

Agenda webinaru
9.02
9.03
13.04
11.05
9 lutego 2022
12:00 - 12:30
Tomasz Trzósło - Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener
Poziom: Podstawowy
Wybór agencji SEO-SEM - na co zwrócić uwagę przed wysyłką zapytaniaFundamenty to podstawa - wybór agencji i właściwe zrozumienie tego, co chcemy z nią osiągnąć jest kluczowe. Zwłaszcza, gdy zlecamy działania SEO / SEM zewnętrznej agencji . Odpowiedź na pytania Dlaczego? Co? Jak? Gdzie? Kiedy? są ważne już przed startem działań. W 10 punktowej checkliście pokażę w jaki sposób strategiczne podejście do marketingu online może pomóc ograniczyć ryzyko kosztownej pomyłki i straconego czasu.
12:30 - 13:00
Łukasz Chwiszczuk - Właściciel w lukaszchwiszczuk.pl
Poziom: Średnio-zaawansowany
Reklamy na Youtube, czy w ogóle warto? Czy to sprzedaje? (wywiad)Podczas spotkania porozmawiamy m.in. o tym, kiedy warto reklamować się na YouTube, na co zwrócić uwagę przy tworzeniu kreacji reklamowych w tym serwisie oraz jak mierzyć efekty z YouTube''a. Ta część webinaru zostanie przeprowadzona w formie wywiadu na żywo.
Po webinarze
Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
9 marca 2022
12:00 - 12:30
Krzysztof Marzec - CEO DevaGroup
Poziom: Podstawowy
5 błędów w Ads przez które Twój sklep traci pieniądzeNajpewniej nawet teraz Twoja kampania albo przepala część budżetu albo mogła by być bardziej optymalna. W prezentacji skupie się na tych elementach, które ciągnęły wyniki kampanii w dół. Opowiem też o tym, co po audytach najczęściej powodowało, że kampanie stawały się bardziej opłacalne.
12:30 - 13:00
Piotr Kaleta – SEO Content Team Leader w x-kom
Poziom: Średnio-zaawansowany
Jak pisać o pisaniu w SEO, gdy zasady ciągle się zmieniają? (Geneza i powstanie SEOrigami)Czy pisanie książek o SEO ma sens? Czy da się napisać taką, która nie zdezaktualizuje się w ciągu roku? Ja tego dokonałem, wydając SEOrigami – sztukę pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania). Zamiast wąskich ram technicznych przyjąłem perspektywę contentu (bo content is the king), postać znacznie bardziej przyjazną dla marketingowców oraz ludzi prowadzących biznesy online. Opowiem o selekcji zagadnień, o budowaniu narracji, o trudnościach, jakie się piętrzyły.
Po webinarze
Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
13 kwietnia 2022
12:00 - 12:30
Tomasz Trzósło - Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener
Poziom: Średnio-zaawansowany
Planowanie analityki w sklepie internetowym vs w małej firmie B2B- Jak wykorzystują Państwo analitykę w swojej firmie? - mamy kod Google Analytics na stronie.... Na co zwrócić uwagę żeby narzędzia analityczne odpowiadały na pytania biznesowe i marketingowe, a nie tylko gromadziły dane w raportach których nikt nie przegląda?
12:30 - 13:00
Krzysztof Modrzewski - Founder & Head of Education in Witbee
Poziom: Średnio-zaawansowany
Marketingowa analiza sklepu e-commerce w praktyceZapraszam na spotkanie podczas, którego wspólnie przeprowadzimy analizę sklepu internetowego i stworzymy plan dzialania z wykorzystaniem zaawansowanych raportow opartych o technologię chmurowe.
Po webinarze
Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
11 maja 2022
12:00 - 12:30
Krzysztof Marzec - CEO DevaGroup
Poziom: Średnio-zaawansowany
Audyt SEO na żywoW trakcie warsztatu pokaże, chętnie na Twoim przykładzie strony, jak poszukiwać ulepszeń strony pod kątem SEO. Użyjemy crawlera, sprawdzimy okazje do optymalizacji i ocenimy ich potencjalny wpływ na wyniki w Google.
12:30 - 13:00
Paulina Wiktorska - Specjalista SEM, Owner w wiktorska.pl
Poziom: Średnio-zaawansowany
Najlepsze strategie remarketingowe dla kampanii w wyszukiwarce (RLSA): o czym warto wiedzieć aby skutecznie je wykorzystać?Chociaż listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce istnieją od lipca 2013 roku, nadal mało kto wykorzystuje je do budowania dojrzałych strategii komunikacji z nowym lub dotychczasowym klientem. Podczas wywiadu postaram się omówić kilka przydatnych pomysłów na strategię RLSA oraz kilka wskazówek jak je wdrożyć.
Po webinarze
Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
Uwaga! Zapisując się na 1 spotkanie od razu możesz wziąć udział we wszystkich kolejnych.
Zapisując się na spotkania z numerami 2-4 otrzymasz dostęp do poprzednich spotkań, które Cię ominęły.
Podczas webinarów do wygrania będą gadżety od DevaGroup i najnowsza książka Krzysztofa Marca i Tomasza Trzósło - zachęcamy do aktywności!
Regulamin webinaru dostępny tutaj.
Średnia ocena naszych szkoleń w 2021 r.
10/10 osób poleciłoby nasze szkolenia znajomemu

Posiadamy odznakę lidera od Clickmeeting!
Opinie uczestników naszych wcześniejszych eventów
Poznaj naszych ekspertów

Krzysztof Marzec
CEO DevaGroup
CEO DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor trzech książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego, Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Na największej branżowej konferencji w Polsce (I love Marketing) dwukrotnie zajmował pierwsze miejsce – w kategorii Ads & Analytics oraz w dniu SEO. Jest pomysłodawcą i organizatorem semKRK, wyjątkowej, krakowskiej konferencji dedykowanej miłośnikom SEM, SEO i Analityki oraz gali nagród semKRK Awards.


