zegar

Wrzesień - Grudzień 2022

Seria 8 darmowych webinarów

Pomówmy o marketingu

Dołącz do 6280 zadowolonych słuchaczy i skorzystaj z naszej wiedzy

Najbliższe spotkanie już za:

00
dni
00
godzin
00
minut
00
sekund

Oficjalnymi współorganizatorami wydarzenia są:

Aby wziąć udział w webinarze należy zapisać się do newslettera DevaGroup.

Już wkrótce 3 seria "Pomówmy o Marketingu"!

Agenda webinaru

  • 8 września 2022

  • 12:00 - 12:05

    kamil lesniak
    Kamil Leśniak - Marketing Manager w DevaGroup
    Powitanie przez prowadzącego

  • 12:05 - 12:35

    Krzysztof Marzec
    Krzysztof Marzec - CEO DevaGroup
    Pomówmy o słowach kluczowych

    Prowadzisz działania w Google Ads, pozycjonujesz lub tworzysz content marketing? Bez wiedzy o słowach kluczowych nie ma to większego sensu. Pokażę Ci narzędzia do ich analizy, oceny potencjału, trendów i podglądania konkurencji ale przede wszystkim sprzedam Ci sposób myślenia, który oszczędza duże kwoty w działaniach SEM.

  • 12:35 - 13:05

    semcast krzysztof modrzewski
    Krzysztof Modrzewski - Founder, Senior Marketing Intelligence Specialist w witbee.com
    RFM for dummies

    Jeżeli prowadzisz sklep internetowy, to dobrze byłoby wiedzieć ilu i jakich klientów "posiadasz" - zapraszam na spotkanie, na którym w prosty sposób pokażę Ci, o co chodzi w RFM i jak można to w praktyce wykorzystać do swojego biznesu!

  • 13:05 - 13:35

    ewelina podrez podcast
    Ewelina Podrez-Siama - Założycielka i Prezeska w Fox Strategy
    Największe wyzwania w prowadzeniu agencji SEO/SEM (wywiad)

    Wywiad, podczas którego opowiem m.in. o największych wyzwaniach w prowadzeniu agencji digital marketingu, jej plusach i minusach oraz uchylę rąbka tajemnicy na temat mojej nowej książki dotyczącej SEO dla blogerów i influencerów. Zapraszam!

  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
  • 22 września 2022

  • 12:00 - 12:05

    kamil lesniak
    Kamil Leśniak - Marketing Manager w DevaGroup
    Powitanie przez prowadzącego

  • 12:05 - 12:35

    karolina kawulka
    Karolina Kawulka - Senior SEM Specialist w DevaGroup
    Najczęstsze błędy wykrywane przy audytowaniu kont Google Ads

    Prowadzisz swoją kampanię Google Ads i nie widzisz oczekiwanych rezultatów? Oddałeś prowadzenie kampanii w ręce agencji lub freelancera i chcesz wiedzieć co dzieje się na Twoim koncie? Z mojego wystąpienia dowiesz się, jakie błędy najczęściej spotykamy na kontach Google Ads podczas przeprowadzania audytu!

  • 12:35 - 13:05

    kwronski
    Krzysztof Wroński - CEO w Agencji Marafiki
    Testy w Google Ads - jak je ustawić, co testować i jak analizować wyniki?

    Podczas tego webinaru dowiesz się wszystkiego o testach - co testować, jak testować i jak nie testować oraz jak analizować wyniki testów i co z nimi później robić.

  • 13:05 - 13:35

    marcin wsol specjalista google ads s
    Marcin Wsół - Certyfikowany Specjalista Google Ads & Google Analytics
    Performance Max - praktyczne porady

    Krótkie porady: jak optymalizować, na co uważać i na co zwrócić szczególną uwagę w tego typu kampaniach.

  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
  • 13 października 2022

  • 12:00 - 12:05

    skowron anna
    Anna Skowron - Social Media & Content Specialist w DevaGroup
    Powitanie przez prowadzącą

  • 12:05 - 12:35

    Marika Kowalska
    Marika Kowalska - SEO&Content Specialist w DevaGroup
    Jak przygotować skuteczną strategię content marketingową?

