9.02.2021

Darmowy webinar

Możliwości Google
dla branży FMCG



Najlepsi praktycy oraz specjaliści od reklamy w Google dzielą się tym, jak wygrać mimo kryzysu.
To nie jest kolejny nudny sprzedażowy webinar, tylko skondensowana paczka wiedzy,
którą możesz dostać za darmo.

Oficjalnym partnerem wydarzenia jest:


9.02.2021

Darmowy webinar

Możliwości Google
dla branży FMCG



Najlepsi praktycy oraz specjaliści od reklamy w Google dzielą się tym, jak wygrać mimo kryzysu.
To nie jest kolejny nudny sprzedażowy webinar tylko skondensowana paczka wiedzy, którą możesz dostać za darmo.


Oficjalnym partnerem wydarzenia jest:

Dlaczego warto się zapisać?

Darmowa wiedza - najlepsi prelegenci - sprawdzony format.
100% uczestników naszych spotkań poleca nas dalej.
zalozenie-kanalu-ikona-ikona-150

Darmowa wiedza

Nie ma haczyka, spotkanie jest darmowe, dzielimy się naszą wiedzą. Nie ma też charakteru sprzedażowego.
komunikacja-ikona-150-new

Dzielimy się sukcesem

W trakcie kryzysu podnieśliśmy zatrudnienie o 20%. Dzieląc się wiedzą, dzielimy się z Wami sukcesem.
efekty-ikona-150-new

Praktyka i efekty

Omawiane zagadnienia są praktyczne, skalowalne i będziesz je mógł wdrożyć w swoich działaniach tego samego dnia.
skaluj-biznes-ikona-new-150

Doświadczenie

Marketing w Google robimy od 2005 roku. Mamy za sobą tysiące godzin szkoleniowych, własne konferencje. Wiemy co robimy.

Sprawdź nasze spotkania stacjonarne w siedzibie Google

 

Współorganizatorem webinaru jest firma:

content-house-300x200-white

Partnerami webinaru są firmy:

 
mobile-trends-white
logo-senuto

Agenda webinaru

 
  • 9 lutego 2021

  • 10:00-10:45

    Krzysztof Marzec, CEO w DevaGroup
    Konkretne możliwości zaistnienia w Google dla branży FMCG
    Uczenie osób dorosłych to wyzwanie. Mam za sobą dziesiątki szkoleń, kilkadziesiąt godzin nagranych webinarów w kursów w tematyce Google Ads. Dawno przekroczyłem tysiąc przeszkolonych osób. Z Google Ads korzystam od 2005 roku w codziennej pracy, dodatkowo odbyłem wiele kursów jak uczyć i prezentować. Dostajesz gwarancję, że trafisz na praktyka i doświadczonego szkoleniowca. Mam za sobą dziesiątki wystąpień na najlepszych konferencjach w kraju oraz szkolenia na zlecenie Google dla najlepszych agencji i domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Moje książki w tematyce Google sprzedały się w ponad trzech i pół tysiącach egzemplarzy, a pozycja opisująca egzaminy Google urosła do rangi podręcznika, z bardzo wysokimi ocenami czytelników.
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 11:00 - 11.45

    Marta Koziarz - Head of SEM w DevaGroup
    Google Zakupy - Jak dobrze się do nich przygotować i zwiększyć swoje możliwości?
    Prowadzę 10-osobowy zespół SEM, koordynując rozwój i wdrażanie innowacji. Jestem certyfikowaną specjalistką Google Ads i Analytics. Praktykiem marketingu i analitykiem w jednym. Nieważne, czy jesteś lokalnym sklepem, czy znaną marką - znajdę sposób na prowadzenie Twojej kampanii. Pomogę wdrożyć i zrozumieć analitykę. Prowadzę również indywidualne szkolenia. Jestem finalistką konkursu Google Premier Partners Awards EMEA i wykładowcą Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu z zakresu analityki internetowej.
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 12:00 - 12:30

    Grzegorz Miłkowski - CEO w ContentHouse
    Dobra treść dla FMCG. Jak planować działania, by treści konwertowały na Twój biznes?
    Jestem współwłaścicielem i prezesem zarządu ContentHouse, jednej z wiodących (według Media&Marketing Polska) agencji contentmarketingowych w Polsce. Oprócz tego jestem właścicielem i redaktorem naczelnym portalu SOCIALPRESS.pl, który specjalizuje się w zagadnieniach łączących komunikację, marketing i nowe technologie. Założyłem pierwszy polski serwis śledzący możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie – AIBusiness.pl. Jestem również współwłaściciel Komerso.pl, portalu dedykowanego edukacji branży e-commerce. W branży marketingu, komunikacji i technologii działam od 2006 roku. Początkowo jako dziennikarz mediów branżowych (Marketing Przy Kawie), redaktor naczelny portalu Interaktywnie.com (Grupa Money.pl), później PR-owiec odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacyjnych dla znanych marek.
  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Wypełniasz ankietę oceniającą szkolenie. Otrzymujesz prezentacje oraz materiały z linkami do narzędzi i wiedzy. Każdy uczestnik dostaje bezpłatną godzinę konsultacji SEM/SEO online od DevaGroup oraz wstępną 60-minutową analizę contentu i konsultacji ze specjalistami ContentHouse.
 

Opinie uczestników naszych wcześniejszych eventów

 
Gigantyczna dawka informacji i profesjonalizm.
Student/Studentka studiów podyplomowych na AGH
Ciekawa tematyka, fajnie przedstawiona! Ćwiczenie angażujące uczestników :)
Sylwia
Znakomite szkolenie, na którym można poznać wiele funkcjonalności narzędzi od Google. Pełen profesjonalizm prowadzących, a ich ponadprzeciętna wiedza robi ogromne wrażenie! Zdecydowanie polecam!
Piotr Hapek
Bardzo dużo informacji - wartościowe szkolenie.
Sylwia
Krzysztof posiada niesamowitą umiejętność przekazywania wiedzy w sposób uporządkowany i przystępny dla słuchaczy – uczestników szkoleń/konferencji. Nawet skomplikowane tematy przedstawia w sposób klarowny, co więcej – inspirujący i zachęcający do własnych, samodzielnych poszukiwań. Jestem pod wielkim wrażeniem profesjonalizmu, ogromu posiadanej wiedzy specjalistycznej oraz podejścia do procesu uczenia się.
Koleta Miernik, Właścicielka firmy w SilverMB
Bardzo cenię sobie wiedzę i umiejętności Pana Krzysztofa w zakresie Google Ads i Analytics. Miałam okazję uczestniczyć nie tylko w szkoleniach, które prowadził, śledzę też regularnie wystąpienia na branżowych konferencjach, seminariach. Zagadnienia związane z analityką ma w "małym palcu". Potrafi w sposób przejrzysty i klarowny przedstawić najbardziej zawiłe kwestie dotyczące stosowania i implementacji narzędzi marketingowych. Polecam z czystym sumieniem :-)!
Wioletta Reluga, Specjalista ds. Digital Marketingu w POLITYKA
Uczestniczyłem w szkoleniach Google Ads oraz Google Analytics. Świetni specjaliści, wiedza merytoryczna poparta praktyczną, ćwiczenia na żywo. Polecam wszystkim, którzy chcą uczyć się od ekspertów.
Krzysztof Rupar, Communication Manager w Węc PR

Masz pytania? Porozmawiaj z nami.

Chcesz wiedzieć więcej o naszych wydarzeniach? Skontaktuj się!

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

darmową rozmowę wideo

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991