Tomasz Trzósło
Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener
Konsultant, strateg, e-marketer i trener w jednej osobie. Pomaga firmom w doborze odpowiednich strategii i taktyk e-marketingowych. Ekspert w zakresie SEM, UX oraz analizy danych płynących z narzędzia Google Analytics. Jeden z certyfikowanych trenerów Google Ads (2013 – 2018). W branży e-commerce od 2008 roku. Pracował w agencjach interaktywnych (Noril, Krakweb, DevaGroup, Bluerank) oraz prowadził własną agencję - ROIExperts.pl. Szkolił między innymi w Ministerstwie Cyfryzacji RP, na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, WSB w Chorzowie oraz w Google, w ramach Akademii Google Partners. Szerokie spojrzenie na marketing, doświadczenie oraz miłość do statystyk, przekłada na zwroty z inwestycji reklamowych, dla klientów firmy TomaszTrzoslo.pl.


Łukasz Chwiszczuk
Właściciel w lukaszchwiszczuk.pl
Czarodziej Google Ads z ponad 10-letnim doświadczeniem. Na swoim koncie ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, meritumBank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu wielu innych. Certyfikowany trener Google Adwords. Prelegent na I Love Marketing, Mail my day, SEMcamp, Akademii Google Partners i semKRK.


Piotr Kaleta
SEO Content Team Leader w x-kom
W content marketingu od 2011 roku. Dziś team leader ponad 20-osobowego zespołu content seo w x-komie, po godzinach trener content & SEO. Autor książki SEOrigami (OnePres 2022), która rozkłada na czynniki pierwsze treści unikatowe (SEO-friendly). Równolegle tester i recenzent portalu technologicznego Geex oraz psychofan marki Huawei.


Krzysztof Modrzewski
Founder & Head of Education in Witbee
Z reklamą cyfrową i analityką internetową związany od 2010 roku. Oficjalny trener z certyfikatem Google. Prowadził zajęcia dla Google Partners Academy, SEMcamp University i Marketing Masters, Google Growth i Startup School. Na co dzień rozwiązuje problemy analityki internetowej i mediów firm dynamicznie rozwijających się w internecie. Jeden z twórców narzędzia WitCloud.


Paulina Wiktorska
Specjalista SEM, Owner w wiktorska.pl
Certyfikowany Specjalista Google Ads, Wykładowca na kierunku e-marketing w Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Od 13 lat pracuje z firmami pomagając im lepiej zrozumieć działanie kampanii i to jaki wpływ mają na prowadzony przez nich biznes. Na swoim koncie ma współpracę z takimi markami jak Wawel, Uniwersytet Jagielloński, Comarch, Super-Pharm, oraz wiele innych. Gościła jako prelegent na takich wydarzeniach jak SemKRK czy Women in Technology. W 2015 roku nakładem wydawnictwa Helion pojawiła się na rynku jej książka „AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii”.

Zaproszenie na webinary
od Krzysztofa Marca i Tomasza Trzósło!
Jesteśmy znani z wysokiej jakości merytorycznych spotkań. Zobacz, jak wyglądało spotkanie w siedzibie naszego partnera Google.
Dlaczego warto się zapisać?
Darmowa wiedza - najlepsi prelegenci - sprawdzony format.
100% uczestników naszych spotkań poleca nas dalej.

Darmowa wiedza
Nie ma haczyka, spotkanie jest darmowe, dzielimy się naszą wiedzą. Nie ma też charakteru sprzedażowego.

Dzielimy się sukcesem
W trakcie kryzysu podnieśliśmy zatrudnienie o 20%. Dzieląc się wiedzą, dzielimy się z Wami sukcesem.

Praktyka i efekty
Omawiane zagadnienia są praktyczne, skalowalne i będziesz je mógł wdrożyć w swoich działaniach tego samego dnia.

Doświadczenie
Marketing w Google robimy od 2005 roku. Mamy za sobą tysiące godzin szkoleniowych, własne konferencje. Wiemy co robimy.
Sprawdź nasze spotkania stacjonarne w siedzibie Google
Jesteśmy znani z wysokiej jakości merytorycznych spotkań. Zobacz, jak wyglądało spotkanie w siedzibie naszego partnera Google.
Masz pytania? Porozmawiaj z nami.
Chcesz wiedzieć więcej o naszych wydarzeniach? Skontaktuj się!

Łukasz Jeleń,
Head of New Business
517 450 338
lukasz.jelen@devagroup.pl