    Podczas szkolenia poznasz sposób tworzenia skutecznych strategii CM, tak, by ich realizacja przynosiła oczekiwane efekty. A co najważniejsze, cała prezentacja oparta będzie na żywym przykładzie jednego z naszych klientów! Połączenie wiedzy teoretycznej i praktycznej sprawi, że będziesz w stanie samodzielnie opracować plan działania i cieszyć się jego realizacją.

  • 12:35 - 13:05

    podcast grzegorz milkowski content house
    Grzegorz Miłkowski - CEO w ContentHouse
    e-Commerce PR, jak za pomocą content marketingu budować wizerunek sklepu internetowego (WYWIAD)

    Podczas wirtualnego spotkania opowiem, w jaki sposób, za pomocą narzędzi contentmarketingowych, budować wizerunek e-sklepu, jak łączyć działania PR z marketingiem treści oraz w jaki sposób budować ekspercki odbiór Twojego e-commerce’owego biznesu.

  • 13:05 - 13:35

    cezary glijer zdjecie
    Cezary Glijer
    Blog czy poradnik w e-commerce?

    Czym się różnią formy publikacji w sklepach? Jakie mają wady i zalety? Jak optymalizować? Jakie wymagania ma Google? I najważniejsza część - liczby: wizyty, CTR, konwersje...

  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
  • 27 października 2022

  • 12:00 - 12:05

    przygoda justyna
    Justyna Przygoda - Social Media & Content Specialist w DevaGroup
    Powitanie przez prowadzącą

  • 12:05 - 12:35

    aleksandra dygudaj devagroup
    Aleksandra Dygudaj - SEM Associate w DevaGroup
    Rodzaje kampanii na YouTube i ich zastosowanie oraz możliwości targetowania

    Kampanie video w YouTube udostępniają doskonałe możliwości do budowy świadomości marki. Ogromny wybór metod teragetowania sprawia, że możemy doskonale dopasować grupy odbiorców. A mnogość formatów pomaga uatrakcyjnić przekaz i skuteczniej realizować cele marketingowe. Jeśli chcesz dowiedzieć się jakie typy kampanii warto wykorzystać na poszczególnych etapach lejka sprzedażowego, zastanawiasz się jakie formaty reklamowe wykorzystać i które metody targetowania warto przetestować – weź udział w webinarze.

  • 12:35 - 13:05

    Agnieszka Lipka   prelegentka edrone
    Agnieszka Lipka - Account Executive w edrone
    Ponumeruj emocje klienta. Czyli jak skuteczniej docierać do odbiorców w e-commerce?

    W tradycyjnym modelu sprzedaży, stosunkowo łatwo poznać potrzeby klienta i interpretować jego emocje, dzięki bezpośredniemu kontaktowi. Jak osiągnąć taki efekt w sprzedaży internetowej? To co wydaje się być niemożliwe, jest osiągalne dzięki poprawnie zbieranych i interpretowanych danych z Twojego sklepu internetowego.Podczas webinaru dowiesz się: - czym jest profilowanie klienta i co to daje dla e-commerce, - jak właściwie segmentować bazę, - w jaki sposób personalizować treści do potrzeb odbiorców.

  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
  • 10 listopada 2022

  • 12:00 - 12:05

    przygoda justyna
    Justyna Przygoda - Social Media & Content Specialist w DevaGroup
    Powitanie przez prowadzącą

  • 12:05 - 12:35

    bartlomiej tomczyk
    Bartłomiej Tomczyk - SEO Specialist w Devagroup
    SEO na start! Przygotowanie serwisu do pozycjonowania

    Nie każdą stronę da się pozycjonować. Stwierdzenie może szokujące, ale na pewno prawdziwe. Bardzo często, zanim zajmiemy się standardowym procesem pozycjonowania serwisu, musimy przeprowadzić rewolucję techniczną lub treściową, aby działania SEO w ogóle miały sens. Prezentacja o tym, na jakie aspekty strony internetowej warto zwrócić uwagę, zanim jeszcze podejmie się decyzję o poszukiwaniu oferty pozycjonowania.

  • 12:35 - 13:05

    Dagmara Kałkus
    Dagmara Kałkus - SEM Specialist w DevaGroup
    Jak napisać skuteczną reklamę? Po prostu!

