

Agenda webinaru
26.01
9.02
23.03
13.04
26 stycznia 2023
12:00 - 12:05
Kamil Leśniak - Event & Marketing Manager w DevaGroup
Powitanie przez prowadzącego12:05 - 12:35
Krzysztof Marzec - CEO DevaGroup
Poziom: Podstawowy
5 rzeczy którymi zaskoczył mnie Google Analytics 4W GA4 nie możesz ani migrować danych z poprzedniej wersji ani nawet ich skutecznie do siebie porównywać. Ale to nie koniec, GA4 ma kilka nieoczywistych rzeczy, którymi ciągle zaskakuje. Chcesz poznać jak zmieniły się definicje, na co uważać i jak lepiej rozumieć GA4? Wpadnij posłuchać!
12:35 - 13:05
Adrian Andrzejczyk - Head Of Analytics w CubeGroup
Poziom: Średnio-zaawansowany
Wykorzystanie GA4 i BQ w analizie danychZ BigQuery możesz chcieć skorzystać ponieważ:
a) masz bezpłatny connector w GA4,
b) ponieważ chcesz uciec od limitów w Looker Studio,
c) ponieważ znajomy analityk mówi, że warto.
Wyjście myśleniem z Analytics i pójście w kierunku data science i BI może zaowocować lepszą analizą danych a ta z pewnością przełoży się na lepsze rekomendacje i lepsze decyzje. Dlaczego więc masz tego nie robić?13:05 - 13:35
Maja Wiśniewska - Marketing Manager w SMSAPI
Poziom: Podstawowy
Tajniki marketingu w SaaS na przykładzie SMSAPI (Wywiad)Podczas wywiadu opowiem o realizacji strategii marketingowej dla produktów typu SaaS. Na przykładzie SMSAPI przedstawię tipy dotyczące tworzenia budżetu, generowaniu leadów, KPI i zagospodarowaniu różnych etapów lejka sprzedażowego.
Zakończenie webinaru
Po webinarze
Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas prezentacje, nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
9 lutego 2023
12:00 - 12:05
Justyna Przygoda - Social Media & Content Specialist w DevaGroup
Powitanie przez prowadzącą12:05 - 12:35
Wojciech Mikoś - SEM Specialist w DevaGroup
Poziom: Podstawowy
4 błędy przez które przepalasz budżet na FacebookuEfektywne wykorzystywanie budżetu kampanii to jeden z najważniejszych jej aspektów, który bardzo często decyduje o tym, czy osiągniemy zakładany cel. W mojej prezentacji opowiem o 4 najczęściej popełnianych błędach podczas prowadzenia kampanii na Facebooku oraz podam przykłady ich naprawy, tak aby jak najlepiej wykorzystywać wydatki na reklamę.
12:35 - 13:05
Łukasz Kosuniak - Business Marketer
Poziom: Średnio-zaawansowany
5 sposobów na wykorzystanie automatyzacji marketingu w małej firmieAby zachęcić Cię do wykorzystania automatyzacji marketingu w Twojej firmie, pokażę pięć konkretnych przykładów praktycznego wykorzystania marketing automation. Będą to: - Budowanie bazy e-mail, - Generowanie leadów, - Ogrzewanie i kwalifikacja leadów, - Wsparcie sprzedaży, - Działania po sprzedaży – odnowienie i utrzymanie klienta.
13:05-13:35
Paweł Głąb - Radca prawny i Wspólnik w Kancelaria Prawna Kantorowski, Głąb i Wspólnicy Sp.j.
Poziom: Podstawowy
Przygotowanie sklepu internetowego na dyrektywę cyfrową, towarową i OmnibusOd 1 stycznia 2023 r. obowiązują nowe przepisy dotyczące działalności sklepów internetowych. Zmiany te wynikają z implementacji w Polsce trzech unijnych dyrektyw: cyfrowej, towarowej, Omnibus, które w istotny sposób zmieniają zasady funkcjonowania sklepów internetowych. Jak przygotować swój e-commerce na nowe prawo? W trakcie webinaru poznasz najważniejsze zmiany i praktyczne wskazówki jak nowe przepisy wdrożyć w e-commerce.
Zakończenie webinaru
Po webinarze
Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas prezentacje, nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
23 marca 2023
12:00 - 12:05
Kamil Leśniak - Event & Marketing Manager w DevaGroup
Powitanie przez prowadzącego12:05 - 12:35
Dawid Petryniak - Junior Allegro Specialist w DevaGroup
Poziom: Podstawowy
