Wrzesień - Grudzień 2025

8 seria darmowych webinarów

Pomówmy o marketingu

Dołącz do 18623 zadowolonych słuchaczy i skorzystaj z naszej wiedzy

Najbliższe spotkanie już za:

00
dni
00
godzin
00
minut
00
sekund

Oficjalnymi współorganizatorami wydarzenia są:

nakladka play

Zapisz się na webinar

Aby wziąć udział w webinarze za darmo, należy zapisać się do newslettera DevaGroup.
Dostęp do webinaru na żywo można również nabyć za 49 zł bez zapisu na newsletter. W tym celu skontaktuj się z nami: marketing@devagroup.pl
Jeśli podasz nam swój numer telefonu, to wyślemy Ci wiadomość przed rozpoczęciem webinaru.

Agenda webinaru

  • 4 września 2025

  • 12:00 - 12:05

    kamil lesniak
    Kamil Leśniak - Event & Marketing Manager w DevaGroup w DevaGroup
    Powitanie uczestników

  • 12:05 -12:40

    Zuzanna Kraus
    Zuzanna Kraus - Senior SEM Specialist w DevaGroup
    Poziom: podstawowy/średnio zaawansowany
    AI i automatyzacje w kampaniach reklamowych – przewodnik po skutecznych (i szkodliwych) rekomendacjach w Google i Meta Ads

    Rekomendacje AI w Google Ads i Meta Ads coraz częściej stają się domyślnymi ustawieniami, a ich wyłączenie bywa mało intuicyjne. Czy każda sugestia systemu działa na naszą korzyść? W trakcie webinaru omówię najczęstsze rekomendacje, wskażę te, które realnie poprawiają wyniki kampanii, i te, które warto wyłączyć. Pokażę dlaczego warto świadomie zarządzać automatyzacją, zamiast bezrefleksyjnie za nią podążać. Efekt? Lepsze zarządzanie kampaniami, trafniejsze optymalizacje i unikanie przepalania budżetu.

  • 12:40 -13:15

    kasia dudzic
    Katarzyna Dudzic - Head of Partnership (Poland & Baltics) w GetResponse
    Poziom: średnio zaawansowany
    Customer Journey – niesamowite przygody klienta w Krainie E-commerce

    Podczas webinaru uczestnicy będą mieli okazję poznać kluczowe cele i etapy podróży klienta w świecie e-commerce. Omówimy, jak przygotować się do stworzenia customer journey map, jakie dane będą nam niezbędne do przygotowania macierzy i jakie działania warto wdrożyć, aby skutecznie budować doświadczenie klienta. Skupimy się również na strategiach komunikacji na różnych etapach lejka sprzedaży od pierwszej interakcji z marką, aż po decyzję zakupową, budując większą lojalność, zaangażowanie i konwersję.

  • 13:15 -13:50

    semcast podcast katarzyna baranowska
    Katarzyna Baranowska - Wiceprezes Zarządu w FoxStrategy
    Poziom: podstawowy/średnio zaawansowany
    Techniki SEO w e-commerce – co naprawdę działa? Praktyczne podejście bez buzzwordów

    Skuteczne SEO dla sklepu internetowego to nie gotowa lista działań, ale dobrze dopasowana i przemyślana strategia. W trakcie webinaru pokażę, jak w praktyce dobierać działania SEO do etapu rozwoju sklepu, jego branży i możliwości zespołu. Na przykładach omówię różne podejścia do pozycjonowania – kiedy postawić na treści, kiedy na techniczne podstawy, a kiedy na rozbudowę struktury. Bez zbędnych haseł i teorii - konkrety, które pomagają podejmować lepsze decyzje w codziennej pracy ze sklepami internetowymi.

  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas prezentacje, nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
  • 18 września 2025

  • 12:00 - 12:05

    patrycjakoziol
    Patrycja Kozioł - Senior Marketing Specialist w DevaGroup
    Powitanie uczestników

  • 12:05 -12:40

    Przemyslaw Biegacz
    Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
    Poziom: średnio zaawansowany
    Cele niestandardowe w Google Ads. Twoje narzędzie optymalizacyjne w dobie automatyzacji!

    Dowiedz się, jak łączyć różne typy konwersji w konkretne grupy (cele niestandardowe) i dlaczego jest to tak ważne dla powodzenia Twoich działań reklamowych. Będziemy bazować tylko na realnych przykładach i liczbach.

  • 12:40 -13:15

    kamil bolek
    Kamil Bolek - Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w Tears of Joy
    Poziom: podstawowy
    Wielka historia o małej lampce. Czyli antropomorfizacja, social presence i para-social interaction  w marketingowej praktyce 

    Cześć! Spodziewam się, że wiesz i na każdej konferencji słyszysz, że niezależnie od rozwoju technologii, narzędzi marketingowych i postępu - nasze mózgi niewiele się zmieniły. Ciągle reagujemy jak ludzie, zachowujemy się jak ludzie i ciągle chcemy interakcji z... innymi ludźmi. Ale czy wiesz, jak przenieść taką "wiedzę" na praktykę w digital marketingu? Jeśli nie - to wklikaj się na webinar! Opowiem o kilku fascynujących wg mnie obszarach "uczłowieczania" marketingu 😉. Zaczniemy od badań i eksperymentów z psychologii - skończymy na projektowaniu stron www, prowadzeniu kont w SM, wirtualnych influencerach i AI. Przeczytane aż dotąd?! 👀 To teraz tylko wrzuć w kalendarz i widzimy się niebawem! 🙂

  • 13:15 -13:50

    Ula spychalska
    Urszula Spychalska - Account Manager w TrustedShops
    Poziom: podstawowy/średnio zaawansowany
    Zanim Twój klient kliknie „Kup teraz” – o wiarygodności w czasach ograniczonego zaufania

    W czasach fałszywych sklepów i treści generowanych przez AI, zaufanie stało się najcenniejszą walutą e-commerce. Bezpieczeństwo zakupów, autentyczne opinie, zgodność z prawem i widoczność w Google decydują dziś o tym, kto wygrywa walkę o klienta. Pokażemy, jak dzięki wiarygodnym opiniom, weryfikacji sklepów, ochronie konsumentów i pełnej transparentności budować realną przewagę konkurencyjną, zwiększać konwersję i tworzyć lojalną społeczność wokół swojej marki.

    Współprowadząca:
    • Natalia Grodzicka
      Natalia
      Grodzicka
  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas prezentacje, nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
  • 2 października 2025

  • 12:00 - 12:05

    kamil lesniak
    Kamil Leśniak - Event & Marketing Manager w DevaGroup w DevaGroup
    Powitanie uczestników

  • 12:05 -12:40

    Magda Kosciolek
    Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
    Poziom: podstawowy
    E-book, czyli jak zamienić pomysł w czyn?

    Chcesz przygotować materiały do pobrania, ale nie wiesz, jak się za to zabrać? Podczas webinaru opowiem skąd można brać pomysły na ebooki oraz materiały do ich przygotowania. Wskażę także, jakie zasoby są potrzebne, aby zrealizować taki projekt.

  • 12:40 -13:15

    gabriela gil
    Gabriela Gil - Owner & Marketing Strategist w CIARY
    Poziom: średnio zaawansowany
    Marketing? To nie wszystko naraz! 5 sprawdzonych sposobów jak go zorganizować

    Masz poczucie, że marketing w Twojej firmie wymyka się spod kontroli albo schodzi na dalszy plan? Brakuje Ci jasnego workflow Twojej pracy? Nie wiesz od czego zacząć planowanie, recykling treści, delegowanie? Wspólnie uporządkujmy działania: od wyznaczenia priorytetów po prostą, codzienną realizację. Konkretne przykłady, praktyczne rozwiązania i podejście dostosowane do realiów małych i średnich firm. Bez chaosu, za to z prostym planem, który da się wdrożyć.

  • 13:15 -13:50

    Michal Dmitrowicz new
    Michał Dmitrowicz - Szef Marketingu B2B w Podcast Szef Marketingu
    Poziom: średnio zaawansowany
    Jak prowadzimy kanał na YouTube, który regularnie generuje B2B leady – bez miliona subów i bez virali?

    Czy kanał na YouTube może realnie generować wartościowe leady B2B – nawet jeśli nie masz setek tysięcy subskrybentów? Pokażę, jak strategicznie prowadzimy nasz kanał GOinternational, który regularnie przyciąga klientów biznesowych. Na naszym przykładzie omówię, jakie treści działają w modelu B2B, jak projektować odcinki z myślą o procesie sprzedaży oraz co zrobić, by YouTube stał się nie tylko wizytówką, ale skutecznym narzędziem pozyskiwania klientów. Jeśli chcesz zobaczyć, jak łączyć content video z realnym biznesem - ten webinar pokaże Ci sprawdzony sposób.

