zegar

Styczeń - Kwiecień 2023

Seria darmowych webinarów

Pomówmy o marketingu

Dołącz do ponad 10670 zadowolonych słuchaczy i skorzystaj z naszej wiedzy

Najbliższe spotkanie już za:

00
dni
00
godzin
00
minut
00
sekund

Oficjalnymi współorganizatorami wydarzenia są:

Agenda webinaru

  • 26 stycznia 2023

  • 12:00 - 12:05

    kamil lesniak
    Kamil Leśniak - Event & Marketing Manager w DevaGroup
    Powitanie przez prowadzącego

  • 12:05 - 12:35

    Krzysztof Marzec
    Krzysztof Marzec - CEO DevaGroup
    Poziom: Podstawowy
    5 rzeczy którymi zaskoczył mnie Google Analytics 4

    W GA4 nie możesz ani migrować danych z poprzedniej wersji ani nawet ich skutecznie do siebie porównywać. Ale to nie koniec, GA4 ma kilka nieoczywistych rzeczy, którymi ciągle zaskakuje. Chcesz poznać jak zmieniły się definicje, na co uważać i jak lepiej rozumieć GA4? Wpadnij posłuchać!

  • 12:35 - 13:05

    AdrianAndrzejczyk
    Adrian Andrzejczyk - Head Of Analytics w CubeGroup
    Poziom: Średnio-zaawansowany
    Wykorzystanie GA4 i BQ w analizie danych

    Z BigQuery możesz chcieć skorzystać ponieważ:
    a) masz bezpłatny connector w GA4,
    b) ponieważ chcesz uciec od limitów w Looker Studio,
    c) ponieważ znajomy analityk mówi, że warto.

    Wyjście myśleniem z Analytics i pójście w kierunku data science i BI może zaowocować lepszą analizą danych a ta z pewnością przełoży się na lepsze rekomendacje i lepsze decyzje. Dlaczego więc masz tego nie robić?

  • 13:05 - 13:35

    Mwisniewskasmsapi
    Maja Wiśniewska - Marketing Manager w SMSAPI
    Poziom: Podstawowy
    Tajniki marketingu w SaaS na przykładzie SMSAPI (Wywiad)

    Podczas wywiadu opowiem o realizacji strategii marketingowej dla produktów typu SaaS. Na przykładzie SMSAPI przedstawię tipy dotyczące tworzenia budżetu, generowaniu leadów, KPI i zagospodarowaniu różnych etapów lejka sprzedażowego.

  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas prezentacje, nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
  • 9 lutego 2023

  • 12:00 - 12:05

    przygoda justyna
    Justyna Przygoda - Social Media & Content Specialist w DevaGroup
    Powitanie przez prowadzącą

  • 12:05 - 12:35

    wmikosdeva
    Wojciech Mikoś - SEM Specialist w DevaGroup
    Poziom: Podstawowy
    4 błędy przez które przepalasz budżet na Facebooku

    Efektywne wykorzystywanie budżetu kampanii to jeden z najważniejszych jej aspektów, który bardzo często decyduje o tym, czy osiągniemy zakładany cel. W mojej prezentacji opowiem o 4 najczęściej popełnianych błędach podczas prowadzenia kampanii na Facebooku oraz podam przykłady ich naprawy, tak aby jak najlepiej wykorzystywać wydatki na reklamę.

  • 12:35 - 13:05

    lukasz kosuniak kw
    Łukasz Kosuniak - Business Marketer
    Poziom: Średnio-zaawansowany
    5 sposobów na wykorzystanie automatyzacji marketingu w małej firmie

    Aby zachęcić Cię do wykorzystania automatyzacji marketingu w Twojej firmie, pokażę pięć konkretnych przykładów praktycznego wykorzystania marketing automation. Będą to: - Budowanie bazy e-mail, - Generowanie leadów, - Ogrzewanie i kwalifikacja leadów, - Wsparcie sprzedaży, - Działania po sprzedaży – odnowienie i utrzymanie klienta.