Pozycjonowanie ofert na Allegro, czyli jak uzyskać wysoką pozycję w trafnościPoznasz podstawowe sposoby na optymalizację swoich ofert na Allegro. Dowiesz się jak sprawić, aby twoja aukcja prezentowała się korzystniej i była bardziej konkurencyjna, dzięki czemu będzie wyżej w trafności wg wyszukiwarki Allegro oraz pozwoli przyciągnąć większą liczbę potencjalnych kupujących.
12:35 - 13:05
Artur Pajkert - Head of Marketing w cyber_Folks
Poziom: Średnio-zaawansowany / Zaawansowany
Na serwerze z 26 tys. spamujących stron porno… Czyli jak hosting wpływa na SEO?Z prelekcji dowiesz się m.in. o: czynnikach jakości strony wg. Google, złym sąsiedztwie i jego wpływie na pozycje, geolokalizacji serwera a wynikach w SERPach, poufności w Google, szybkości strony vs bezpieczeństwie, przykładach ataków ze spamowaniem linkami na stronach www oraz przykładach użytecznych pregmatchy do samodzielnego filtrowania niektórych zagrożeń.
13:05 - 13:35
Piotr Polok - Właściciel PiotrPolok.pl, Content manager w Redelement.pl oraz autor podcastu "O reklamie w internecie".
Poziom: Średnio-zaawansowany
Jak współpracować ze specjalistą od treści? Najczęstsze błędy i nieporozumienia na linii klient–copywriter (Wywiad)Dlaczego warto traktować copywritera jak partnera, a nie jak wykonawcę? Jak profesjonalne wsparcie może wpłynąć na ostateczny wynik pracy? Co psuje, a co może poprawić relację między klientem a copywriterem? O błędach z pozoru błahych, ale ostatecznie poważnych, a także ich unikaniu oraz wykorzystaniu potencjału współpracy, opowie Piotrek Polok z agencji PiotrPolok.pl, współautor podcastu „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?”
Zakończenie webinaru
Po webinarze
Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas prezentacje, nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
13 kwietnia 2023
12:00 - 12:05
Kamil Leśniak - Event & Marketing Manager w DevaGroup
Powitanie przez prowadzącego12:05 - 12:35
Aleksandra Pizoń-Liwocha - SEM Specialist w DevaGroup
Poziom: Podstawowy
Jak pozyskać leady dzięki Google Ads?Poznaj sposoby pozyskiwania coraz bardziej"cyfrowych klientów" poprzez kampanie Google Ads. Podczas webinaru dowiesz się m.in. o czym należy pamiętać przy ustawianiu kampanii oraz jak na podstawie tych informacji stworzyć plan działania.
12:35 - 13:05
Ania Boenish - Copywriter w MoreBananas
Poziom: Podstawowy
Jak pozyskiwać odbiorców do newslettera? Ebooki, webinary, raportyNewsletter to świetnie narzędzie do sprzedaży i utrzymywania kontaktu z potencjalnymi klientami. Porozmawiajmy o tym, jak ich do niego przyciągnąć!
13:05 - 13:35
Krzysztof Modrzewski - Head of Education w Witbee
Poziom: Średnio-zaawansowany
Google Analytics 4 BigQuery - dlaczego warto korzystać?Kiedy zaczniemy korzystać z Google Analytics 4 może okazać się, że możliwości interfejsu tego narzędzia przestaną nam wystarczać lub po prostu będziemy chcieli wycisnąć z niego jeszcze więcej. Do tego niezbędne będzie właśnie Google BigQuery, które jest teraz dostepne dla wszystkich. Zapraszamy na spotkanie, na którym dowiecie się, dlaczego warto się przyjrzeć temu rozwiązaniu i jak możecie na tym skorzystać.
Zakończenie webinaru
Po webinarze
Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas prezentacje, nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
Uwaga! Zapisując się na 1 spotkanie od razu możesz wziąć udział we wszystkich kolejnych.
Zapisując się na spotkania z numerami od 13 odcinka otrzymasz dostęp do poprzednich spotkań, które Cię ominęły.
Podczas wybranych webinarów do wygrania będą gadżety od DevaGroup i najnowsza książka Krzysztofa Marca i Tomasza Trzósło - zachęcamy do aktywności!
Regulamin webinaru dostępny tutaj.
Średnia ocen cyklu "Pomówmy o marketingu"
Opinie uczestników naszych wcześniejszych eventów
Poznaj naszych ekspertów