  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas prezentacje, nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
  • 16 października 2025

  • 12:00 - 12:05

    patrycjakoziol
    Patrycja Kozioł - Senior Marketing Specialist w DevaGroup
    Powitanie uczestników

  • 12:05 -12:40

    Magda Kosciolek
    Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
    Poziom: średnio zaawansowany
    6 rzeczy o których musisz pamiętać tworząc e-booka

    Planujesz przygotować e-book do pobrania? Podczas webinaru opowiem o czym warto pamiętać podczas tworzenia ebooka i dlaczego akurat te aspekty są ważne. Wśród nich omówię wygląd materiałów, landing page czy opracowanie strategii.

  • 12:40 -13:15

    Michał Kasprzyk 8
    Michał Kasprzyk - Konsultant podcastowy, storyteller, podcaster w Cleverhearted Showrunners
    Poziom: podstawowy
    5 sposobów jak wykorzystać podcasty w 2026 roku

    Użyteczność podcastów zdecydowanie wykracza poza „coś do posłuchania dla potencjalnych klientów”. To narzędzie, które potrafi wypełnić cały marketingowy lejek (a nawet flywheel). Problem? Większość firm przypisuje im jedną, może dwie funkcje. W trakcie prezentacji pokażę, jak wycisnąć z podcastu więcej. I to bez zwiększania budżetu czy zatrudniania całego zespołu. Jak każdy odcinek może pracować na leady, autorytet i powracających klientów. Masz podcast? Dowiesz się, jak przestać traktować go jak cotygodniowy obowiązek i zamienić w efektywne narzędzie marketingowe. Nie masz jeszcze podcastu? Pokażę Ci, jak wpleść go w swoje działania tak, żeby nie stał się kolejnym martwym kanałem.

  • 13:15 -13:50

    Joanna Burdek
    Joanna Burdek - Właścicielka w Brand Useful
    Poziom: podstawowy
    Neurokomunikacja w branży B2B

    Czy wiesz, że ponad 99 procent decyzji podejmujemy podświadomie? Nawet w skomplikowanych procesach w B2B decydujesz pod wpływem emocji. Neurokomunikacja to game changer dla biznesu. To całkowicie nowe podejście do marketingu firm B2B. Z tego webinaru dowiesz się: - Jak zaprojektować cenę? - O której godzinie umówić rozmowę sprzedażową? - Dlaczego można być dużą firmą bez marketingu?

  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas prezentacje, nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
  • 27 listopada 2025

  • 12:00 - 12:05

    kamil lesniak
    Kamil Leśniak - Event & Marketing Manager w DevaGroup w DevaGroup
    Powitanie uczestników

  • 12:05 -12:40

    kkubrak kolko 200x200
    Krystian Kubrak - Senior SEM Specialist w DevaGroup
    Poziom: podstawowy/średnio zaawansowany
    Jak przygotować kampanie last minute i trafić w świąteczne intencje zakupowe?

    Podczas webinaru pokażę, jak stworzyć skuteczne kampanie Google Ads last minute, które trafią prosto w świąteczne intencje zakupowe. Dowiesz się, jak wykorzystać sezonowe frazy, podkreślić pilność zakupu i zadbać o detale, które zdecydują o konwersji. Porozmawiamy o ekspresowym remarketingu, optymalizacji ofert i reklam, które wyróżnią się w świątecznym zgiełku. Zapisz się i sięgnij po praktyczne wskazówki, które możesz wdrożyć od razu po webinarze.

  • 12:40 -13:15

    lukasz walczuk 1
    Łukasz Walczuk - Konsultant i strateg SEO / Content w Łukasz Walczuk Consulting & Strategia
    Poziom: średnio zaawansowany/zaawansowany
    Automatyzuj SEO, albo giń

    Duże projekty SEO napędzane są przez automatyzację działań, które jeszcze 4-5 lat temu wykonywaliśmy ręcznie. Podczas prezentacji pokażę 7 przykładów automatyzacji procesów, które sprawią, że Twoje kampanie SEO będą nie tylko szybsze, ale i bardziej efektywne. W programie m.in. wykorzystanie narzędzi AI, skrypty Python, platformy do automatyzacji pracy w różnych aplikacjach, wykorzystanie API Google Search Console, a także stare, dobre makra w Excelu ;) Poziom: średnio-zaawansowany / zaawansowany

  • 13:15 -13:50

    lukasz kosuniak kw
    Łukasz Kosuniak - B2B Marketing Consultant w Business Marketer
    Poziom: średnio zaawansowany
    Jak zadbać o skuteczność treści marketingowych wykorzystując ich recycling?

    Podczas webinaru opowiem o metodach tworzenia treści, które stosuję w swojej jednoosobowej firmie. Pokażę Ci jak wykorzystać recycling treści, aby zwiększyć twoją produktywność i zadbać o spójność tematyczną. Przedstawię Ci też narzędzia, z których korzystam na codzień, coraz częściej wyposażone w moduły sztucznej inteligencji.

  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas prezentacje, nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
  • 11 grudnia 2025

  • 12:00 - 12:05

    patrycjakoziol
    Patrycja Kozioł - Senior Marketing Specialist w DevaGroup
    Powitanie uczestników

  • 12:05 -12:40

    bartlomiej tomczyk
    Bartłomiej Tomczyk - Senior SEO Specialist w DevaGroup
    Poziom: średnio zaawansowany
    Linkowanie wewnętrzne – wyzwania i popularne błędy

    Linkowanie wewnętrzne z punktu widzenia SEO jest sztuką dość skomplikowaną. O ile w teorii dodanie odnośnika na "jakimś słowie" wydaje się proste, w praktyce wybór "tego słowa" i konkretnego miejsca wymaga ostrożności, a często też głębszej analizy. W prezentacji opowiem, w jaki sposób do tego zagadnienia podejść - od struktury strony, przez często powielane błędy po elementy automatyzacji.

  • 12:40 -13:15

    pawel kochanczyk orlik
    Paweł Kochańczyk - Rzecznik Patentowy w Orlik & Partners
    Poziom: podstawowy/średnio zaawansowany
    Rola własności intelektualnej w budowaniu marki

    Podczas tego webinaru odkryjesz jak skutecznie stworzyć i zarządzać brandem / marką. Poznasz podstawowe pojęcia prawne i kategorie jak: znak towarowy, wzór przemysłowy, prawa autorskie. Dowiesz się, jak możemy chronić: know-how, nazwy, logo, produkty i usługi na rynku: krajowym, europejskim i międzynarodowym. Jakie są negatywne skutki zaniedbań ochrony praw do brandu / marki? Omówię również biznesowe i wizerunkowe korzyści wynikające z prawidłowego zabezpieczenia praw do marki / brandu.

  • 13:15 -13:50

    Szymon slowik
    Szymon Słowik - CMO / co-founder w takaoto.pro
    Poziom: średnio zaawansowany
    Kim jesteśmy w SEO i dokąd zmierzamy?

    Opis zostanie podany bliżej terminu webinaru :)

  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas prezentacje, nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.

Uwaga! Zapisując się na jedno spotkanie od razu możesz wziąć udział we wszystkich kolejnych.

Regulamin webinarów dostępny tutaj.

Zapisz się na webinar

Aby wziąć udział w webinarze za darmo, należy zapisać się do newslettera DevaGroup.
Dostęp do webinaru na żywo można również nabyć za 49 zł bez zapisu na newsletter. W tym celu skontaktuj się z nami: marketing@devagroup.pl
Jeśli podasz nam swój numer telefonu, to wyślemy Ci wiadomość przed rozpoczęciem webinaru.

Logo Logo

Najlepsze marketingowe webinary w Polsce

Tylko w 2023 roku niemal 4490 uczestników dołączyło do naszych webinarów z czego aż 98% poleca je innym. Dla uznania tego sukcesu ClickMeeting odznaczył nas aż trzema tytułami: Webinar Star, Attendee Magnet oraz Webinar Performer!

4.7/5

Średnia ocen 6 serii "Pomówmy o marketingu"

100%

uczestników poleciłoby nasz ostatni webinar

Tło

Opinie uczestników naszych wcześniejszych eventów

Przejrzystość prezentacji, ale przede wszystkim merytoryczne oraz wiedza przygotowanie prelegentów
Piotr
Świetnie i rzeczowo. Merytoryka a nie lanie wody :) Polecam!
Tomasz
Wszystkie prezentacje były bardzo ciekawe
Ola
Luźne podejście, ciekawe przykłady, merytorycznie
Paweł
Prosty język, ciekawostki, wszystko na czasie, długość
Joanna
Bardzo konkretnie przedstawione wszystkie 3 prezentacje. Podobał mi się sposób przekazywania informacji. Dodatkowo na plus możliwość zadawania pytań.
Izabela
Przystępnie podane informacje, luźna atmosfera, jak rozmowa z dobrymi znajomymi :)
Beata
Merytoryka - prezentacje bardzo treściwe, mnóstwo przydatnych porad, wiele zagadnień do przemyślenia
Asia
Merytoryczna wiedza praktyków przekazana w bardzo przyjaznej formie :)
Kasia
Świetni prelegenci i ich wiedza - jak zawsze
Tomasz

SEObook – poznaj praktyczne aspekty pozycjonowania

seobook 600 350

Chcesz zgłębić tajniki SEO i wciąż poszukujesz rzetelnych źródeł w druku? Zrób miejsce na półce na nasz SEObook!