    W dobie automatyzacji trafne kreacje reklamowe zyskują na znaczeniu. Poznaj zasady wynikające ze standardu prostego języka i dowiedz się, jak pisać zrozumiałe i skuteczne teksty reklamowe.

  • 13:05 - 13:35

    dominik fajferek
    Dominik Fajferek - Senior SEO Specialist w WhitePress
    Jak zacząć pracę w SEO?

    Pracą na stanowisku pozycjonera interesuje się wiele osób. Jednak nie wystarczy rozumieć mechanizmów Google, by zdobyć rozwijającą posadę. Na tym szkoleniu wymienię Ci umiejętności, jakie warto nabyć, aby spróbować swoich sił w branży SEO. Powiemy sobie o narzędziach, które trzeba znać oraz przeanalizujemy, na co zwracają uwagę rekruterzy w CV i co jest kluczowe w staraniach o zatrudnienie w SEO.

  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
  • 24 listopada 2022

  • 12:00 - 12:05

    kamil lesniak
    Kamil Leśniak - Marketing Manager w DevaGroup
    Powitanie przez prowadzącego

  • 12:05 - 12:35

    Aleksandra Pizoń
    Aleksandra Pizoń - SEM Associate w DevaGroup
    Podstawy TikToka: dlaczego warto reklamować się na tej platformie?

    Na prelekcji przedstawię potencjał reklamowy TikToka i omówię dlaczego warto wykorzystywać to medium już teraz. Dodatkowo poruszę techniczne aspekty formatów reklam, budżetu i inne smaczki, które są unikatowe dla tego narzędzia.

  • 12:35 - 13:05

    pawel gontarek semcast
    Paweł Gontarek - CEO w Zgred & Semgence
    Dlaczego Google nie indeksuje mojej strony? (wywiad)

    Jedną z rzeczy, na którą zwracają uwagę właściciele serwisów to indeksacja. Wiadomo, że dobrze zaindeksowany serwis pracuje lepiej ale czy zawsze wszystko da się zaindeksować oraz czy w ogóle warto indeksować wszystkie jego podstrony?

  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
  • 8 grudnia 2022

  • 12:00 - 12:05

    skowron anna
    Anna Skowron - Social Media & Content Specialist w DevaGroup
    Powitanie przez prowadzącą

  • 12:05 - 12:35

    jakub zeid
    Jakub Zeid - SEO Expert w DevaGroup
    Poziom: Podstawowy
    Podstawy SEO na Wordpress

    Poznasz podstawowe sposoby na optymalizację swojej strony opartej na systemie Wordpress. Dowiesz się jak sprawić, aby Twoja strona prezentowała obrazki i zdjęcia w optymalny sposób, była przyjaźniejsza dla robotów wyszukiwarki i Twoich odwiedzających, a także z jakich wtyczek do Wordpressa warto korzystać.

  • 12:35 - 13:05

    pawel sokolowski
    Paweł Sokołowski - CEO w Contadu
    Poziom: Średnio-zaawansowany
    Optymalizacja e-commerce w oparciu o strukturę dokumentu i meta-dane

    Podczas webinaru przedstawione zostaną dobre praktyki jakie powinno się stosować w celu podniesienia widoczności Twojego e-commerce. Omówione zostaną aspekty związane ze skutecznym opisem stron kategorii i podstron produktowych, danymi strukturalnymi na poziomie szablonu oraz podstawy uzupełniania informacji w oparciu o “knowledge-gap”.

  • 13:05-13:35

    MMajchrzak
    Milena Majchrzak - CEO w Semstorm & Content Marketing Evangelist
    Poziom: Podstawowy
    Jak już dzisiaj skutecznie wykorzystać AI w Twojej firmie?

    Podczas spotkania przedstawię jakie możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji mają dzisiaj firmy. Omówię, w czym ta technologia może pomóc w biznesie już teraz. Dodatkowo poruszę wyzwania i zagrożenia, które czekają na przedsiębiorców na tej drodze.

  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
  • 15 grudnia 2022

  • 12:00 - 12:05

    kamil lesniak
    Kamil Leśniak - Marketing Manager w DevaGroup
    Powitanie przez prowadzącego

  • 12:05 - 12:35

    Krzysztof Marzec
    Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
    Noworoczne porządki na koncie Ads

    Przed nami największe emocje i najgorętszy sprzedażowy okres w Google Ads, ale co potem? Czas na porządki na koncie! Opowiem na jakie elementy należy zwracać uwagę i cyklicznie analizować i poprawiać, a Nowy Rok wykorzystamy jako pretekst do generalnych porządków i zmian.

