

9.02
9.03
13.04
11.05
9 lutego 2022
12:00 - 12:30
Fundamenty to podstawa - wybór agencji i właściwe zrozumienie tego, co chcemy z nią osiągnąć jest kluczowe. Zwłaszcza, gdy zlecamy działania SEO / SEM zewnętrznej agencji . Odpowiedź na pytania Dlaczego? Co? Jak? Gdzie? Kiedy? są ważne już przed startem działań. W 10 punktowej checkliście pokażę w jaki sposób strategiczne podejście do marketingu online może pomóc ograniczyć ryzyko kosztownej pomyłki i straconego czasu.
12:30 - 13:00
Podczas spotkania porozmawiamy m.in. o tym, kiedy warto reklamować się na YouTube, na co zwrócić uwagę przy tworzeniu kreacji reklamowych w tym serwisie oraz jak mierzyć efekty z YouTube''a. Ta część webinaru zostanie przeprowadzona w formie wywiadu na żywo.
Po webinarze
9 marca 2022
12:00 - 12:30
Najpewniej nawet teraz Twoja kampania albo przepala część budżetu albo mogła by być bardziej optymalna. W prezentacji skupie się na tych elementach, które ciągnęły wyniki kampanii w dół. Opowiem też o tym, co po audytach najczęściej powodowało, że kampanie stawały się bardziej opłacalne.
12:30 - 13:00
Czy pisanie książek o SEO ma sens? Czy da się napisać taką, która nie zdezaktualizuje się w ciągu roku? Ja tego dokonałem, wydając SEOrigami – sztukę pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania). Zamiast wąskich ram technicznych przyjąłem perspektywę contentu (bo content is the king), postać znacznie bardziej przyjazną dla marketingowców oraz ludzi prowadzących biznesy online. Opowiem o selekcji zagadnień, o budowaniu narracji, o trudnościach, jakie się piętrzyły.
Po webinarze
13 kwietnia 2022
12:00 - 12:30
- Jak wykorzystują Państwo analitykę w swojej firmie? - mamy kod Google Analytics na stronie.... Na co zwrócić uwagę żeby narzędzia analityczne odpowiadały na pytania biznesowe i marketingowe, a nie tylko gromadziły dane w raportach których nikt nie przegląda?
12:30 - 13:00
Zapraszam na spotkanie podczas, którego wspólnie przeprowadzimy analizę sklepu internetowego i stworzymy plan dzialania z wykorzystaniem zaawansowanych raportow opartych o technologię chmurowe.
Po webinarze
11 maja 2022
12:00 - 12:30
W trakcie warsztatu pokaże, chętnie na Twoim przykładzie strony, jak poszukiwać ulepszeń strony pod kątem SEO. Użyjemy crawlera, sprawdzimy okazje do optymalizacji i ocenimy ich potencjalny wpływ na wyniki w Google.
12:30 - 13:00
Chociaż listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce istnieją od lipca 2013 roku, nadal mało kto wykorzystuje je do budowania dojrzałych strategii komunikacji z nowym lub dotychczasowym klientem. Podczas wywiadu postaram się omówić kilka przydatnych pomysłów na strategię RLSA oraz kilka wskazówek jak je wdrożyć.
Po webinarze
Uwaga! Zapisując się na 1 spotkanie od razu możesz wziąć udział we wszystkich kolejnych.
Zapisując się na spotkania z numerami 2-4 otrzymasz dostęp do poprzednich spotkań, które Cię ominęły.
Podczas webinarów do wygrania będą gadżety od DevaGroup i najnowsza książka Krzysztofa Marca i Tomasza Trzósło - zachęcamy do aktywności!
Regulamin webinaru dostępny tutaj.
10/10 osób poleciłoby nasze szkolenia znajomemu
CEO DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor trzech książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego, Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Na największej branżowej konferencji w Polsce (I love Marketing) dwukrotnie zajmował pierwsze miejsce – w kategorii Ads & Analytics oraz w dniu SEO. Jest pomysłodawcą i organizatorem semKRK, wyjątkowej, krakowskiej konferencji dedykowanej miłośnikom SEM, SEO i Analityki oraz gali nagród semKRK Awards.