SEObook to efekt współpracy praktyków, którzy na co dzień pomagają firmom osiągać lepsze pozycje w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu masz pewność, że porady i strategie zawarte w książce zostały przetestowane w realnym środowisku i na „żywych organizmach”.



Zapisując się na webinar, otrzymujesz dostęp do darmowego rozdziału SEObooka Content Marketing a SEO.

Poznaj naszych ekspertów

Zuzanna Kraus

Zuzanna Kraus

Senior SEM Specialist w DevaGroup

kasia dudzic

Katarzyna Dudzic

Head of Partnership (Poland & Baltics) w GetResponse

semcast podcast katarzyna baranowska

Katarzyna Baranowska

Wiceprezes Zarządu w FoxStrategy

Przemyslaw Biegacz

Przemysław Biegacz

SEM Expert w DevaGroup

kamil bolek

Kamil Bolek

Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w Tears of Joy

Ula spychalska

Urszula Spychalska

Account Manager w TrustedShops

Magda Kosciolek

Magdalena Kościółek

SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup

gabriela gil

Gabriela Gil

Owner & Marketing Strategist w CIARY

Michal Dmitrowicz new

Michał Dmitrowicz

Szef Marketingu B2B w Podcast Szef Marketingu

Michał Kasprzyk 8

Michał Kasprzyk

Konsultant podcastowy, storyteller, podcaster w Cleverhearted Showrunners

Joanna Burdek

Joanna Burdek

Właścicielka w Brand Useful

kkubrak kolko 200x200

Krystian Kubrak

Senior SEM Specialist w DevaGroup

lukasz walczuk 1

Łukasz Walczuk

Konsultant i strateg SEO / Content w Łukasz Walczuk Consulting & Strategia

lukasz kosuniak kw

Łukasz Kosuniak

B2B Marketing Consultant w Business Marketer

bartlomiej tomczyk

Bartłomiej Tomczyk

Senior SEO Specialist w DevaGroup

pawel kochanczyk orlik

Paweł Kochańczyk

Rzecznik Patentowy w Orlik & Partners

Szymon slowik

Szymon Słowik

CMO / co-founder w takaoto.pro

Wysoka jakość spotkań i 100% merytoryki

Zastanawiasz się, na jakim poziomie będzie webinar? Sprawdź jak wyglądało nasze spotkanie z Klientami w siedzibie Google. Jesteśmy również znani z organizacji wysokiej jakości branżowych spotkań semKRK oraz semWAW. I dopiero film.

Partnerami serii są:

Dlaczego warto się zapisać?

Darmowa wiedza - najlepsi prelegenci - sprawdzony format.
Prawie 100% uczestników naszych spotkań poleca nas dalej.

puchar

Darmowa wiedza

Nie ma haczyka, spotkanie jest darmowe, dzielimy się naszą wiedzą. Nie ma też charakteru sprzedażowego.

komunikacja

Dzielimy się sukcesem

W trakcie kryzysu podnieśliśmy zatrudnienie o 20%. Dzieląc się wiedzą, dzielimy się z Wami sukcesem.

odwiedziny na stronie - seo sem reklama

Praktyka i efekty

Omawiane zagadnienia są praktyczne, skalowalne i będziesz je mógł wdrożyć w swoich działaniach tego samego dnia.

szybkosc ladowania strony

Doświadczenie

Marketing w Google robimy od 2005 roku. Mamy za sobą tysiące godzin szkoleniowych, własne konferencje. Wiemy co robimy.

Zobacz również

31.07.2025

Webinar z audytem SEO na żywo

Krzysztof Marzecbartlomiej tomczykkornel kasprzyk devagroupleszek urban
Wystąpią:
Krzysztof Marzec, Bartłomiej Tomczyk, Kornel Kasprzyk, Leszek Urban
21.08.2025

Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

leszek urbanbartlomiej tomczykadrian pakulski
Wystąpią:
Leszek Urban, Bartłomiej Tomczyk, Adrian Pakulski
18.09.2025

Pomówmy o marketingu odc. 38

Przemyslaw Biegaczkamil bolekUla spychalska
Wystąpią:
Przemysław Biegacz, Kamil Bolek, Urszula Spychalska
02.10.2025

Pomówmy o marketingu odc. 39

Magda Kosciolekgabriela gilMichal Dmitrowicz new
Wystąpią:
Magdalena Kościółek, Gabriela Gil, Michał Dmitrowicz
16.10.2025

Pomówmy o marketingu odc. 40

Magda KosciolekMichał Kasprzyk 8Joanna Burdek
Wystąpią:
Magdalena Kościółek, Michał Kasprzyk, Joanna Burdek
27.11.2025

Pomówmy o marketingu odc. 41

kkubrak kolko 200x200lukasz walczuk 1lukasz kosuniak kw
Wystąpią:
Krystian Kubrak, Łukasz Walczuk, Łukasz Kosuniak
11.12.2025

Pomówmy o marketingu odc. 42

bartlomiej tomczykpawel kochanczyk orlikSzymon slowik
Wystąpią:
Bartłomiej Tomczyk, Paweł Kochańczyk, Szymon Słowik

Obejrzyj nagrania z poprzednich webinarów

Jaka tematyka Cię interesuje?

Szukasz wystąpienia konkretnej osoby?

kkubrak kolko 200x200

Krystian Kubrak
Senior SEM Specialist w DevaGroup

akrystosik

Aneta Krystosik
Partner w Digitalsharks

kinga sroka

Kinga Sroka-Gieparda
International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl

Lukasz Suchy

Łukasz Suchy
Expert SEO w DevaGroup

Marcin Kosmacz

Marcin Kosmacz
Senior Performance Ads Specialist w Up Blue

Klaudia Zielke

Klaudia Zielke
Analysis Expert w Up Blue

tomasz gniecki

Tomasz Gniecki
SEM & Analytics Specialist w Delante

kornel kasprzyk devagroup

Kornel Kasprzyk
SEO Specialist w DevaGroup

radosław rubiński

Radosław Rubiński
E-commerce SEO Expert w Elephate

milena majchrzak

Milena Majchrzak
CEO & Content Marketing Evangelist w Semstorm

Zuzanna Kraus

Zuzanna Kraus
Senior SEM Specialist w DevaGroup

wiktoria czarnecka

Wiktoria Czarnecka
Ułan PR w Sztyblety PR, autorka pierwszej w Polsce książki o marketingu historycznym

robert ciesielski

Robert Ciesielski
Wsparcie Klienta w Niebieski.net

karolina kawulka

Karolina Kawulka
Senior SEM Specialist w DevaGroup

dagmara pakulska webinary

Dagmara Pakulska
Social Media Trainer & Consultant i Autorka Niby-Prasówki w dagmarapakulska.pl

michal toczynski profitcrew

Michał Toczyński
Współzałożyciel / Head of Marketing Services w Profitcrew

ola kuszewska devagroup

Aleksandra Kuszewska
SEM Specialist w DevaGroup

damian kielbasa

Damian Kiełbasa
Co-founder/CTO w CONTADU (CONTI Sp. z o.o.)

artur pajker

Artur Pajkert
Head of Marketing w cyber_Folks

marta koziarz 1

Marta Koziarz
Head of SEM w DevaGroup

tomasz trzoslo devagroup

Tomasz Trzósło
Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener w tomasztrzoslo.pl