  • 13:05-13:35

    pawel glab
    Paweł Głąb - Radca prawny i Wspólnik w Kancelaria Prawna Kantorowski, Głąb i Wspólnicy Sp.j.
    Poziom: Podstawowy
    Przygotowanie sklepu internetowego na dyrektywę cyfrową, towarową i Omnibus

    Od 1 stycznia 2023 r. obowiązują nowe przepisy dotyczące działalności sklepów internetowych. Zmiany te wynikają z implementacji w Polsce trzech unijnych dyrektyw: cyfrowej, towarowej, Omnibus, które w istotny sposób zmieniają zasady funkcjonowania sklepów internetowych. Jak przygotować swój e-commerce na nowe prawo? W trakcie webinaru poznasz najważniejsze zmiany i praktyczne wskazówki jak nowe przepisy wdrożyć w e-commerce.

  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas prezentacje, nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
  • 23 marca 2023

  • 12:00 - 12:05

    kamil lesniak
    Kamil Leśniak - Event & Marketing Manager w DevaGroup
    Powitanie przez prowadzącego

  • 12:05 - 12:35

    dawid petryniak
    Dawid Petryniak - Junior Allegro Specialist w DevaGroup
    Poziom: Podstawowy
    Pozycjonowanie ofert na Allegro, czyli jak uzyskać wysoką pozycję w trafności

    Poznasz podstawowe sposoby na optymalizację swoich ofert na Allegro. Dowiesz się jak sprawić, aby twoja aukcja prezentowała się korzystniej i była bardziej konkurencyjna, dzięki czemu będzie wyżej w trafności wg wyszukiwarki Allegro oraz pozwoli przyciągnąć większą liczbę potencjalnych kupujących.

  • 12:35 - 13:05

    artur pajker
    Artur Pajkert - Head of Marketing w cyber_Folks
    Poziom: Średnio-zaawansowany / Zaawansowany
    Na serwerze z 26 tys. spamujących stron porno… Czyli jak hosting wpływa na SEO?

    Z prelekcji dowiesz się m.in. o: czynnikach jakości strony wg. Google, złym sąsiedztwie i jego wpływie na pozycje, geolokalizacji serwera a wynikach w SERPach, poufności w Google, szybkości strony vs bezpieczeństwie, przykładach ataków ze spamowaniem linkami na stronach www oraz przykładach użytecznych pregmatchy do samodzielnego filtrowania niektórych zagrożeń.

  • 13:05 - 13:35

    piotr polok zdjecie
    Piotr Polok - Właściciel PiotrPolok.pl, Content manager w Redelement.pl oraz autor podcastu "O reklamie w internecie".
    Poziom: Średnio-zaawansowany
    Jak współpracować ze specjalistą od treści? Najczęstsze błędy i nieporozumienia na linii klient–copywriter (Wywiad)

    Dlaczego warto traktować copywritera jak partnera, a nie jak wykonawcę? Jak profesjonalne wsparcie może wpłynąć na ostateczny wynik pracy? Co psuje, a co może poprawić relację między klientem a copywriterem? O błędach z pozoru błahych, ale ostatecznie poważnych, a także ich unikaniu oraz wykorzystaniu potencjału współpracy, opowie Piotrek Polok z agencji PiotrPolok.pl, współautor podcastu „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?”

  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas prezentacje, nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
  • 13 kwietnia 2023

  • 12:00 - 12:05

    kamil lesniak
    Kamil Leśniak - Event & Marketing Manager w DevaGroup
    Powitanie przez prowadzącego

  • 12:05 - 12:35

    Aleksandra Pizoń
    Aleksandra Pizoń-Liwocha - SEM Specialist w DevaGroup
    Poziom: Podstawowy
    Jak pozyskać leady dzięki Google Ads?

    Poznaj sposoby pozyskiwania coraz bardziej"cyfrowych klientów" poprzez kampanie Google Ads. Podczas webinaru dowiesz się m.in. o czym należy pamiętać przy ustawianiu kampanii oraz jak na podstawie tych informacji stworzyć plan działania.

  • 12:35 - 13:05

    anna boenisch morebananas
    Ania Boenish - Copywriter w MoreBananas
    Poziom: Podstawowy
    Jak pozyskiwać odbiorców do newslettera? Ebooki, webinary, raporty

    Newsletter to świetnie narzędzie do sprzedaży i utrzymywania kontaktu z potencjalnymi klientami. Porozmawiajmy o tym, jak ich do niego przyciągnąć!