  • 12:35 - 13:05

    anna moczulska nowe
    Anna Moczulska - Założycielka i digital analyst w Moczulska Digital Analytics oraz Head of Digital Analytics Team w Artegence
    Czy skuteczne śledzenie użytkowników na stronie będzie jeszcze w ogóle możliwe w 2023 roku? (wywiad)

    Podczas wywiadu na żywo specjalistka odpowie na pytania dotyczące m.in.: consent mode, 3rd party cookies czy cross device. Serdecznie zapraszamy!

  • 13:05 - 13:35

    semcast podcast katarzyna baranowska
    Katarzyna Baranowska - SEM Manager, Wiceprezes Zarządu w FoxStrategy
    Wstępna analiza strony / sklepu i planowanie strategii w SEO

    Podczas prelekcji dowiesz się, jak rozmawiać z klientami, co należy brać pod uwagę przy analizie www/sklepu oraz jak na podstawie tych informacji stworzyć ofertę / plan działania.

  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.

Uwaga! Zapisując się na 1 spotkanie od razu możesz wziąć udział we wszystkich kolejnych.
Zapisując się na spotkania z numerami 5-12 otrzymasz dostęp do poprzednich spotkań, które Cię ominęły.
Podczas webinarów do wygrania będą gadżety od DevaGroup i najnowsza książka Krzysztofa Marca i Tomasza Trzósło - zachęcamy do aktywności!

Regulamin webinaru dostępny tutaj.

4.79

Średnia ocen cyklu "Pomówmy o marketingu"

Opinie uczestników naszych wcześniejszych eventów

Tematy bardzo na czasie i dużo praktycznych wskazówek :)
Małgorzata
Mnóstwo przydatnej, praktycznej wiedzy okraszonej przykładami, dzięki czemu świetnie się go słuchało.
Magda
Nie było zbędnego gadania, temat został przedstawiony bardzo treściwie, a prelegenci przekazali rzeczywiście interesujące informacje, o których ciężko jest po prostu gdzieś przeczytać. Fajnie zaprezentowane treści, które łatwo można było zrozumieć :) Keep it up!
Tomasz
Dużo wartościowych treści oraz kilka „smaczków". No i można było parę razy się uśmiechnąć podczas prezentacji.
Krystian
Nie tylko sucha teoria, ale podparcie wiedzy przykładami. Świetne przykłady jak analiza pewnych danych mogą wpływać na różne działy firmy (np. analiza 404).
Tomek
Wiedza merytoryczna, cenne wskazówki, tipy przydatne w codziennej pracy, baza świetnych linków i dodatkowych narzędzi.
Aleksandra
Bardzo merytoryczne, świetnie przygotowani prelegenci, dużo wartościowej wiedzy przekazanej w przystępnej formie. Widać, że prowadzący są praktykami i znają się na omawianym przez nich zagadnieniu.
Magdalena
Dużo ciekawej wiedzy, przekazanej w przystępny sposób przez prelegentów. Kilka super "tipów", które sprawdzę w administrowanych stronach.
Krystian
Było dobrze :) Wiedza i konkret.
Agnieszka
Mega wiedza na webinarze, kto przegapił, ten powinien obejrzeć powtórkę. Hojność bonusów też mnie pozytywnie zaskoczyła. Warto uczestniczyć. Czas prelegentów + zniżki to złoto. Dosłownie.
Daniel Bartosiewicz, firma DBest Content

Poznaj naszych ekspertów

Krzysztof Marzec

Krzysztof Marzec

CEO DevaGroup

CEO DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor dwóch książek z wyprzedanymi nakładami, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Na największej branżowej konferencji w Polsce (I love Marketing) dwukrotnie zajmował pierwsze miejsce - w kategorii Ads & Analytics oraz w dniu SEO. Jest pomysłodawcą i organizatorem semKRK, wyjątkowej, krakowskiej konferencji dedykowanej miłośnikom SEM, SEO i Analityki oraz gali nagród semKRK Awards.

