

Agenda webinaru
25.05
25 maja 2022
12:00 - 12:30
Kinga Sroka - Online Marketing Specialist w OLX Group, blogerka na: kingasroka.pl/
Znajdź swoją kampanię reklamową w GA4, czyli omówienie obszaru roboczego reklamyNieuchronny koniec raportów, które każdy marketer zna i kocha, zmusza do poszukiwania nowych rozwiązań. Google wychodzi nam naprzeciw i systematycznie rozwija raport, pod enigmatyczną nazwą "obszar roboczy reklamy". O konwersjach modelowanych, zaletach połączenia konta Google Ads z GA4 jak najszybciej oraz fascynującym typie konwersji "po wyświetleniu angażującym", opowiem podczas webinaru.
12:30 - 13:00
Bartłomiej Kaczmarczyk - sssem.ninja
"Umarł król, niech żyje król"- o bezbolesnym przejściu z Google Analytics 3 na Google Analytics 4Jak pewnie wiesz 01.07.2023 Universal Analytics przestanie zbierać dane. I jeśli do tej pory używałeś/aś Google Analytics 3, to czeka Cię przejście na GA4. W czasie mojej prezentacji pokażę Ci jak bezboleśnie przejść przez taki proces. Zobaczysz co może Ci już dzisiaj dać GA4 czego nigdy nie otrzymasz od GA3, czyli jak nowy model zbierania danych pomoże Ci w analizie.
13:00 - 13:30
Krzysztof Marzec - CEO DevaGroup
Praktyczny warsztat: jak analizować działania i kampanie pozycjonowania w Google Analytics 4?Na prelekcji przedstawię przykłady konkretnych raportów i zestawienia oceniające efekty działań pozycjonowania. Dodatkowo omówione zostaną raporty wspomagające optymalizację strony oraz parametry UTM a pozycjonowanie oraz ograniczenia GA4.
Po webinarze
Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
Średnia ocena naszego ostatniego szkolenia
100% osób poleciłoby nasze szkolenie znajomemu
Opinie uczestników naszych wcześniejszych eventów
Poznaj naszych ekspertów

Kinga Sroka
Online Marketing Specialist w OLX Group, blogerka kingasroka.pl
Certyfikowana specjalistka Google Ads oraz Google Analytics z kilkuletnim doświadczeniem. Na co dzień odpowiada za płatne kanały dla OLX.PL, w weekendy wykładowca na Collegium Da Vinci oraz TEB Edukacja. Specjalizuje się w narzędziach Google, aktywnie komentuje dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość digital marketingu na swoim blogu: kingasroka.pl/. Prelegentka 17. edycji semKRK oraz InternetBeta 2021. Entuzjastka marketingu aplikacji mobilnych.


Bartłomiej Kaczmarczyk
sssem.ninja
Specjalista SEM z 10-letnim doświadczeniem w marketingu internetowym i własnym kanałem YouTube o GTM i analityce internetowej. Dodatkowo posiada certyfikat Google Ads, Analytics i status Google Partner, a także certyfikat Advanced Google Tag Manager CXL Institute. Pasjonat śledzenia użytkowników na stronach www i personalizowania komunikatów do nich. Obecnie odpowiedzialny za analitykę internetową u lidera w branży turystycznej, poprzednio za marketing internetowy u jednego z czołowych deweloperów w Polsce. Prywatnie ojciec, mąż, fan piłki nożnej.


Krzysztof Marzec
CEO DevaGroup
CEO DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor dwóch książek z wyprzedanymi nakładami, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Na największej branżowej konferencji w Polsce (I love Marketing) dwukrotnie zajmował pierwsze miejsce - w kategorii Ads & Analytics oraz w dniu SEO. Jest pomysłodawcą i organizatorem semKRK, wyjątkowej, krakowskiej konferencji dedykowanej miłośnikom SEM, SEO i Analityki oraz gali nagród semKRK Awards.

Sprawdź nasze spotkania stacjonarne w siedzibie Google
Jesteśmy znani z wysokiej jakości merytorycznych spotkań. Zobacz, jak wyglądało spotkanie w siedzibie naszego partnera Google.
Dlaczego warto się zapisać?
Darmowa wiedza - najlepsi prelegenci - sprawdzony format.
100% uczestników naszych spotkań poleca nas dalej.

Darmowa wiedza
Nie ma haczyka, spotkanie jest darmowe, dzielimy się naszą wiedzą. Nie ma też charakteru sprzedażowego.

Dzielimy się sukcesem
W trakcie kryzysu podnieśliśmy zatrudnienie o 20%. Dzieląc się wiedzą, dzielimy się z Wami sukcesem.

Praktyka i efekty
Omawiane zagadnienia są praktyczne, skalowalne i będziesz je mógł wdrożyć w swoich działaniach tego samego dnia.

Doświadczenie
Marketing w Google robimy od 2005 roku. Mamy za sobą tysiące godzin szkoleniowych, własne konferencje. Wiemy co robimy.
Masz pytania? Porozmawiaj z nami.
Chcesz wiedzieć więcej o naszych wydarzeniach? Skontaktuj się!

Jagoda Leśniewska,
New Business Specialist
503 708 716
jagoda.lesniewska@devagroup.pl