  • 13:05 - 13:35

    modrzewskikrzysztof
    Krzysztof Modrzewski - Head of Education w Witbee
    Poziom: Średnio-zaawansowany
    Google Analytics 4 BigQuery - dlaczego warto korzystać?

    Kiedy zaczniemy korzystać z Google Analytics 4 może okazać się, że możliwości interfejsu tego narzędzia przestaną nam wystarczać lub po prostu będziemy chcieli wycisnąć z niego jeszcze więcej. Do tego niezbędne będzie właśnie Google BigQuery, które jest teraz dostepne dla wszystkich. Zapraszamy na spotkanie, na którym dowiecie się, dlaczego warto się przyjrzeć temu rozwiązaniu i jak możecie na tym skorzystać.

  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas prezentacje, nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.

Uwaga! Zapisując się na 1 spotkanie od razu możesz wziąć udział we wszystkich kolejnych.
Zapisując się na spotkania z numerami od 13 odcinka otrzymasz dostęp do poprzednich spotkań, które Cię ominęły.
Podczas wybranych webinarów do wygrania będą gadżety od DevaGroup i najnowsza książka Krzysztofa Marca i Tomasza Trzósło - zachęcamy do aktywności!

Regulamin webinaru dostępny tutaj.

4.72

Średnia ocen cyklu "Pomówmy o marketingu"

Opinie uczestników naszych wcześniejszych eventów

Tematy bardzo na czasie i dużo praktycznych wskazówek :)
Małgorzata
Mnóstwo przydatnej, praktycznej wiedzy okraszonej przykładami, dzięki czemu świetnie się go słuchało.
Magda
Nie było zbędnego gadania, temat został przedstawiony bardzo treściwie, a prelegenci przekazali rzeczywiście interesujące informacje, o których ciężko jest po prostu gdzieś przeczytać. Fajnie zaprezentowane treści, które łatwo można było zrozumieć :) Keep it up!
Tomasz
Dużo wartościowych treści oraz kilka „smaczków". No i można było parę razy się uśmiechnąć podczas prezentacji.
Krystian
Nie tylko sucha teoria, ale podparcie wiedzy przykładami. Świetne przykłady jak analiza pewnych danych mogą wpływać na różne działy firmy (np. analiza 404).
Tomek
Wiedza merytoryczna, cenne wskazówki, tipy przydatne w codziennej pracy, baza świetnych linków i dodatkowych narzędzi.
Aleksandra
Bardzo merytoryczne, świetnie przygotowani prelegenci, dużo wartościowej wiedzy przekazanej w przystępnej formie. Widać, że prowadzący są praktykami i znają się na omawianym przez nich zagadnieniu.
Magdalena
Dużo ciekawej wiedzy, przekazanej w przystępny sposób przez prelegentów. Kilka super "tipów", które sprawdzę w administrowanych stronach.
Krystian
Było dobrze :) Wiedza i konkret.
Agnieszka
Mega wiedza na webinarze, kto przegapił, ten powinien obejrzeć powtórkę. Hojność bonusów też mnie pozytywnie zaskoczyła. Warto uczestniczyć. Czas prelegentów + zniżki to złoto. Dosłownie.
Daniel Bartosiewicz, firma DBest Content

Poznaj naszych ekspertów

Krzysztof Marzec

Krzysztof Marzec

CEO DevaGroup

CEO DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor dwóch książek z wyprzedanymi nakładami, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Na największej branżowej konferencji w Polsce (I love Marketing) dwukrotnie zajmował pierwsze miejsce - w kategorii Ads & Analytics oraz w dniu SEO. Jest pomysłodawcą i organizatorem semKRK, wyjątkowej, krakowskiej konferencji dedykowanej miłośnikom SEM, SEO i Analityki oraz gali nagród semKRK Awards.