semcast krzysztof modrzewski

Krzysztof Modrzewski

Founder, Senior Marketing Intelligence Specialist w witbee.com

Z reklamą cyfrową i analityką internetową związany od 2010 roku. Oficjalny trener z certyfikatem Google. Prowadził zajęcia dla Google Partners Academy, SEMcamp University i Marketing Masters, Google Growth i Startup School. Na co dzień rozwiązuje problemy analityki internetowej i mediów firm dynamicznie rozwijających się w internecie. Jeden z twórców narzędzia WitCloud.

ewelina podrez podcast

Ewelina Podrez-Siama

Założycielka i Prezeska w Fox Strategy

Założycielka i prezeska wrocławskiej agencji digital marketingu Fox Strategy, w której pracuje z 10-osobowym zespołem doświadczonych specjalistów oraz propaguje i wprowadza w życie ideę samoorganizacji. Trenerka i prelegentka na licznych wydarzeniach marketingowych, gościni podcastów branżowych i współprowadząca podcast Dziennik Budowy Firmy. Prywatnie autorka trzech książek kucharskich, choć niebawem i książki o SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych.

karolina kawulka

Karolina Kawulka

Senior SEM Specialist w DevaGroup

Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Analytics. Uwielbia pracę z kampaniami głównie dla branży e-commerce. Chętnie wykorzystuje Google Tag Managera w codziennej pracy. Z zamiłowania podróżniczka.

marcin wsol specjalista google ads s

Marcin Wsół

Certyfikowany Specjalista Google Ads & Google Analytics

Niezależny certyfikowany specjalista Google Ads i Google Analytics, partner Google Premium. Od 2011 r. przeprowadził ponad 2,3 tys. kampanii, których budżet przekroczył już 30 mln zł. Niektórzy klienci mówią o nim „Midas Google Ads”, bo każda jego kampania działa jak złoto. Założyciel największej polskiej grupy na Facebooku o Google Ads, w której lubi codziennie wspierać adeptów SEM swoim doświadczeniem. W wolnych chwilach sięga po gitarę i odkrywa performance od zupełnie innej strony.

Marika Kowalska

Marika Kowalska

SEO&Content Specialist w DevaGroup

Specjalista SEO z doświadczeniem copywriterskim. Świetnie odnajduje się w zadaniach analitycznych, ale również tworzeniu contentu na strony klientów. Nie boi się wyzwań - zawsze chętnie zdobywa nowe doświadczenia, które poszerzają dotychczasową wiedzę oraz umiejętności.

podcast grzegorz milkowski content house

Grzegorz Miłkowski

CEO w ContentHouse

Jest współwłaścicielem i prezesem zarządu ContentHouse, jednej z wiodących (według Media&Marketing Polska) agencji contentmarketingowych w Polsce. Ekspert ds. digital marketingu w Business Centre Club, który doradza zrzeszonym firmom z zakresu komunikacji oraz transformacji cyfrowej. Twórca Akademii Marketingu (www.akademiamarketingu.edu.pl), projektu edukacyjnego dedykowanego osobom chcącym rozwijać swoje kompetencje z zakresu digital marketingu.

aleksandra dygudaj devagroup

Aleksandra Dygudaj

SEM Associate w DevaGroup

Osobom postronnym lubi mówić, że w życiu zawodowym zajmuje się wszystkim tym, co „irytuje w Internetach” ;) A w prywatnym uwielbia teatr (ze szczególnym umiłowaniem alternatywnego), malarstwo (zwłaszcza surrealistyczne) i góry (ponad wszystko Tatry).

Agnieszka Lipka   prelegentka edrone

Agnieszka Lipka

Account Executive w edrone

W edrone odpowiada za konsultacje biznesowe i doradztwo przy wdrożeniu systemu CRM i Marketing Automation dla sklepów online. W swojej pracy łączy podejście analityczne z biznesowym oraz wierzy, że liczby potrafią odpowiedzieć na wiele pytań - szczególnie w e-commerce. Prywatnie od wielu lat wierna fanka pole dance, stretchingu, Wlop (digital artist) oraz własnych pomidorów uprawianych na krakowskim balkonie.

bartlomiej tomczyk

Bartłomiej Tomczyk

SEO Specialist w DevaGroup

W swojej codziennej pracy łączę doświadczenie z zakresu tworzenia treści z wiedzą techniczną zdobytą na przestrzeni lat pracy z blogami, stronami firmowymi i sklepami. Prywatnie fan muzyki i podcastów, można mnie również spotkać na wirtualnych trasach Forza Horizon.

