Należymy do elitarnego grona najstarszych i najlepszych agencji SEM w Polsce. W branży od 2005 roku, posiadamy setki zadowolonych Klientów, doskonałe referencje oraz liczne nagrody i wyróżnienia.
Pomożemy zdefiniować cele i obrać idealną startegię dla Twojego biznesu! Reklamuj się z nami w najpopularniejszych platformach - z naszą analityką nie ma mowy i przepalaniu budżetu!
Google Analytics 4 nam niestraszny! Do tego zapewniamy darmową wiedzę, a przy okazji pomożemy z projektowaniem banerów. Współpraca z nami to wiele możliwości!
Należymy do elitarnego grona najstarszych i najlepszych agencji SEM w Polsce. W branży od 2005 roku, posiadamy setki zadowolonych Klientów, doskonałe referencje oraz liczne nagrody i wyróżnienia.
Pomożemy zdefiniować cele i obrać idealną startegię dla Twojego biznesu! Reklamuj się z nami w najpopularniejszych platformach - z naszą analityką nie ma mowy i przepalaniu budżetu!
Google Analytics 4 nam niestraszny! Do tego zapewniamy darmową wiedzę, a przy okazji pomożemy z projektowaniem banerów. Współpraca z nami to wiele możliwości!
Sprawdź nasze spotkania stacjonarne w siedzibie Google
Jesteśmy znani z wysokiej jakości merytorycznych spotkań. Zobacz, jak wyglądało spotkanie w siedzibie naszego partnera Google.
Partnerem webinaru są firmy:
Agenda webinaru
10.02
10.03
14.04
12.05
10 lutego 2022
12:00 - 12:30
Krzysztof Marzec - CEO DevaGroup Analiza słów kluczowych pod kampanie Ads i SEO/Content Marketing na żywo
Wiedza o tym, czego i jak często użytkownicy szukają w Google to podstawa udanej kampanii w wyszukiwarce. W trakcie warsztatu pokażę jakimi narzędziami warto się posługiwać, jak szukać nisz oraz jak analizować konkurencję.
Dowiedz się jak łączyć działania marketingowo - sprzedażowe w segmencie B2B wykorzystując cyfrowe kanały komunikacji. Pandemia zmieniła dramatycznie sposób, w jaki firmy B2B pozyskują klientów. Ograniczenia w targach, konferencjach i spotkaniach bezpośrednich sprawiają, że handlowcy i marketerzy B2B muszą znaleźć nowe, skuteczne sposoby dotarcia do coraz bardziej "cyfrowych klientów". Podczas wystąpienia pokażę metodę tworzenia zintegrowanych lejków marketingowo - sprzedażowych, które pozwalają na łączenie działań marketerów i handlowców i podnoszą skuteczność pozyskiwania klientów. Opowiem też o roli treści, mediów społecznościowych i narzędzi cyfrowych w nowoczesnym marketingu B2B.
13:00 - 13:30
Artur Pajkert - Head of Marketing w cyber_Folks O znaczeniu hostingu w SEO
Podczas wydarzenia opowiem, jakie elementy hostingu pod kątem SEO są istotne. Pokażę, na co warto zwracać uwagę, aby mieć poczucie, że operator serwera wspiera nasze wysiłki SEO i które z funkcji spotykanych u dostawców mogą być szczególne przydatne, jeśli zależy Ci na wysokich pozycjach. Dowiesz się także, jaki ma to związek z… szybkością światła!
10 marca 2022
12:00 - 12:30
Leszek Urban - SEO Specialist w DevaGroup Dlaczego wsparcie specjalisty SEO jest ważne dla funkcjonowania biznesu online?
Jak skutecznie promować swoją ofertę lub usługi w dobie tak dużej popularności Google? Dlaczego warto sięgać po wiedze specjalistów w tym zakresie i na jakie aspekty koniecznie musimy zwracać uwagę promując swój biznes w wynikach wyszukiwania Google? Podczas webinaru opowiem o tajnikach promowania witryn internetowych w Google bazując na organicznych wynikach wyszukiwania i odpowiemy na pytanie: dlaczego wsparcie specjalisty SEO jest tak ważne?
12:30 - 13:00
Wojciech Maroszek - Content Specialist & Copywriter w Senuto Ile będą Cię kosztowały treści do Twojego e-sklepu (i jak nie spalić tej kasy)?