AdrianAndrzejczyk

Adrian Andrzejczyk

Head of Analytics w Cube Group

Od 2009 roku zawodowo zajmuje się digital marketingiem. Absolwent Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Autor książki "SEO Marketing". Pracował dla największych agencji marketingowych obsługując znane polskie marki. Obsłużył ponad 100 klientów z zakresu SEO, SEM i analityki. Prowadzi szkolenia na krakowskich uczelniach – WSEI i WSZiB. Jest certyfikowanym specjalistą Google Analytics, Google Ads i DoubleClick. Prowadzi cykl szkoleń Performance Marketing Management na YouTube.

Mwisniewskasmsapi

Maja Wiśniewska

Marketing Manager w SMSAPI

Marketing Manager, SMSAPI - platformie do masowej wysyłki SMS. Rozwija działania marketingowe marki w zakresie pozyskiwania klientów z kanału digital oraz relacje marki z odbiorcami za pomocą działań content marketingowych, w social media oraz realizuje strategię PR serwisu. Na co dzień podróżniczka i miejski społecznik, zaangażowana m.in. w organizację konferencji związanych z technologią, edukacją i designem TEDxKatowice.

wmikosdeva

Wojciech Mikoś

SEM Specialist w DevaGroup

Kampaniami płatnymi oraz marketingiem zajmuję się od prawie 8 lat. W tym czasie współpracowałem z wieloma markami, w zakresie promocji B2C jak i B2B. Moją specjalizacją są kampanie w systemie Google Ads, jednak ciągle poszerzam swoją wiedzę w zakresie kampanii na innych platformach m.in Facebook i Instagram, Linkedin, Microsoft Ads czy od niedawna TikTok. Uważam, że najlepsze wyniki daje zawsze bliska współpraca z klientem oraz zrozumienie jego biznesu. W codziennej pracy staram się patrzeć na kompleksowy obraz marketingu, dlatego staram się też rozwijać w zakresie SEO, Content Marketingu oraz UX. Prywatnie jestem graczem i fanem kultury japońskiej. Śledzę na bieżąco trendy marketingowe - obecnie najciekawszym dla mnie tematem jest wpływ branży marketingowej na globalne media i szeroko rozumiany rynek rozrywkowy.

lukasz kosuniak kw

Łukasz Kosuniak

Business Marketer

Praktyk marketingu B2B. Zaczynał karierę w firmie Microsoft, gdzie zajmował się marketingiem, wsparciem sprzedaży i rozwojem kompetencji partnerów. Następnie tworzył od zera dział marketingu B2B w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za pierwsze w Polsce oraz jedno z pierwszych w Europie wdrożeń systemu marketing automation klasy korporacyjnej. Od kilku lat prowadzi firmę doradczą Grow Consulting, która pomaga firmom działającym w obszarze B2B w pozyskiwaniu klientów dzięki wykorzystaniu nowoczesnych i sprawdzonych metod marketingowych. Jest autorem i współautorem książek: "To jest social selling", „ABC Marketingu B2B", „B2B Marketing Essentials", „B2B Marketing, for the Classroom to the Boardroom" oraz kursów „Podstawy Strategii Marketingu B2B" „#SocialSellingMaster, "Marketing Automation Krok po Kroku"".

pawel glab

Paweł Głąb

Radca prawny i Wspólnik zarządzający w Kancelarii Prawnej Kantorowski, Głąb i Wspólnicy.

Specjalizuje się w prawie e-commerce, prawie własności intelektualnej oraz prawie danych osobowych. Pomaga firmom chronić ich marki, produkty i walczyć z nieuczciwą konkurencją. Współautor 3 poradników prawnych dla biznesu.

dawid petryniak

Dawid Petryniak

Junior Allegro Specialist w DevaGroup

Na co dzień zajmuje się tworzeniem kampanii Allegro Ads, a także optymalizowaniem ofert i ich estetyką. W branży e-commerce pracuje od 6 lat, a jego nabyte doświadczenie pozwala dobrze trafiać w gusta i potrzeby klientów. Prywatnie najważniejsza jest dla niego rodzina. Uwielbia wycieczki rowerowe. Szczególnie te, które zaczynają się o 6 rano w niedzielne poranki.

artur pajker

Artur Pajkert

Head of Marketing w cyber_Folks

W branży hostingu i digital-marketingu od 2001 roku. Kocham dzielić się wiedzą i pomysłami w zakresie wykorzystania cyfrowego marketingu. Piszę, bloguję, występuję na konferencjach i webinarach. Ogarniam marketing w cyber_Folks, a 5 km przebiegam obecnie w 27 min 26 sek ;)

piotr polok zdjecie

Piotr Polok

Właściciel PiotrPolok.pl, Content manager w Redelement.pl oraz autor podcastu "O reklamie w internecie".