Krzysztof Marzec

Krzysztof Marzec
CEO w DevaGroup

Aleksandra Połetek

Aleksandra Połetek-Pszonak
New Business Expert w DevaGroup

damian rams webinar ga4

Damian Rams
Digital Analytics & Conversion Optimization Consultant w damianrams.pl

marcin wsol specjalista google ads s

Marcin Wsół
Certyfikowany Specjalista Google Ads & Google Analytics w Marcin Wsół

jakub barabasz deva

Jakub Barabasz
SEO Specialist w DevaGroup

anna moczulska nowe

Anna Moczulska
Digital Analytics Manager w Conversion

bartlomiej tomczyk

Bartłomiej Tomczyk
Senior SEO Specialist w DevaGroup

Magda Kosciolek

Magdalena Kościółek
SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup

piotr polok zdjecie

Piotr Polok
CEO & Copywriter w piotrpolok.pl

joanna horoszko sempai

Joanna Horoszko
Digital Analytics Team Leader w Sempai

Przemyslaw Biegacz

Przemysław Biegacz
SEM Expert w DevaGroup

marek kich

Marek Kich
CEO w Satisfly

karolina purlan lesniak

Karolina Purłan-Leśniak
Współwłaścicielka firmy consultingowej w Performance Digital

dagmara kalkus sesja

Dagmara Kałkus
Senior SEM Specialist w DevaGroup

kama kotowska

Kama Kotowska
Trenerka Wystąpień Publicznych i Behavior-Led Marketingu w kotowskakama.pl

mike korba webinar

Mike Korba
Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com

dorota kika

Dorota Kika
Senior SEM Expert w DevaGroup

blazej abel

Błażej Abel
CEO & FOUNDER w Landingi.com

mateusz buczkowski webinar

Mateusz Buczkowski
Marketing Manager w Casbeg

Kamil Sroka

Kamil Sroka
Head of SEO w DevaGroup

sebastian horoszko zaufane

Sebastian Horoszko
CEO w Zaufane.pl

lukasz plutecki atomstore

Łukasz Plutecki
CEO i co-founder w AtomStore i NetArch

maks mielhorski

Maks Mielhorski
Head of Marketing & Partnerships w TrustMate

zmuda 300x300

Marcin Żmuda
Head of SEO w Orion Media Group

leszek urban

Leszek Urban
Senior SEO Specialist w DevaGroup

Szymon slowik

Szymon Słowik
CMO / co-founder w takaoto.pro

Aleksandra Dygudaj

Aleksandra Dygudaj
Senior SEM Specialist w DevaGroup

lukasz kosuniak kw

Łukasz Kosuniak
B2B Marketing Consultant w Business Marketer

adrian andrzejczyk webinar

Adrian Andrzejczyk
Head of Analytics w Cube Group

kwronski

Krzysztof Wroński
CEO w Agencja Marafiki

shaban dzelili sempai webinar

Shaban Dżelili
SEO Team Manager w Sempai

mateusz malinowski

Mateusz Malinowski
Dyrektor SEO w Fabryka Marketingu

adrian pakulski

Adrian Pakulski
Właściciel w Paq Studio

Pawel hordynski

Paweł Hordyński
Cybersecurity Expert i CEO w IT Develop

maja wisniewska hardek

Maja Wiśniewska-Hardek
Head of Marketing w SMSAPI

michal borzyszkowski widoczni

Michał Borzyszkowski
Menadżer działu Technical SEO w widoczni

Alina Lysychkina webinar semwaw2

Alina Lysychkina
Head of Growth w adcookie oraz TOP-3% Growth Mentor

Adam Suraiya new

Adam Suraiya
SEO Team Leader w Militaria.pl

grzegorz strzelec

Grzegorz Strzelec
Właściciel w papaSEO

Aleksandra Pizoń

Aleksandra Pizoń-Liwocha
Senior SEM Specialist w DevaGroup

Michal Dmitrowicz new

Michał Dmitrowicz
Szef Marketingu B2B w Podcast Szef Marketingu

dawid petryniak webinary allegro

Dawid Petryniak
Allegro Specialist w DevaGroup

witold wrodarczyk adequate webinary

Witold Wrodarczyk
CEO w Adequate

wojciech popiela webinar devagroup

Wojciech Popiela
Co-Founder oraz Ekspert UX/CRO w Webmetric

maciej dutko evolu webinar wywiad

dr Maciej Dutko
Felietonista i redaktor Biblii e-biznesu w Evolu.pl

joanna jaroslaw burdek webinar prowadzacy seo

Joanna i Jarosław Burdek
Właścicielka i Partner w Brand Useful

modrzewskikrzysztof

Krzysztof Modrzewski
Founder & Head of Education w Witbee

grzegorz milkowski webinar nowefoto

Grzegorz Miłkowski
CEO w ContentHouse

joanna ceplin webinar devagroup

Joanna Ceplin
Założycielka & CEO w Instytut Marki Online i Komunikacji

sebastian heymann webinar

Sebastian Heymann
Specjalista SEO w Sebastian Heymann

pawelseruga

Paweł Seruga
SEM Specialist w DevaGroup

bartlomiej kaczmarczyk.jpg

Bartłomiej Kaczmarczyk
CEO w sssem.ninja

jakubrojek

Jakub Rojek
Performance Specialist w Tigers

iza sykut senuto

Iza Sykut
Content Managerka w Senuto

dominik fajferek

Dominik Fajferek
SEO Team Leader w WhitePress

anna boenisch morebananas

Anna Boenish
Copywriter w MoreBananas

Mateusz Muryjas

Mateusz Muryjas
Data Scientist w re:silo

pawel sokolowski

Paweł Sokołowski
CEO w Contadu

wmikosdeva

Wojciech Mikoś
SEM Specialist w DevaGroup

pawel glab

Paweł Głąb
Radca prawny i Wspólnik zarządzający w Kancelaria Prawna Kantorowski, Głąb i Wspólnicy.

semcast podcast katarzyna baranowska

Katarzyna Baranowska
Wiceprezes Zarządu w FoxStrategy

jakub zeid

Jakub Zeid
SEO Expert w DevaGroup

pawel gontarek semcast

Paweł Gontarek
CEO w Zgred & Semgence

Agnieszka Lipka   prelegentka edrone

Agnieszka Lipka
Account Executive w edrone

Marika Kowalska

Marika Kowalska
SEO&Content Specialist w DevaGroup

cezary glijer zdjecie

Cezary Glijer
CEO w Mist Cezary Glijer

ewelina podrez podcast

Ewelina Podrez-Siama
Założycielka i Prezeska w Fox Strategy

damian przybyl cloudity

Damian Przybył
Director, Digital Advisory w Cloudity

mikolaj winkiel

Mikołaj Winkiel
Chief Evangelist w Brand24

paulina wiktorska

Paulina Wiktorska
Specjalista SEM, Owner w wiktorska.pl

marek oczkowski

Marek Oczkowski
Partnership Manager w SMSAPI

wojtek maroszek

Wojciech Maroszek
Content Specialist & Copywriter w Senuto

lukasz hardek

Łukasz Hardek
Customer Success Manager w Thulium

piotr kaleta

Piotr Kaleta
SEO Content Team Leader w x-kom

lukasz chwiszczuk

Łukasz Chwiszczuk
Właściciel w lukaszchwiszczuk.pl

17.07.2025

Out of Office, ale kampania działa – jak zaplanować Google Ads na czas urlopu?

Krystian Kubrak - Senior SEM Specialist w DevaGroup

Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

kkubrak kolko 200x200
17.07.2025

Jak mierzyć prawdziwy wpływ działań marketingowych? Wprowadzenie do Marketing Mix Modeling

Aneta Krystosik - Partner w Digitalsharks

Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

akrystosik
17.07.2025

Algorytmy i automatyzacja: jak podejść do optymalizacji Google Ads vs Microsoft Advertising

Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl

Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

kinga sroka
29.05.2025

Jak wygrać z konkurencją w Google? Skuteczne strategie SEO

Łukasz Suchy - Expert SEO w DevaGroup

Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG

Lukasz Suchy
29.05.2025

Dlaczego Twoje konwersje w Google Ads się nie zgadzają? Odsłaniamy kulisy atrybucji z tagu Google i GA4

Marcin Kosmacz - Senior Performance Ads Specialist w Up Blue

Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG

Marcin Kosmacz
29.05.2025

Dlaczego Twoje konwersje w Google Ads się nie zgadzają? Odsłaniamy kulisy atrybucji z tagu Google i GA4!

Klaudia Zielke - Analysis Expert w Up Blue

Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG

Klaudia Zielke
29.05.2025

AI Overviews vs Google Ads – jak nowy format wyników wyszukiwania wpłynie na reklamodawców?

Tomasz Gniecki - SEM & Analytics Specialist w Delante

Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG

tomasz gniecki
22.05.2025

Tagi canonical – jak NIE NALEŻY ich używać?

Kornel Kasprzyk - SEO Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 36

kornel kasprzyk devagroup
22.05.2025

SEO w eCommerce: Trendy, szanse i zagrożenia

Radosław Rubiński - E-commerce SEO Expert w Elephate

Pomówmy o marketingu odc. 36

radosław rubiński
22.05.2025

Filtry i wyniki wyszukiwania w e-commerce: indeksować, czy nie?

