

Ogromnym atutem szkolenia GTM był jego ćwiczeniowy charakter; każdy uczestnik dostał własną stronę na wordpressie, gdzie krok po kroku mógł przejść przez proces różnego typu tagowania wraz z prowadzącymi. Po szkoleniu jestem w stanie sama w pełni tagować strony. Na plus są także nagrania ze szkolenia, które otrzymałam po nim - dzięki temu w każdej chwili mogę wrócić do każdego miejsca szkolenia. Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia i w przyszłości także zaufałabym DEVA Group.
Zuzanna Frydel, Junior Performance Marketing w More Bananas
Merytoryka, konkretne przykłady przydatne w codziennej pracy, prezentacja prowadząca krok po kroku oraz szybkie tempo. Wrócę do Was na inne szkolenie!
Sandra

Poznaj naszych ekspertów

Krzysztof Marzec

Krzysztof Marzec

CEO DevaGroup

CEO DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor dwóch książek z wyprzedanymi nakładami, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Na największej branżowej konferencji w Polsce (I love Marketing) dwukrotnie zajmował pierwsze miejsce - w kategorii Ads & Analytics oraz w dniu SEO. Jest pomysłodawcą i organizatorem semKRK, wyjątkowej, krakowskiej konferencji dedykowanej miłośnikom SEM, SEO i Analityki oraz gali nagród semKRK Awards.

kinga sroka

Kinga Sroka

digital marketing enthusiast, kingasroka.pl

Certyfikowana specjalistka Google Ads oraz Google Analytics z kilkuletnim doświadczeniem. Na co dzień odpowiada za płatne kanały, w weekendy wykładowca na Collegium Da Vinci oraz TEB Edukacja. Specjalizuje się w narzędziach Google, aktywnie komentuje dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość digital marketingu na swoim blogu: kingasroka.pl/. Prelegentka 17. edycji semKRK oraz InternetBeta 2021. Entuzjastka marketingu aplikacji mobilnych.

Marta Koziarz

Marta Koziarz

Head of SEM w DevaGroup

Prowadzę ponad 20-osobowy zespół SEM, koordynując rozwój i wdrażanie innowacji. Jestem certyfikowaną specjalistką Google Ads i Analytics. Praktykiem marketingu i analitykiem w jednym. Nieważne, czy jesteś lokalnym sklepem, czy znaną marką - znajdę sposób na prowadzenie Twojej kampanii. Pomogę wdrożyć i zrozumieć analitykę. Prowadzę również indywidualne szkolenia. Jestem finalistką konkursu Google Premier Partners Awards EMEA i wykładowcą Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu z zakresu analityki internetowej.

Sprawdź nasze spotkania stacjonarne w siedzibie Google

Jesteśmy znani z wysokiej jakości merytorycznych spotkań. Zobacz, jak wyglądało spotkanie w siedzibie naszego partnera Google.

Partnerem webinaru są firmy:

Dlaczego warto się zapisać?

Darmowa wiedza - najlepsi prelegenci - sprawdzony format.
100% uczestników naszych spotkań poleca nas dalej.

puchar

Darmowa wiedza

Nie ma haczyka, spotkanie jest darmowe, dzielimy się naszą wiedzą. Nie ma też charakteru sprzedażowego.

komunikacja

Dzielimy się sukcesem

W trakcie kryzysu podnieśliśmy zatrudnienie o 20%. Dzieląc się wiedzą, dzielimy się z Wami sukcesem.

odwiedziny na stronie - seo sem reklama

Praktyka i efekty

Omawiane zagadnienia są praktyczne, skalowalne i będziesz je mógł wdrożyć w swoich działaniach tego samego dnia.

szybkosc ladowania strony

Doświadczenie

Marketing w Google robimy od 2005 roku. Mamy za sobą tysiące godzin szkoleniowych, własne konferencje. Wiemy co robimy.

Wcześniejsze webinary

Webinar Semstormu

Branża reklamowa a widoczność w Google 2022

Prowadzący: Milena Majchrzak, Krzysztof Marzec
Google Analytics 4

Webinar o Google Analytics 4

Prowadzący: Kinga Sroka, Bartłomiej Kaczmarczyk, Krzysztof Marzec
Pomowmy 1

Pomówmy o marketingu odc. 1

Prowadzący: Krzysztof Marzec, Łukasz Kosuniak, Artur Pajkert

Masz pytania? Porozmawiaj z nami.

Chcesz wiedzieć więcej o naszych wydarzeniach? Skontaktuj się!

Łukasz Jeleń

Łukasz Jeleń,
Head of New Business
517 450 338
lukasz.jelen@devagroup.pl

Scroll to Top