Krzysztof Marzec
CEO DevaGroup
CEO DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor dwóch książek z wyprzedanymi nakładami, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Na największej branżowej konferencji w Polsce (I love Marketing) dwukrotnie zajmował pierwsze miejsce - w kategorii Ads & Analytics oraz w dniu SEO. Jest pomysłodawcą i organizatorem semKRK, wyjątkowej, krakowskiej konferencji dedykowanej miłośnikom SEM, SEO i Analityki oraz gali nagród semKRK Awards.


Adrian Andrzejczyk
Head of Analytics w Cube Group
Od 2009 roku zawodowo zajmuje się digital marketingiem. Absolwent Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Autor książki "SEO Marketing". Pracował dla największych agencji marketingowych obsługując znane polskie marki. Obsłużył ponad 100 klientów z zakresu SEO, SEM i analityki. Prowadzi szkolenia na krakowskich uczelniach – WSEI i WSZiB. Jest certyfikowanym specjalistą Google Analytics, Google Ads i DoubleClick. Prowadzi cykl szkoleń Performance Marketing Management na YouTube.


Maja Wiśniewska
Marketing Manager w SMSAPI
Marketing Manager, SMSAPI - platformie do masowej wysyłki SMS. Rozwija działania marketingowe marki w zakresie pozyskiwania klientów z kanału digital oraz relacje marki z odbiorcami za pomocą działań content marketingowych, w social media oraz realizuje strategię PR serwisu. Na co dzień podróżniczka i miejski społecznik, zaangażowana m.in. w organizację konferencji związanych z technologią, edukacją i designem TEDxKatowice.


Wojciech Mikoś
SEM Specialist w DevaGroup
Kampaniami płatnymi oraz marketingiem zajmuję się od prawie 8 lat. W tym czasie współpracowałem z wieloma markami, w zakresie promocji B2C jak i B2B. Moją specjalizacją są kampanie w systemie Google Ads, jednak ciągle poszerzam swoją wiedzę w zakresie kampanii na innych platformach m.in Facebook i Instagram, Linkedin, Microsoft Ads czy od niedawna TikTok. Uważam, że najlepsze wyniki daje zawsze bliska współpraca z klientem oraz zrozumienie jego biznesu. W codziennej pracy staram się patrzeć na kompleksowy obraz marketingu, dlatego staram się też rozwijać w zakresie SEO, Content Marketingu oraz UX. Prywatnie jestem graczem i fanem kultury japońskiej. Śledzę na bieżąco trendy marketingowe - obecnie najciekawszym dla mnie tematem jest wpływ branży marketingowej na globalne media i szeroko rozumiany rynek rozrywkowy.


Łukasz Kosuniak
Business Marketer
Praktyk marketingu B2B. Zaczynał karierę w firmie Microsoft, gdzie zajmował się marketingiem, wsparciem sprzedaży i rozwojem kompetencji partnerów. Następnie tworzył od zera dział marketingu B2B w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za pierwsze w Polsce oraz jedno z pierwszych w Europie wdrożeń systemu marketing automation klasy korporacyjnej. Od kilku lat prowadzi firmę doradczą Grow Consulting, która pomaga firmom działającym w obszarze B2B w pozyskiwaniu klientów dzięki wykorzystaniu nowoczesnych i sprawdzonych metod marketingowych. Jest autorem i współautorem książek: "To jest social selling", „ABC Marketingu B2B", „B2B Marketing Essentials", „B2B Marketing, for the Classroom to the Boardroom" oraz kursów „Podstawy Strategii Marketingu B2B" „#SocialSellingMaster, "Marketing Automation Krok po Kroku"".


Paweł Głąb
Radca prawny i Wspólnik zarządzający w Kancelarii Prawnej Kantorowski, Głąb i Wspólnicy.
Specjalizuje się w prawie e-commerce, prawie własności intelektualnej oraz prawie danych osobowych. Pomaga firmom chronić ich marki, produkty i walczyć z nieuczciwą konkurencją. Współautor 3 poradników prawnych dla biznesu.