Milena Majchrzak - CEO & Content Marketing Evangelist w Semstorm

Pomówmy o marketingu odc. 36

milena majchrzak
08.05.2025

Intencja zakupowa użytkownika w Google Ads i Meta Ads. Jak tworzyć skuteczne kampanie i unikać przepalania budżetu?

Zuzanna Kraus - Senior SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 35

Zuzanna Kraus
08.05.2025

Storytelling dla gościa a nie klienta? Czyli jak dzięki doświadczaniu podmioty historyczno-komercyjne mogą prowadzić opowieść w social media?

Wiktoria Czarnecka - Ułan PR w Sztyblety PR, autorka pierwszej w Polsce książki o marketingu historycznym

Pomówmy o marketingu odc. 35

wiktoria czarnecka
08.05.2025

Problem z wysłaniem maila, czyli najpopularniejsze błędy przy niedostarczonej wiadomości

Robert Ciesielski - Wsparcie Klienta w Niebieski.net

Pomówmy o marketingu odc. 35

robert ciesielski
24.04.2025

Dlaczego Twoje listy odbiorców w GA4 i Google Ads różnią się?

Karolina Kawulka - Senior SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 34

karolina kawulka
24.04.2025

Od zera do bohatera, czyli jak realizować swoje cele na LinkedIn w 3 krokach?

Dagmara Pakulska - Social Media Trainer & Consultant i Autorka Niby-Prasówki w dagmarapakulska.pl

Pomówmy o marketingu odc. 34

dagmara pakulska webinary
24.04.2025

Planujesz wejść na Amazon? Zorientuj się jak możesz dotrzeć do klienta, czyli możliwości marketingowe na platformie w 2025 roku!

Michał Toczyński - Współzałożyciel / Head of Marketing Services w Profitcrew

Pomówmy o marketingu odc. 34

michal toczynski profitcrew
10.04.2025

Promuj swoją firmę lokalnie dzięki Google Ads oraz Meta Ads

Aleksandra Kuszewska - SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 33

ola kuszewska devagroup
10.04.2025

Content plan budujący Topical Authority

Damian Kiełbasa - Co-founder/CTO w CONTADU (CONTI Sp. z o.o.)

Pomówmy o marketingu odc. 33

damian kielbasa
10.04.2025

Domena w digital marketingu. Główne wyzwania i jak sobie z nimi radzić?

Artur Pajkert - Head of Marketing w cyber_Folks

Pomówmy o marketingu odc. 33

artur pajker
03.04.2025

Rozmowa z ekspertami występującymi gościnnie w książce

Marta Koziarz - Head of SEM w DevaGroup

Poznaj możliwości marketingu internetowego w Google

marta koziarz 1
03.04.2025

Rozmowa z ekspertami występującymi gościnnie w książce

Tomasz Trzósło - Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener w tomasztrzoslo.pl

Poznaj możliwości marketingu internetowego w Google

tomasz trzoslo devagroup
03.04.2025

Rozmowa z ekspertami występującymi gościnnie w książce

Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup

Poznaj możliwości marketingu internetowego w Google

Krzysztof Marzec
27.03.2025

Zrozumienie klienta dzięki modelowi DISC. Klucz do skutecznej sprzedaży

Aleksandra Połetek-Pszonak - New Business Expert w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 32

Aleksandra Połetek
27.03.2025

Jak skuteczniej analizować dane i wyciągać wnioski?

Damian Rams - Digital Analytics & Conversion Optimization Consultant w damianrams.pl

Pomówmy o marketingu odc. 32

damian rams webinar ga4
27.03.2025

Praktyczne zastosowanie AI w Google Ads

Marcin Wsół - Certyfikowany Specjalista Google Ads & Google Analytics w Marcin Wsół

Pomówmy o marketingu odc. 32

marcin wsol specjalista google ads s
27.02.2025

Optymalizacja treści i linkowania wewnętrznego w 2025 roku

Jakub Barabasz - SEO Specialist w DevaGroup

Rozgrzewka przed semKRK – Workshop edition

jakub barabasz deva
27.02.2025

Oszczędność i Google Ads nie chodzą ze sobą w parze? Jak podejść do optymalizacji kosztów i nadal utrzymać efektywność?

Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl

Rozgrzewka przed semKRK – Workshop edition

kinga sroka
27.02.2025

W gąszczu not setów. Jak poprawić jakość danych o źródłach ruchu w GA4?

Anna Moczulska - Digital Analytics Manager w Conversion

Rozgrzewka przed semKRK – Workshop edition

anna moczulska nowe
06.02.2025

Twój raport w Looker Studio – od czego zacząć?

Bartłomiej Tomczyk - Senior SEO Specialist w DevaGroup

Webinar dla specjalistów SEO – SEObook

bartlomiej tomczyk
06.02.2025

Rozmowa z ekspertami występującymi gościnnie w książce

Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup

Webinar dla specjalistów SEO – SEObook

Krzysztof Marzec
16.01.2025

Jak włączyć SEO do tworzenia content planów?

Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 31

Magda Kosciolek
16.01.2025

Kto pracuje na sukces content marketingu w firmie?

Piotr Polok - CEO & Copywriter w piotrpolok.pl

Pomówmy o marketingu odc. 31

piotr polok zdjecie
16.01.2025

Analityka marketingowa w praktyce: Jak zmaksymalizować zysk z wdrożonych narzędzi i przyspieszyć zwrot z inwestycji?

Joanna Horoszko - Digital Analytics Team Leader w Sempai

Pomówmy o marketingu odc. 31

joanna horoszko sempai
05.12.2024

Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!

Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 30

Przemyslaw Biegacz
05.12.2024

Twój sklep na szczycie Google, czyli o SEO dla e-Commerce

Marek Kich - CEO w Satisfly

Pomówmy o marketingu odc. 30

marek kich
05.12.2024

Google Analytics 4 w content marketingu: jak sprawdzić, czy Twoje treści są skuteczne?

Karolina Purłan-Leśniak - Współwłaścicielka firmy consultingowej w Performance Digital

Pomówmy o marketingu odc. 30

karolina purlan lesniak
21.11.2024

Przed wyruszeniem w drogę należy… zainstalować wtyczki, czyli o dodatkach do Chrome niezbędnych w ekwipunku SEM-owca

Dagmara Kałkus - Senior SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 29

dagmara kalkus sesja
21.11.2024

Czy marketing szumi? Jak nie dać się zapędzić w komunikacyjny kozi róg!

Kama Kotowska - Trenerka Wystąpień Publicznych i Behavior-Led Marketingu w kotowskakama.pl

Pomówmy o marketingu odc. 29

kama kotowska
21.11.2024

Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość

Mike Korba - Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com

Pomówmy o marketingu odc. 29

mike korba webinar
07.11.2024

Atrybucja – czyli dlaczego 4 narzędzia pokażą nam różne dane o tych samych zakupach? (CRM, Google Ads, GA4, Meta Ads)

Dorota Kika - Senior SEM Expert w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 28

dorota kika
07.11.2024

Programmatic Pages – zrób to sam! (Case study Landingi.com)

Błażej Abel - CEO & FOUNDER w Landingi.com

Pomówmy o marketingu odc. 28

blazej abel
07.11.2024

Czego Quebonafide, sanah i Friz mogą nauczyć marketerów B2B?

Mateusz Buczkowski - Marketing Manager w Casbeg

Pomówmy o marketingu odc. 28

mateusz buczkowski webinar
10.10.2024

Efektywność kampanii Google Ads

Marta Koziarz - Head of SEM w DevaGroup

Rozgrzewka przed Targami e-Handlu

marta koziarz 1
10.10.2024

7 powodów, dlaczego warto inwestować w pozycjonowanie

Kamil Sroka - Head of SEO w DevaGroup

Rozgrzewka przed Targami e-Handlu

Kamil Sroka
10.10.2024

Potęga recenzji, czyli jak opinie klientów napędzają Twój e-commerce?

Sebastian Horoszko - CEO w Zaufane.pl

Rozgrzewka przed Targami e-Handlu

sebastian horoszko zaufane
10.10.2024

M-commerce to już standard, więc jak zwiększyć konwersję na mobile?

Łukasz Plutecki - CEO i co-founder w AtomStore i NetArch

Rozgrzewka przed Targami e-Handlu

lukasz plutecki atomstore
10.10.2024

Nigdy nie lubiłem nazwy Audyt SEO…

Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup

Rozgrzewka przed Targami e-Handlu

Krzysztof Marzec
03.10.2024

Perpetuum mobile, czyli jak opinie nakręcają marketing

Maks Mielhorski - Head of Marketing & Partnerships w TrustMate

Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome

maks mielhorski
03.10.2024

Brand Proof – od czego zacząć SEO?

Marcin Żmuda - Head of SEO w Orion Media Group

Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome

zmuda 300x300
03.10.2024

W jaki sposób fluktuacje na giełdzie walut mogą wpływać na przychody i inne wskaźniki analityczne widoczne w GA4?