Większość właścicieli e-sklepów zdaje sobie sprawę, że stronę trzeba zapełnić treściami. Ale tu pojawiają się trudne pytania: ile tej treści tak naprawdę potrzebuję i ile będzie mnie to kosztowało? Podczas webinaru poszukamy odpowiedzi na te pytania. Dzięki temu lepiej zaplanujesz rozwój swojego sklepu i unikniesz przepalania budżetu na treści, które nie mają sensu.
13:00 - 13:30
Łukasz Hardek - Customer Success Manager w Thulium Customer Support i Customer Success w biznesie
Customer Support i Customer Success stają się nieodzowną częścią odpowiednio prosperujących biznesów. Porozmawiamy o tym, czym te nazwy się od siebie różnią, jakie odgrywają role i w jaki sposób się uzupełniają i o tym jak zaplanować, wdrożyć i zautomatyzować dział obsługi klienta w swojej firmie.
14 kwietnia 2022
12:00 - 12:30
Przemysław Biegacz - Senior SEM Specialist w DevaGroup Dlaczego tytuły produktów w kampaniach Google Ads są ważne?
Tytuł pomaga w identyfikacji sprzedawanego produktu. Jest to jeden z najważniejszych atrybutów w Twoim feedzie produktowym. Dowiedz się jak w pełni wykorzystać potencjał tytułów w kampaniach produktowych Google Ads.
12:30 - 13:00
Dominik Fajferek - SEO Specialist w WhitePress 7 największych SEO problemów sklepów internetowych
Przemysł e-commerce jest mocną rozwijającą się branżą. Podstawą działania każdego sklepu jest jego optymalizacja, między innymi pod kątem SEO. Na webinarze poznasz 7 bardzo ważnych SEO problemów, których naprawa jest istotna w każdym e-commerce. Rozwiązanie niektórych błędów jest bardzo proste, poznanie ich i wdrożenie konkretnych działań pomoże Twojemu sklepowi wybić się na wyżyny wyników wyszukiwania. Ale pamiętaj, że to dopiero pierwsze małe kroczki, a do zdobycia duży szczyt! Nie czekaj, zapisz się na webinar już dziś!
13:00 - 13:30
Marek Oczkowski - Partnership Manager w SMSAPI 160 znaków, które odmienią Twój sklep internetowy
Komunikacja bezpośrednia e-sklepu bardzo często kojarzona jest z wiadomością e-mail. Czy na ścieżce klienta jest jeszcze miejsce na wiadomości tekstowe? Kiedy wysłać SMS, a kiedy maila? Jakie są przewagi komunikacji z wykorzystaniem SMS? Czego właściwie oczekują sami kupujący? I czy da się te procesy zautomatyzować? Sprawdźmy razem!
12 maja 2022
12:00 - 12:30
Bartłomiej Tomczyk - SEO Specialist w DevaGroup Google Search Console - pierwsza (i darmowa) pomoc dla SEO
Jeśli chodzi o e-commerce bardzo często mówi się o poprawnym uruchomieniu i wykorzystywaniu Google Analytics, a zdarzają się sytuacje kiedy zapomina się o GSC. Prezentacja o tym, co możemy znaleźć w GSC i jak można to wykorzystać dla SEO - analiza ruchu, analiza błędów, linki, test mobilny, schema itp. Poszukam też nieco bardziej schowanych funkcji, na które warto zwrócić uwagę.
12:30 - 13:00
Damian Przybył - Director, Digital Advisory w Cloudity Jak budować przewagę konkurencyjną w branży e-commerce?
W prelekcji poruszone zostaną najważniejsze aspekty transformacji cyfrowej w przedsiębiorstwach z branży e-commerce. Prelegent podczas wystąpienia poruszy kwestie korzyści z wdrażania nowych technologii z perspektywy zarządzania tego typu biznesem oraz odpowie na pytanie o to, w jaki sposób przeprowadzić transformację cyfrową w firmie.
13:00 - 13:30
Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist w Brand24 Wnioski z monitoringu Internetu - liczby, ale też insighty
Robicie audyty czy researche? Oczywiście że tak, dlatego opowiem Wam jak to ułatwić i zoptymalizować tak, aby ta praca była lekka, łatwa i przyjemna. Poznanie opinii czy wymagań klientów pozwoli usprawnić naszą komunikację albo wręcz przebudować strategię marketingową, albo zweryfikować obecną.