Dawid Petryniak
Junior Allegro Specialist w DevaGroup
Na co dzień zajmuje się tworzeniem kampanii Allegro Ads, a także optymalizowaniem ofert i ich estetyką. W branży e-commerce pracuje od 6 lat, a jego nabyte doświadczenie pozwala dobrze trafiać w gusta i potrzeby klientów. Prywatnie najważniejsza jest dla niego rodzina. Uwielbia wycieczki rowerowe. Szczególnie te, które zaczynają się o 6 rano w niedzielne poranki.


Artur Pajkert
Head of Marketing w cyber_Folks
W branży hostingu i digital-marketingu od 2001 roku. Kocham dzielić się wiedzą i pomysłami w zakresie wykorzystania cyfrowego marketingu. Piszę, bloguję, występuję na konferencjach i webinarach. Ogarniam marketing w cyber_Folks, a 5 km przebiegam obecnie w 27 min 26 sek ;)


Piotr Polok
Właściciel PiotrPolok.pl, Content manager w Redelement.pl oraz autor podcastu "O reklamie w internecie".
Właściciel PiotrPolok.pl, Content manager w Redelement.pl oraz autor podcastu "O reklamie w internecie". Z treścią związany od 2012 roku. Zaczynał w lokalnej gazecie, następnie pracował w radiu i telewizji. Ostatecznie przyszedł czas na internet, w którym nie ma już żadnych ograniczeń.


Aleksandra Pizoń-Liwocha
SEM Specialist w DevaGroup
Certyfikowana Specjalistka Google Ads oraz uczestniczka programu Digital Champions Program. Zajmuje się zarządzaniem kampaniami w Google Ads i Facebook Ads. Uwielbia podróżować i poszerzać swoje horyzonty.


Anna Boenish
Copywriter w MoreBananas
Marketerka, copywriterka i content managerka specjalizująca się w storytellingu i etycznym marketingu. Z wykształcenia sztukmistrzyni pisania, z zamiłowania pisarka prozy – na co dzień zajmuje się głównie składaniem słów w historie.


Krzysztof Modrzewski
Founder & Head of Education w Witbee
Z reklamą cyfrową i analityką internetową związany od 2010 roku. Oficjalny trener z certyfikatem Google. Prowadził zajęcia dla Google Partners Academy, SEMcamp University i Marketing Masters, Google Growth i Startup School. Na co dzień rozwiązuje problemy analityki internetowej i mediów firm dynamicznie rozwijających się w internecie. Jeden z twórców narzędzia WitCloud.

Sprawdź nasze spotkania stacjonarne w siedzibie Google
Jesteśmy znani z wysokiej jakości merytorycznych spotkań. Zobacz, jak wyglądało spotkanie w siedzibie naszego partnera Google.
Dlaczego warto się zapisać?
Darmowa wiedza - najlepsi prelegenci - sprawdzony format.
Prawie 100% uczestników naszych spotkań poleca nas dalej.

Darmowa wiedza
Nie ma haczyka, spotkanie jest darmowe, dzielimy się naszą wiedzą. Nie ma też charakteru sprzedażowego.

Dzielimy się sukcesem
W trakcie kryzysu podnieśliśmy zatrudnienie o 20%. Dzieląc się wiedzą, dzielimy się z Wami sukcesem.

Praktyka i efekty
Omawiane zagadnienia są praktyczne, skalowalne i będziesz je mógł wdrożyć w swoich działaniach tego samego dnia.

Doświadczenie
Marketing w Google robimy od 2005 roku. Mamy za sobą tysiące godzin szkoleniowych, własne konferencje. Wiemy co robimy.
Wcześniejsze webinary

Webinar dla branży automotive

Webinar o Google Analytics 4

(Nie)książkowe rozmowy odc. 4

Pomówmy o marketingu odc. 1
Masz pytania? Porozmawiaj z nami.
Chcesz wiedzieć więcej o naszych wydarzeniach? Skontaktuj się!

Jagoda Leśniewska,
New Business Specialist
503 708 716
jagoda.lesniewska@devagroup.pl