Joanna Horoszko - Digital Analytics Team Leader w Sempai

Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome

joanna horoszko sempai
12.09.2024

Od czego zacząć reklamę samochodów w różnych systemach reklamowych?

Aleksandra Kuszewska - SEM Specialist w DevaGroup

Reklama, pozycjonowanie i analityka w branży automotive

ola kuszewska devagroup
12.09.2024

Twój motoryzacyjny blog – zbuduj wizerunek i… przy okazji SEO

Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup

Reklama, pozycjonowanie i analityka w branży automotive

leszek urban
12.09.2024

7 elementów SEM, które działają najlepiej w branży moto

Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup

Reklama, pozycjonowanie i analityka w branży automotive

Krzysztof Marzec
08.08.2024

Czy można pomóc botom Google w zapoznaniu się ze stroną?

Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup

Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

Magda Kosciolek
08.08.2024

Jak ulepszać SEO wiedzą z Google Ads i AI Google?

Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup

Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

Krzysztof Marzec
08.08.2024

Zagraniczna perspektywa na SEO: biznes i technikalia

Szymon Słowik - CMO / co-founder w takaoto.pro

Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

Szymon slowik
11.07.2024

Kosztowne błędy w kampaniach Google Ads

Aleksandra Dygudaj - Senior SEM Specialist w DevaGroup

Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

Aleksandra Dygudaj
11.07.2024

5 praktycznych sposobów na wykorzystanie ChatGPT w pozyskiwaniu klientów B2B

Łukasz Kosuniak - B2B Marketing Consultant w Business Marketer

Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

lukasz kosuniak kw
11.07.2024

Przyszłość danych – czyli analityka predykcyjna w praktyce

Adrian Andrzejczyk - Head of Analytics w Cube Group

Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

adrian andrzejczyk webinar
09.05.2024

Pozycjonowanie w 2024 roku w pigułce

Łukasz Suchy - Expert SEO w DevaGroup

Rozgrzewka przed semKRK#22 BIG

Lukasz Suchy
09.05.2024

Jak ujarzmić Performance Max?

Krzysztof Wroński - CEO w Agencja Marafiki

Rozgrzewka przed semKRK#22 BIG

kwronski
09.05.2024

Migracja SEO – co może pójść nie tak?

Shaban Dżelili - SEO Team Manager w Sempai

Rozgrzewka przed semKRK#22 BIG

shaban dzelili sempai webinar
07.03.2024

Optymalizacja wpisów blogowych pod kątem SEO – kluczowe elementy i optymalna struktura treści w obliczu E-E-A-T.

Jakub Barabasz - SEO Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 27

jakub barabasz deva
07.03.2024

Co nowego w AI SEO?

Mateusz Malinowski - Dyrektor SEO w Fabryka Marketingu

Pomówmy o marketingu odc. 27

mateusz malinowski
07.03.2024

Kiedy łatać błędy, a kiedy dokładać „ficzery”? Jak układać kolejkę zadań w technicznym SEO?

Adrian Pakulski - Właściciel w Paq Studio

Pomówmy o marketingu odc. 27

adrian pakulski
22.02.2024

Czy agencja SEM przepala Twój budżet? Najważniejsze elementy audytu konta Google Ads w 2024 roku.

Dagmara Kałkus - Senior SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 26

dagmara kalkus sesja
22.02.2024

Bezpieczny WordPress: Ochrona twojej strony w świecie marketingu cyfrowego

Paweł Hordyński - Cybersecurity Expert i CEO w IT Develop

Pomówmy o marketingu odc. 26

Pawel hordynski
22.02.2024

Po co SMS w 2024 roku?

Maja Wiśniewska-Hardek - Head of Marketing w SMSAPI

Pomówmy o marketingu odc. 26

maja wisniewska hardek
08.02.2024

Consent mode – o co chodzi ze zgodami użytkowników na wykorzystanie plików cookie?

Dorota Kika - Senior SEM Expert w DevaGroup

Rozgrzewka przed semWAW#2 – startup edition

dorota kika
08.02.2024

Koszt pominięcia SEO i UX przy tworzeniu strony. Jak uniknąć strat dla Twojego StartUp’u?

Michał Borzyszkowski - Menadżer działu Technical SEO w widoczni

Rozgrzewka przed semWAW#2 – startup edition

michal borzyszkowski widoczni
08.02.2024

Jak agregować dane biznesowe i marketingowe, aby podejmować trafne decyzje dla Twojego startupu?

Alina Lysychkina - Head of Growth w adcookie oraz TOP-3% Growth Mentor

Rozgrzewka przed semWAW#2 – startup edition

Alina Lysychkina webinar semwaw2
01.02.2024

SEO dla bloga, czyli jak maksymalizować efekty bazując na swojej wiedzy?

Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 25

leszek urban
01.02.2024

SEO w dużym sklepie internetowym – czyli jak to ogarnąć?

Adam Suraiya - SEO Team Leader w Militaria.pl

Pomówmy o marketingu odc. 25

Adam Suraiya new
01.02.2024

Refutacja “To zależy” jako imperatywu, w paradygmacie intersubiektywnego opisu zjawisk w SEO 😛

Grzegorz Strzelec - Właściciel w papaSEO

Pomówmy o marketingu odc. 25

grzegorz strzelec
06.12.2023

Jak przyśpieszyć pracę w tworzeniu kampanii? Haki i triki Edytora Google Ads

Aleksandra Pizoń-Liwocha - Senior SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 23

Aleksandra Pizoń
06.12.2023

Jak zbudować skuteczny zespół marketingu?

Michał Dmitrowicz - Szef Marketingu B2B w Podcast Szef Marketingu

Pomówmy o marketingu odc. 23

Michal Dmitrowicz new
06.12.2023

3 rzeczy, których żałuję, że nie wiedziałam wchodząc na zagraniczny rynek w digital marketingu

Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl

Pomówmy o marketingu odc. 23

kinga sroka
23.11.2023

Dlaczego Twoja oferta na Allegro nie sprzedaje?

Dawid Petryniak - Allegro Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 22

dawid petryniak webinary allegro
23.11.2023

Jak mierzyć skuteczność kampanii reklamowych?

Witold Wrodarczyk - CEO w Adequate

Pomówmy o marketingu odc. 22

witold wrodarczyk adequate webinary
23.11.2023

Najlepsze rezultaty testów A/B, z których możesz skorzystać w swoim biznesie

Wojciech Popiela - Co-Founder oraz Ekspert UX/CRO w Webmetric

Pomówmy o marketingu odc. 22

wojciech popiela webinar devagroup
09.11.2023

Zmodyfikuj GA4 pod swoje potrzeby – czyli jak stworzyć raporty, których nie ma – Biblioteka, modyfikowanie menu, wprowadzenie do eksploracji

Dorota Kika - Senior SEM Expert w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 21

dorota kika
09.11.2023

Jak skutecznie targować się i negocjować ze swoimi klientami? [Wywiad]

dr Maciej Dutko - Felietonista i redaktor Biblii e-biznesu w Evolu.pl

Pomówmy o marketingu odc. 21

maciej dutko evolu webinar wywiad
09.11.2023

Jak strategia marki pomoże Ci w pisaniu pod SEO?

Joanna i Jarosław Burdek - Właścicielka i Partner w Brand Useful

Pomówmy o marketingu odc. 21

joanna jaroslaw burdek webinar prowadzacy seo
19.10.2023

Proste elementy na stronie, które mogą wspomóc Twoje działania SEO

Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 20

leszek urban
19.10.2023

Jak być pracownikiem Data-Driven, czyli o wykorzystaniu danych do podejmowania codziennych decyzji w pracy

Krzysztof Modrzewski - Founder & Head of Education w Witbee

Pomówmy o marketingu odc. 20

modrzewskikrzysztof
19.10.2023

Vertical video marketing w świecie SEO: jak rolki, shorty i tiktoki mogą wspierać pozycjonowanie?

Mateusz Buczkowski - Marketing Manager w Casbeg

Pomówmy o marketingu odc. 20

mateusz buczkowski webinar
05.10.2023

Błędy w SEO – czy wszystkie trzeba naprawiać?

Bartłomiej Tomczyk - Senior SEO Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 19

bartlomiej tomczyk
05.10.2023

Gdzie AI nie może tam człowieka pośle?

Grzegorz Miłkowski - CEO w ContentHouse

Pomówmy o marketingu odc. 19

grzegorz milkowski webinar nowefoto
05.10.2023

Jak wybierać słowa kluczowe, żeby realizowały Twoje cele biznesowe?

Milena Majchrzak - CEO & Content Marketing Evangelist w Semstorm

Pomówmy o marketingu odc. 19

milena majchrzak
21.09.2023

Jak promować usługi na rynku lokalnym?