Uwaga! Zapisując się na 1 spotkanie od razu możesz wziąć udział we wszystkich kolejnych. Zapisując się na spotkania z numerami 2-4 otrzymasz dostęp do poprzednich spotkań, które Cię ominęły. Podczas webinarów do wygrania będą gadżety od DevaGroup i najnowsza książka Krzysztofa Marca i Tomasza Trzósło - zachęcamy do aktywności!
CEO DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor dwóch książek z wyprzedanymi nakładami, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Na największej branżowej konferencji w Polsce (I love Marketing) dwukrotnie zajmował pierwsze miejsce - w kategorii Ads & Analytics oraz w dniu SEO. Jest pomysłodawcą i organizatorem semKRK, wyjątkowej, krakowskiej konferencji dedykowanej miłośnikom SEM, SEO i Analityki oraz gali nagród semKRK Awards.
Łukasz Kosuniak
GrowConsulting
Praktyk marketingu B2B. Zaczynał karierę w firmie Microsoft, gdzie zajmował się marketingiem, wsparciem sprzedaży i rozwojem kompetencji partnerów. Następnie tworzył od zera dział marketingu B2B w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za pierwsze w Polsce oraz jedno z pierwszych w Europie wdrożeń systemu marketing automation klasy korporacyjnej. Od kilku lat prowadzi firmę doradczą Grow Consulting, która pomaga firmom działającym w obszarze B2B w pozyskiwaniu klientów dzięki wykorzystaniu nowoczesnych i sprawdzonych metod marketingowych. Jest autorem i współautorem książek: "To jest social selling", „ABC Marketingu B2B", „B2B Marketing Essentials", „B2B Marketing, for the Classroom to the Boardroom" oraz kursów „Podstawy Strategii Marketingu B2B" „#SocialSellingMaster, "Marketing Automation Krok po Kroku"".
Artur Pajkert
Head of Marketing w cyber_Folks
W branży hostingu i digital-marketingu od 2001 roku. Kocham dzielić się wiedzą i pomysłami w zakresie wykorzystania cyfrowego marketingu. Piszę, bloguję, występuję na konferencjach i webinarach. Ogarniam marketing w cyber_Folks, a 5 km przebiegam obecnie w 27 min 26 sek ;)
Leszek Urban
SEO Specialist w DevaGroup
W DevaGroup odpowiada za prowadzenie kampanii SEO, przeprowadzanie audytów, optymalizację stron internetowych klientów oraz ich weryfikację pod kątem najnowszych trendów. Prywatnie pasjonat motoryzacji, nowych technologii, muzyki oraz podróży.
Łukasz Hardek
Customer Success Manager w Thulium
Związany z branżą online od 2008 roku. Sprzedawca, marketer, szkoleniowiec, wykładowca, samozwańczy kucharz, niedoszły aktor. Obecnie w Thulium odpowiada za rozwój i edukację klientów, prowadzenie webinarów, występy na konferencjach, wsparcie działań marketingowych, współpracę ze wszystkimi działami w firmie ku chwale sukcesu klienta i zadowoleniu zarządu. Prywatnie ojciec, wierny fan horrorów klasy B i hiszpańskich seriali Netflixa. Tańczy (nie za często), śpiewa (za często), recytuje, brudzi, sprząta i gotuje.
Wojciech Maroszek
Content Specialist & Copywriter w Senuto
Content specialist i copywriter w Senuto, tworzy i zarządza treściami w serwisie. Przez lata związany z branżą mediów jako dziennikarz i wydawca. Autor licznych publikacji w internecie i prasie, współautor książki z gatunku psychologii biznesu "Ściana".
Przemysław Biegacz
SEM Specialist w DevaGroup
Certyfikowany Specjalista Google Ads i Google Analytics. Zajmuje się zarządzaniem kampaniami reklamowymi oraz wdrażaniem analityki. W swoich działaniach kładzie szczególny nacisk na techniczne dopracowanie kampanii. Po godzinach jest zamiłowanym fanem konsolowego gamingu oraz piłki nożnej.
Dominik Fajferek
SEO Specialist w WhitePress
Ciekawy nowych technologii. Informatyk z wykształcenia oraz zamiłowania. Fan chińskiej myśli technologicznej oraz japońskiej kreski. Specjalista SEO w jednej z najlepszych firm Content&Influcencer marketingowych w Polsce.