Dagmara Kałkus

Dagmara Kałkus

SEM Specialist w DevaGroup

W dzieciństwie uwielbiała polski i matematykę, więc została specjalistką SEM. W branży działa od 3 lat, niestraszne jej zarówno Google Adsy, jak i systemy reklamowe Facebooka czy LinkedIna. Popołudniami pisze – kiedyś bloga, teraz powieść sci-fi.

dominik fajferek

Dominik Fajferek

Senior SEO Specialist w WhitePress

Ciekawy nowych technologii. Informatyk z wykształcenia oraz zamiłowania. Fan chińskiej myśli technologicznej oraz japońskiej kreski. Specjalista SEO w jednej z najlepszych firm Content&Influcencer marketingowych w Polsce.

Aleksandra Pizoń

Aleksandra Pizoń

SEM Associate w DevaGroup

Certyfikowana Specjalistka Google Ads oraz uczestniczka programu Digital Champions Program. Zajmuje się zarządzaniem kampaniami w Google Ads i Facebook Ads. Uwielbia podróżować i poszerzać swoje horyzonty.

pawel gontarek semcast

Paweł Gontarek

CEO w Zgred & Semgence

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w IT oraz prowadzeniu projektów, zaś 9-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów SEO. Od 4 lat aktywnie prowadzi szkolenia z zakresu audytów SEO, pozycjonowania dla klientów indywidualnych, firm i instytucji państwowych. Od 2011 roku Top Contributor (Najlepszy Współtwórca) na forum Google dla Webmasterów. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, Akademii Leona Koźmińskiego - studiów podyplomowych MBA oraz Uniwersytetu SWPS - podyplomowych studiów User Experience Design.

jakub zeid

Jakub Zeid

SEO Expert w DevaGroup

Odpowiedzialny jest za kompleksowe prowadzenie kampanii SEO, głównie dla klientów z branży e-commerce. Z krakowską agencją związany od ponad 4 lat, a doświadczenie w branży SEO zbiera nieprzerwanie od roku 2009. Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej, opiekun wyróżnionej na Mobile Trends Awards kampanii SEO.

pawel sokolowski

Paweł Sokołowski

CEO w Contadu

Zaczynał karierę od instalowania skryptów afiliacyjnych. Posiadacz analitycznego umysłu z introwertycznym poczuciem humoru. Spędza dużo czasu analizując dane, często bez konkretnego powodu.Praktyk z 20 letnim stażem, wytrwale wdrażający w korporacjach strategie bazujące na danych analitycznych.

anna moczulska nowe

Anna Moczulska

Założycielka i digital analyst w Moczulska Digital Analytics oraz Head of Digital Analytics Team w Artegence

Z branżą marketingu internetowego związana od 2016 roku. Założycielka i digital analyst w Moczulska Digital Analytics oraz Senior Digital Analyst w Artegence. Przed Artegence była team leaderem Data Analyst Team w Sempai, a wcześniej zdobywała doświadczenie, pracując dla takich marek jak TVN czy Dentsu Aegis Network. Na co dzień wdraża narzędzia analityczne w produktach cyfrowych i świadczy bieżącą pomoc w analizie danych. Współautorka e-booka “Analityka treści w kampaniach marketingowych”. Anna jest również szkoleniowcem - prowadzi między innymi zajęcia na studiach podyplomowych Wydziału Informatyki Politechniki Białostockiej, a jej prezentacja na #semKRK17 została uznana przez publiczność za najlepszą podczas całego wydarzenia.

semcast podcast katarzyna baranowska

Katarzyna Baranowska

SEM Manager, Wiceprezes Zarządu w FoxStrategy

W branży SEO działa od 2010 roku. Pracuje z zarówno biznesami lokalnymi, jak i e-commercami. Specjalizuje się w audytach i tworzeniu zaleceń optymalizacyjnych. Z klientami przechodzi przez cały proces pracy nad projektem – poczynając od wstępnej analizy, poprzez opracowywanie strategii, jej wdrażanie jak i wytyczanie kolejnych, rozwojowych celów. Wielbicielka otwartej i szczerej komunikacji oraz indywidualnej obsługi klienta. Od 2017 roku współwłaścicielka agencji Fox Strategy.