Konsultant, strateg, e-marketer i trener w jednej osobie. Pomaga firmom w doborze odpowiednich strategii i taktyk e-marketingowych. Ekspert w zakresie SEM, UX oraz analizy danych płynących z narzędzia Google Analytics. Jeden z certyfikowanych trenerów Google Ads (2013 – 2018). W branży e-commerce od 2008 roku. Pracował w agencjach interaktywnych (Noril, Krakweb, DevaGroup, Bluerank) oraz prowadził własną agencję - ROIExperts.pl. Szkolił między innymi w Ministerstwie Cyfryzacji RP, na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, WSB w Chorzowie oraz w Google, w ramach Akademii Google Partners. Szerokie spojrzenie na marketing, doświadczenie oraz miłość do statystyk, przekłada na zwroty z inwestycji reklamowych, dla klientów firmy TomaszTrzoslo.pl.
Czarodziej Google Ads z ponad 10-letnim doświadczeniem. Na swoim koncie ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, meritumBank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu wielu innych. Certyfikowany trener Google Adwords. Prelegent na I Love Marketing, Mail my day, SEMcamp, Akademii Google Partners i semKRK.
W content marketingu od 2011 roku. Dziś team leader ponad 20-osobowego zespołu content seo w x-komie, po godzinach trener content & SEO. Autor książki SEOrigami (OnePres 2022), która rozkłada na czynniki pierwsze treści unikatowe (SEO-friendly). Równolegle tester i recenzent portalu technologicznego Geex oraz psychofan marki Huawei.
Z reklamą cyfrową i analityką internetową związany od 2010 roku. Oficjalny trener z certyfikatem Google. Prowadził zajęcia dla Google Partners Academy, SEMcamp University i Marketing Masters, Google Growth i Startup School. Na co dzień rozwiązuje problemy analityki internetowej i mediów firm dynamicznie rozwijających się w internecie. Jeden z twórców narzędzia WitCloud.
Certyfikowany Specjalista Google Ads, Wykładowca na kierunku e-marketing w Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Od 13 lat pracuje z firmami pomagając im lepiej zrozumieć działanie kampanii i to jaki wpływ mają na prowadzony przez nich biznes. Na swoim koncie ma współpracę z takimi markami jak Wawel, Uniwersytet Jagielloński, Comarch, Super-Pharm, oraz wiele innych. Gościła jako prelegent na takich wydarzeniach jak SemKRK czy Women in Technology. W 2015 roku nakładem wydawnictwa Helion pojawiła się na rynku jej książka „AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii”.
Jesteśmy znani z wysokiej jakości merytorycznych spotkań. Zobacz, jak wyglądało spotkanie w siedzibie naszego partnera Google.
Darmowa wiedza - najlepsi prelegenci - sprawdzony format.
100% uczestników naszych spotkań poleca nas dalej.
Nie ma haczyka, spotkanie jest darmowe, dzielimy się naszą wiedzą. Nie ma też charakteru sprzedażowego.
W trakcie kryzysu podnieśliśmy zatrudnienie o 20%. Dzieląc się wiedzą, dzielimy się z Wami sukcesem.
Omawiane zagadnienia są praktyczne, skalowalne i będziesz je mógł wdrożyć w swoich działaniach tego samego dnia.
Marketing w Google robimy od 2005 roku. Mamy za sobą tysiące godzin szkoleniowych, własne konferencje. Wiemy co robimy.
Jesteśmy znani z wysokiej jakości merytorycznych spotkań. Zobacz, jak wyglądało spotkanie w siedzibie naszego partnera Google.
Chcesz wiedzieć więcej o naszych wydarzeniach? Skontaktuj się!
Łukasz Jeleń,
Head of New Business
517 450 338
lukasz.jelen@devagroup.pl