Marek Oczkowski
Partnership Manager w SMSAPI
Odpowiada za budowanie relacji z partnerami biznesowymi. Współorganizator webinarów oraz wydarzeń związanych z komunikacją i marketingiem dla MŚP, początkujący podcaster. W LINK Mobility Poland dba również o utrzymywanie oraz tworzenie integracji technologicznych. W kontaktach rzeczowy, konstruktywny i otwarty. Gościł na scenach konferencji takich jak: Infoshare, InternetBeta, Mobile Trends Conference, Targi eHandlu. Prywatnie ojciec trójki Dzieci, mąż jednej Żony, zapalony fotograf i miłośnik wszelkiej gastronomii.
Bartłomiej Tomczyk
SEO Specialist w DevaGroup
W swojej codziennej pracy łączę doświadczenie z zakresu tworzenia treści z wiedzą techniczną zdobytą na przestrzeni lat pracy z blogami, stronami firmowymi i sklepami. Prywatnie fan muzyki i podcastów, można mnie również spotkać na wirtualnych trasach Forza Horizon.
Damian Przybył
Director, Digital Advisory w Cloudity
Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w konsultingu strategicznym. Specjalizuje się w transformacjach cyfrowych oraz zmianach modelu biznesowego.
Mikołaj Winkiel
Chief Evangelist w Brand24
Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Kilka lat w różnej wielkości agencjach marketingowych nauczyło go holistycznego podejścia do marketingu. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.
4.64
★★★★★
★★★★★
Średnia ocena naszych szkoleń w 2021 r.
10/10 osób poleciłoby nasze szkolenia znajomemu
Opinie uczestników naszych wcześniejszych eventów
Ogromnym atutem szkolenia GTM był jego ćwiczeniowy charakter; każdy uczestnik dostał własną stronę na wordpressie, gdzie krok po kroku mógł przejść przez proces różnego typu tagowania wraz z prowadzącymi. Po szkoleniu jestem w stanie sama w pełni tagować strony. Na plus są także nagrania ze szkolenia, które otrzymałam po nim - dzięki temu w każdej chwili mogę wrócić do każdego miejsca szkolenia. Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia i w przyszłości także zaufałabym DEVA Group.
Zuzanna Frydel, Junior Performance Marketing w More Bananas
Merytoryka, konkretne przykłady przydatne w codziennej pracy, prezentacja prowadząca krok po kroku oraz szybkie tempo. Wrócę do Was na inne szkolenie!
Sandra
Zapisz się za darmo
Aby wziąć udział w webinarze należy zapisać się do newslettera DevaGroup.
Potwierdzeniem zapisu na webinar jest otrzymanie maila z aplikacji "Clickmeeting" o temacie: "Potwierdzenie rejestracji".
Wcześniejsze webinary
(Nie)książkowe rozmowy odc.1
Prowadzący: Krzysztof Marzec, Łukasz Kosuniak, Artur Pajkert
Opis testowy, możemy dodać tu listę punktów
(Nie)książkowe rozmowy odc.1
Prowadzący: Krzysztof Marzec, Łukasz Kosuniak, Artur Pajkert
Opis testowy, możemy dodać tu listę punktów
(Nie)książkowe rozmowy odc.3
Prowadzący: Przemysław Biegacz, Dominik Fajferek, Marek Oczkowski
Nie uwierzysz, ale każdego dnia udajemy się w ciasteczkową podróż do doskonałości. Cookies pozwalają nam zmieniać tą stronę dla Ciebie, czyli spersonalizować ją. Możemy też ulepszać swoje kampanie reklamowe i mniej irytować Cię nietrafionymi reklamami. Uwierz nam, znamy się na tym dosyć dobrze i szkolimy z tej tematyki. Nasze ciasteczka nie są takie złe jak je malują (dietetycy szczególnie). Dlatego pozwól nam dać sobie ciasteczko! Inaczej zje je ciasteczkowy potwór, a przecież nie chcemy go dobić cukrzycą.
Jeśli chcesz zezwolić tylko na wybrane cookies, kliknij “Pozwól mi wybrać”. Twoja zgoda musi dotyczyć minimum, potrzebnego do poprawnego działania strony. Natomiast kliknięcie “Akceptuję” pozwala nam na umieszczenie ciasteczek w Twojej przeglądarce i na przetwarzanie danych uzyskanych w ten sposób. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać swoją zgodę. Aby to zrobić przejdź do "Zarządzaj plikami cookies".
Administratorem Twoich danych osobowych jest DEVAGROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie. Cele przetwarzania danych osobowych, okresy przechowywania opisane są w Polityce Prywatności.