Właściciel PiotrPolok.pl, Content manager w Redelement.pl oraz autor podcastu "O reklamie w internecie". Z treścią związany od 2012 roku. Zaczynał w lokalnej gazecie, następnie pracował w radiu i telewizji. Ostatecznie przyszedł czas na internet, w którym nie ma już żadnych ograniczeń.

Aleksandra Pizoń

Aleksandra Pizoń-Liwocha

SEM Specialist w DevaGroup

Certyfikowana Specjalistka Google Ads oraz uczestniczka programu Digital Champions Program. Zajmuje się zarządzaniem kampaniami w Google Ads i Facebook Ads. Uwielbia podróżować i poszerzać swoje horyzonty.

anna boenisch morebananas

Anna Boenish

Copywriter w MoreBananas

Marketerka, copywriterka i content managerka specjalizująca się w storytellingu i etycznym marketingu. Z wykształcenia sztukmistrzyni pisania, z zamiłowania pisarka prozy – na co dzień zajmuje się głównie składaniem słów w historie.

modrzewskikrzysztof

Krzysztof Modrzewski

Founder & Head of Education w Witbee

Z reklamą cyfrową i analityką internetową związany od 2010 roku. Oficjalny trener z certyfikatem Google. Prowadził zajęcia dla Google Partners Academy, SEMcamp University i Marketing Masters, Google Growth i Startup School. Na co dzień rozwiązuje problemy analityki internetowej i mediów firm dynamicznie rozwijających się w internecie. Jeden z twórców narzędzia WitCloud.

Sprawdź nasze spotkania stacjonarne w siedzibie Google

Jesteśmy znani z wysokiej jakości merytorycznych spotkań. Zobacz, jak wyglądało spotkanie w siedzibie naszego partnera Google.

Partnerem webinaru są firmy:

Dlaczego warto się zapisać?

Darmowa wiedza - najlepsi prelegenci - sprawdzony format.
Prawie 100% uczestników naszych spotkań poleca nas dalej.

puchar

Darmowa wiedza

Nie ma haczyka, spotkanie jest darmowe, dzielimy się naszą wiedzą. Nie ma też charakteru sprzedażowego.

komunikacja

Dzielimy się sukcesem

W trakcie kryzysu podnieśliśmy zatrudnienie o 20%. Dzieląc się wiedzą, dzielimy się z Wami sukcesem.

odwiedziny na stronie - seo sem reklama

Praktyka i efekty

Omawiane zagadnienia są praktyczne, skalowalne i będziesz je mógł wdrożyć w swoich działaniach tego samego dnia.

szybkosc ladowania strony

Doświadczenie

Marketing w Google robimy od 2005 roku. Mamy za sobą tysiące godzin szkoleniowych, własne konferencje. Wiemy co robimy.

Wcześniejsze webinary

webinar automotive archiwum

Webinar dla branży automotive

Prowadzący: Bartłomiej Tomczyk, Bartłomiej Kaczmarczyk, Krzysztof Marzec
GA4 archiwum

Webinar o Google Analytics 4

Prowadzący: Krzysztof Marzec, Kinga Sroka, Marta Koziarz
Nieksiazkowe odc.4

(Nie)książkowe rozmowy odc. 4

Prowadzący: Krzysztof Marzec, Paulina Wiktorska
Pomowmy 1

Pomówmy o marketingu odc. 1

Prowadzący: Krzysztof Marzec, Łukasz Kosuniak, Artur Pajkert

Masz pytania? Porozmawiaj z nami.

Chcesz wiedzieć więcej o naszych wydarzeniach? Skontaktuj się!

jagoda lesniewska new business

Jagoda Leśniewska,
New Business Specialist
503 708 716
jagoda.lesniewska@devagroup.pl

Scroll to Top