Aleksandra Dygudaj - Senior SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 18

Aleksandra Dygudaj
21.09.2023

Jak skutecznie tworzyć i promować treści w małej firmie?

Łukasz Kosuniak - B2B Marketing Consultant w Business Marketer

Pomówmy o marketingu odc. 18

lukasz kosuniak kw
21.09.2023

Awansuj swoją markę online

Joanna Ceplin - Założycielka & CEO w Instytut Marki Online i Komunikacji

Pomówmy o marketingu odc. 18

joanna ceplin webinar devagroup
07.09.2023

Krzysztof Marzec

Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 17

Krzysztof Marzec
07.09.2023

Konwersja – UA vs GA4. Praktyczny poradnik

Anna Moczulska - Digital Analytics Manager w Conversion

Pomówmy o marketingu odc. 17

anna moczulska nowe
07.09.2023

Jak zaplanować kampanię Link Buildingu?

Sebastian Heymann - Specjalista SEO w Sebastian Heymann

Pomówmy o marketingu odc. 17

sebastian heymann webinar
10.08.2023

Analiza kampanii Google Ads za pomocą Google Analytics 4

Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup

Wakacyjny webinar o GA4 odc. 2

Przemyslaw Biegacz
10.08.2023

(not set), (other) i inne nietypowe stwory – jak sobie z nimi poradzić?

Damian Rams - Digital Analytics & Conversion Optimization Consultant w damianrams.pl

Wakacyjny webinar o GA4 odc. 2

damian rams webinar ga4
20.07.2023

Praktyczne sposoby na to, jak Google Analytics 4 może poprawić wyniki w Twoim sklepie internetowym

Paweł Seruga - SEM Specialist w DevaGroup

Wakacyjny webinar o GA4 odc. 1

pawelseruga
20.07.2023

Co po końcu świata GA3? Jak ułatwić sobie pracę z raportami w GA4?

Bartłomiej Kaczmarczyk - CEO w sssem.ninja

Wakacyjny webinar o GA4 odc. 1

bartlomiej kaczmarczyk.jpg
11.05.2023

Wyniki reklamowe, a Data Warehouse – skąd różnica w danych?

Jakub Rojek - Performance Specialist w Tigers

Rozgrzewka przed semKRK#21 BIG

jakubrojek
11.05.2023

SEO copywriting. Co musisz wiedzieć, umieć i robić w 2023 roku?

Iza Sykut - Content Managerka w Senuto

Rozgrzewka przed semKRK#21 BIG

iza sykut senuto
11.05.2023

Skuteczne promptowanie SEO w ChatGPT, czyli jak poprawić pozycje ze sztuczną inteligencją

Dominik Fajferek - SEO Team Leader w WhitePress

Rozgrzewka przed semKRK#21 BIG

dominik fajferek
13.04.2023

Jak pozyskać leady dzięki Google Ads?

Aleksandra Pizoń-Liwocha - Senior SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 16

Aleksandra Pizoń
13.04.2023

Jak pozyskiwać odbiorców do newslettera? Ebooki, webinary, raporty

Anna Boenish - Copywriter w MoreBananas

Pomówmy o marketingu odc. 16

anna boenisch morebananas
13.04.2023

Google Analytics 4 BigQuery – dlaczego warto korzystać?

Krzysztof Modrzewski - Founder & Head of Education w Witbee

Pomówmy o marketingu odc. 16

modrzewskikrzysztof
23.03.2023

Pozycjonowanie ofert na Allegro, czyli jak uzyskać wysoką pozycję w trafności

Dawid Petryniak - Allegro Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 15

dawid petryniak webinary allegro
23.03.2023

Na serwerze z 26 tys. spamujących stron porno… Czyli jak hosting wpływa na SEO?

Artur Pajkert - Head of Marketing w cyber_Folks

Pomówmy o marketingu odc. 15

artur pajker
23.03.2023

Jak współpracować ze specjalistą od treści? Najczęstsze błędy i nieporozumienia na linii klient–copywriter (Wywiad)

Piotr Polok - CEO & Copywriter w piotrpolok.pl

Pomówmy o marketingu odc. 15

piotr polok zdjecie
09.03.2023

Najważniejsze funkcjonalności GA4 z których powinieneś korzystać

Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup

Webinar o Google Analytics 4

Przemyslaw Biegacz
09.03.2023

Dostrajanie usług Google Analytics 4 – o czym warto pamiętać podczas konfiguracji śledzenia?

Mateusz Muryjas - Data Scientist w re:silo

Webinar o Google Analytics 4

Mateusz Muryjas
09.03.2023

Praca z raportami w GA4

Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup

Webinar o Google Analytics 4

Krzysztof Marzec
23.02.2023

5 sposobów na zaangażowanie i zatrzymanie użytkownika na swojej stronie internetowej

Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup

Branża reklamowa a działania w Google w 2023 roku

leszek urban
23.02.2023

Zwiększenie sprzedaży w e-commerce poprzez optymalizację treści

Paweł Sokołowski - CEO w Contadu

Branża reklamowa a działania w Google w 2023 roku

pawel sokolowski
23.02.2023

5 pomysłów jak robić kampanie w Google Ads lepiej niż konkurencja

Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup

Branża reklamowa a działania w Google w 2023 roku

Krzysztof Marzec
09.02.2023

4 błędy przez które przepalasz budżet na Facebooku

Wojciech Mikoś - SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 14

wmikosdeva
09.02.2023

5 sposobów na wykorzystanie automatyzacji marketingu w małej firmie

Łukasz Kosuniak - B2B Marketing Consultant w Business Marketer

Pomówmy o marketingu odc. 14

lukasz kosuniak kw
09.02.2023

Przygotowanie sklepu internetowego na dyrektywę cyfrową, towarową i Omnibus

Paweł Głąb - Radca prawny i Wspólnik zarządzający w Kancelaria Prawna Kantorowski, Głąb i Wspólnicy.

Pomówmy o marketingu odc. 14

pawel glab
26.01.2023

5 rzeczy którymi zaskoczył mnie Google Analytics 4

Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 13

Krzysztof Marzec
26.01.2023

Wykorzystanie GA4 i BQ w analizie danych

Adrian Andrzejczyk - Head of Analytics w Cube Group

Pomówmy o marketingu odc. 13

adrian andrzejczyk webinar
26.01.2023

Tajniki marketingu w SaaS na przykładzie SMSAPI (Wywiad)

Maja Wiśniewska-Hardek - Head of Marketing w SMSAPI

Pomówmy o marketingu odc. 13

maja wisniewska hardek
15.12.2022

Noworoczne porządki na koncie Ads

Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 12

Krzysztof Marzec
15.12.2022

Czy skuteczne śledzenie użytkowników na stronie będzie jeszcze w ogóle możliwe w 2023 roku? (wywiad)

Anna Moczulska - Digital Analytics Manager w Conversion

Pomówmy o marketingu odc. 12

anna moczulska nowe
15.12.2022

Wstępna analiza strony / sklepu i planowanie strategii w SEO

Katarzyna Baranowska - Wiceprezes Zarządu w FoxStrategy

Pomówmy o marketingu odc. 12

semcast podcast katarzyna baranowska
08.12.2022

Podstawy SEO na WordPress

Jakub Zeid - SEO Expert w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 11

jakub zeid
08.12.2022

Optymalizacja e-commerce w oparciu o strukturę dokumentu i meta-dane

Paweł Sokołowski - CEO w Contadu

Pomówmy o marketingu odc. 11

pawel sokolowski
08.12.2022

Jak już dzisiaj skutecznie wykorzystać AI w Twojej firmie?

Milena Majchrzak - CEO & Content Marketing Evangelist w Semstorm

Pomówmy o marketingu odc. 11

milena majchrzak
01.12.2022

Walka o pole position czyli SEO dla branży motoryzacyjnej

Bartłomiej Tomczyk - Senior SEO Specialist w DevaGroup

Webinar dla branży automotive

bartlomiej tomczyk
01.12.2022

Jak wykorzystać Potencjał GA4 na stronach automotive?

Bartłomiej Kaczmarczyk - CEO w sssem.ninja

Webinar dla branży automotive

bartlomiej kaczmarczyk.jpg
01.12.2022

5 pomysłów na skuteczniejsze kampanie sprzedaży samochodów i usług w branży moto

Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup

Webinar dla branży automotive

Krzysztof Marzec
24.11.2022

Podstawy TikToka: dlaczego warto reklamować się na tej platformie?

Aleksandra Pizoń-Liwocha - Senior SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 10

Aleksandra Pizoń
24.11.2022

Dlaczego Google nie indeksuje mojej strony? (wywiad)

Paweł Gontarek - CEO w Zgred & Semgence

Pomówmy o marketingu odc. 10

pawel gontarek semcast
16.11.2022

Praktyczny warsztat: jak analizować działania i kampanie pozycjonowania w Google Analytics 4?

Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup

Google Analytics 4 – Webinar

Krzysztof Marzec
16.11.2022

Google Analytics 4 w małym biznesie

Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl

Google Analytics 4 – Webinar

kinga sroka
16.11.2022

Różnice między Universal Analytics a Analytics 4

Marta Koziarz - Head of SEM w DevaGroup

Google Analytics 4 – Webinar

marta koziarz 1
10.11.2022

SEO na start! Przygotowanie serwisu do pozycjonowania

Bartłomiej Tomczyk - Senior SEO Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 9

bartlomiej tomczyk
10.11.2022

Jak napisać skuteczną reklamę? Po prostu!

Dagmara Kałkus - Senior SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 9

dagmara kalkus sesja
10.11.2022

Jak zacząć pracę w SEO?

Dominik Fajferek - SEO Team Leader w WhitePress

Pomówmy o marketingu odc. 9

dominik fajferek
27.10.2022

Rodzaje kampanii na YouTube i ich zastosowanie oraz możliwości targetowania

Aleksandra Dygudaj - Senior SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 8

Aleksandra Dygudaj
27.10.2022

Ponumeruj emocje klienta. Czyli jak skuteczniej docierać do odbiorców w e-commerce?

Agnieszka Lipka - Account Executive w edrone

Pomówmy o marketingu odc. 8

Agnieszka Lipka   prelegentka edrone
13.10.2022

Pomówmy o marketingu: Jak przygotować skuteczną strategię content marketingową?

Marika Kowalska - SEO&Content Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 7

Marika Kowalska
13.10.2022

e-Commerce PR, jak za pomocą content marketingu budować wizerunek sklepu internetowego (WYWIAD)

Grzegorz Miłkowski - CEO w ContentHouse

Pomówmy o marketingu odc. 7

grzegorz milkowski webinar nowefoto
13.10.2022

Blog czy poradnik w e-commerce?

Cezary Glijer - CEO w Mist Cezary Glijer

Pomówmy o marketingu odc. 7

cezary glijer zdjecie
22.09.2022

Najczęstsze błędy wykrywane przy audytowaniu kont Google Ads

Karolina Kawulka - Senior SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 6

karolina kawulka
22.09.2022

Testy w Google Ads – jak je ustawić, co testować i jak analizować wyniki?

Krzysztof Wroński - CEO w Agencja Marafiki

Pomówmy o marketingu odc. 6

kwronski
22.09.2022

Performance Max – praktyczne porady

Marcin Wsół - Certyfikowany Specjalista Google Ads & Google Analytics w Marcin Wsół

Pomówmy o marketingu odc. 6

marcin wsol specjalista google ads s
08.09.2022

Pomówmy o słowach kluczowych

Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 5

Krzysztof Marzec
08.09.2022

RFM for dummies

Krzysztof Modrzewski - Founder & Head of Education w Witbee

Pomówmy o marketingu odc. 5

modrzewskikrzysztof
08.09.2022

Największe wyzwania w prowadzeniu agencji SEO/SEM (wywiad)

Ewelina Podrez-Siama - Założycielka i Prezeska w Fox Strategy

Pomówmy o marketingu odc. 5

ewelina podrez podcast
25.05.2022

Znajdź swoją kampanię reklamową w GA4, czyli omówienie obszaru roboczego reklamy

Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl

Webinar o Google Analytics 4

kinga sroka
25.05.2022

Umarł król, niech żyje król”- o bezbolesnym przejściu z Google Analytics 3 na Google Analytics 4

Bartłomiej Kaczmarczyk - CEO w sssem.ninja

Webinar o Google Analytics 4

bartlomiej kaczmarczyk.jpg
25.05.2022

Praktyczny warsztat: jak analizować działania i kampanie pozycjonowania w Google Analytics 4?

Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup

Webinar o Google Analytics 4

Krzysztof Marzec
12.05.2022

Google Search Console – pierwsza (i darmowa) pomoc dla SEO

Bartłomiej Tomczyk - Senior SEO Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 4

bartlomiej tomczyk
12.05.2022

Jak budować przewagę konkurencyjną w branży e-commerce?

Damian Przybył - Director, Digital Advisory w Cloudity

Pomówmy o marketingu odc. 4

damian przybyl cloudity
12.05.2022

Wnioski z monitoringu Internetu – liczby, ale też insighty

Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist w Brand24

Pomówmy o marketingu odc. 4

mikolaj winkiel
11.05.2022

Najlepsze strategie remarketingowe dla kampanii w wyszukiwarce (RLSA): o czym warto wiedzieć aby skutecznie je wykorzystać?

Paulina Wiktorska - Specjalista SEM, Owner w wiktorska.pl

(Nie)książkowe rozmowy odc. 4

paulina wiktorska
14.04.2022

Dlaczego tytuły produktów w kampaniach Google Ads są ważne?

Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 3

Przemyslaw Biegacz
14.04.2022

7 największych SEO problemów sklepów internetowych

Dominik Fajferek - SEO Team Leader w WhitePress

Pomówmy o marketingu odc. 3

dominik fajferek
14.04.2022

160 znaków, które odmienią Twój sklep internetowy

Marek Oczkowski - Partnership Manager w SMSAPI

Pomówmy o marketingu odc. 3

marek oczkowski
13.04.2022

Planowanie analityki w sklepie internetowym vs w małej firmie B2B

Tomasz Trzósło - Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener w tomasztrzoslo.pl

(Nie)książkowe rozmowy odc. 3

tomasz trzoslo devagroup
13.04.2022

Marketingowa analiza sklepu e-commerce w praktyce

Krzysztof Modrzewski - Founder & Head of Education w Witbee

(Nie)książkowe rozmowy odc. 3

modrzewskikrzysztof
29.03.2022

Opisy produktów i kategorii w sklepach i katalogach on-line

Milena Majchrzak - CEO & Content Marketing Evangelist w Semstorm

Branża reklamowa a widoczność w Google 2022

milena majchrzak
29.03.2022

Skuteczne kampanie w 2022: co wiemy o użytkownikach Google i co Google wie o nas?

Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup

Branża reklamowa a widoczność w Google 2022

Krzysztof Marzec
10.03.2022

Dlaczego wsparcie specjalisty SEO jest ważne dla funkcjonowania biznesu online?

Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 2

leszek urban
10.03.2022

Ile będą Cię kosztowały treści do Twojego e-sklepu (i jak nie spalić tej kasy)?

Wojciech Maroszek - Content Specialist & Copywriter w Senuto

Pomówmy o marketingu odc. 2

wojtek maroszek
10.03.2022

Customer Support i Customer Success w biznesie

Łukasz Hardek - Customer Success Manager w Thulium

Pomówmy o marketingu odc. 2

lukasz hardek
09.03.2022

5 błędów w Ads przez które Twój sklep traci pieniądze

Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup

(Nie)książkowe rozmowy odc. 2

Krzysztof Marzec
09.03.2022

Jak pisać o pisaniu w SEO, gdy zasady ciągle się zmieniają? (Geneza i powstanie SEOrigami)

Piotr Kaleta - SEO Content Team Leader w x-kom

(Nie)książkowe rozmowy odc. 2

piotr kaleta
10.02.2022

Analiza słów kluczowych pod kampanie Ads i SEO/Content Marketing na żywo

Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 1

Krzysztof Marzec
10.02.2022

Zintegrowane lejki marketingowo sprzedażowe B2B

Łukasz Kosuniak - B2B Marketing Consultant w Business Marketer

Pomówmy o marketingu odc. 1

lukasz kosuniak kw
10.02.2022

O znaczeniu hostingu w SEO

Artur Pajkert - Head of Marketing w cyber_Folks

Pomówmy o marketingu odc. 1

artur pajker
09.02.2022

Wybór agencji SEO-SEM – na co zwrócić uwagę przed wysyłką zapytania

Tomasz Trzósło - Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener w tomasztrzoslo.pl

(Nie)książkowe rozmowy odc. 1

tomasz trzoslo devagroup
09.02.2022

Reklamy na Youtube, czy w ogóle warto? Czy to sprzedaje? (wywiad)

Łukasz Chwiszczuk - Właściciel w lukaszchwiszczuk.pl

(Nie)książkowe rozmowy odc. 1

lukasz chwiszczuk

Masz pytania? Porozmawiaj z nami.

Chcesz wiedzieć więcej o naszych wydarzeniach? Skontaktuj się!

Aleksandra Połetek

Aleksandra Połetek-Pszonak,
Senior New Business Manager
510 292 795
aleksandra.poletek@devagroup.pl

Przewijanie do góry