cezary glijer zdjecie

Cezary Glijer

MIST Cezary Glijer

W Internecie od 1992, w SEO od 1995 roku. Dużo widziałem i doświadczyłem – tym się dzielę w pracy, na warsztatach i konferencjach.

kwronski

Krzysztof Wroński

CEO w Agencji Marafiki

Prowadzi szkolenia z Google Ads i z Analytics, m.in. na Akademia Google Partners. Występuje również jako prelegent na konferencjach branżowych, m.in. na Kongres Online Marketing. Od 2007 roku specjalizuje się w tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google, które przynoszą zwrot z inwestycji. Pomaga firmom rozwijać biznes w sieci, przy wykorzystaniu narzędzi marketingu internetowego. Tworzy strategie działań i dobiera narzędzia. Analizuje strony internetowe i doradza jak je ulepszyć, by spełniały swoją najważniejszą rolę – sprzedawały produkty lub usługi.

MMajchrzak

Milena Majchrzak

CEO w Semstorm & Content Marketing Evangelist

Współtwórczyni SEMSTORM. Pracę w branży SEO rozpoczęła 14 lat temu. Od prawie 20 lat tworzy strony i platformy internetowe, najpierw hobbystycznie, a następnie zawodowo. Miała okazję i przyjemność występować na wielu scenach związanych z marketingiem internetowym. Szkoliła marketerów zarówno z obsługi narzędzia, jak i podstaw optymalizacji stron czy tworzenia treści. Niezachwianie wierzy w data-driven i content marketing. Wspiera zespół SEMSTORM w różnych przedsięwzięciach, od rozwoju produktu, przez działania operacyjne, aż do tworzenia treści na firmowy blog.

Sprawdź nasze spotkania stacjonarne w siedzibie Google

Jesteśmy znani z wysokiej jakości merytorycznych spotkań. Zobacz, jak wyglądało spotkanie w siedzibie naszego partnera Google.

Partnerem webinaru są firmy:

Dlaczego warto się zapisać?

Darmowa wiedza - najlepsi prelegenci - sprawdzony format.
100% uczestników naszych spotkań poleca nas dalej.

puchar

Darmowa wiedza

Nie ma haczyka, spotkanie jest darmowe, dzielimy się naszą wiedzą. Nie ma też charakteru sprzedażowego.

komunikacja

Dzielimy się sukcesem

W trakcie kryzysu podnieśliśmy zatrudnienie o 20%. Dzieląc się wiedzą, dzielimy się z Wami sukcesem.

odwiedziny na stronie - seo sem reklama

Praktyka i efekty

Omawiane zagadnienia są praktyczne, skalowalne i będziesz je mógł wdrożyć w swoich działaniach tego samego dnia.

szybkosc ladowania strony

Doświadczenie

Marketing w Google robimy od 2005 roku. Mamy za sobą tysiące godzin szkoleniowych, własne konferencje. Wiemy co robimy.

Wcześniejsze webinary

Nieksiazkowe odc.4

(Nie)książkowe rozmowy odc. 4

Prowadzący: Krzysztof Marzec, Paulina Wiktorska
Pomowmy 4

Pomówmy o marketingu odc. 4

Prowadzący: Bartłomiej Tomczyk, Damian Przybył, Mikołaj Winkiel
Pomowmy 3

Pomówmy o marketingu odc. 3

Prowadzący: Przemysław Biegacz, Dominik Fajferek, Marek Oczkowski
Pomowmy 2

Pomówmy o marketingu odc. 2

Prowadzący: Leszek Urban, Wojciech Maroszek, Łukasz Hardek
Pomowmy 1

Pomówmy o marketingu odc. 1

Prowadzący: Krzysztof Marzec, Łukasz Kosuniak, Artur Pajkert

Masz pytania? Porozmawiaj z nami.

Chcesz wiedzieć więcej o naszych wydarzeniach? Skontaktuj się!

Aleksandra Połetek

Aleksandra Połetek,
Senior New Business Manager
510 292 795
aleksandra.poletek@devagroup.pl

Scroll to Top