
Krzysztof Marzec
CEO DevaGroup
CEO DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor dwóch książek z wyprzedanymi nakładami, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Na największej branżowej konferencji w Polsce (I love Marketing) dwukrotnie zajmował pierwsze miejsce - w kategorii Ads & Analytics oraz w dniu SEO. Jest pomysłodawcą i organizatorem semKRK, wyjątkowej, krakowskiej konferencji dedykowanej miłośnikom SEM, SEO i Analityki oraz gali nagród semKRK Awards.

Krzysztof Modrzewski
Founder, Senior Marketing Intelligence Specialist w witbee.com
Z reklamą cyfrową i analityką internetową związany od 2010 roku. Oficjalny trener z certyfikatem Google. Prowadził zajęcia dla Google Partners Academy, SEMcamp University i Marketing Masters, Google Growth i Startup School. Na co dzień rozwiązuje problemy analityki internetowej i mediów firm dynamicznie rozwijających się w internecie. Jeden z twórców narzędzia WitCloud.

Ewelina Podrez-Siama
Założycielka i Prezeska w Fox Strategy
Założycielka i prezeska wrocławskiej agencji digital marketingu Fox Strategy, w której pracuje z 10-osobowym zespołem doświadczonych specjalistów oraz propaguje i wprowadza w życie ideę samoorganizacji. Trenerka i prelegentka na licznych wydarzeniach marketingowych, gościni podcastów branżowych i współprowadząca podcast Dziennik Budowy Firmy. Prywatnie autorka trzech książek kucharskich, choć niebawem i książki o SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych.

Karolina Kawulka
Senior SEM Specialist w DevaGroup
Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Analytics. Uwielbia pracę z kampaniami głównie dla branży e-commerce. Chętnie wykorzystuje Google Tag Managera w codziennej pracy. Z zamiłowania podróżniczka.

Marcin Wsół
Certyfikowany Specjalista Google Ads & Google Analytics
Niezależny certyfikowany specjalista Google Ads i Google Analytics, partner Google Premium. Od 2011 r. przeprowadził ponad 2,3 tys. kampanii, których budżet przekroczył już 30 mln zł. Niektórzy klienci mówią o nim „Midas Google Ads”, bo każda jego kampania działa jak złoto. Założyciel największej polskiej grupy na Facebooku o Google Ads, w której lubi codziennie wspierać adeptów SEM swoim doświadczeniem. W wolnych chwilach sięga po gitarę i odkrywa performance od zupełnie innej strony.

Marika Kowalska
SEO&Content Specialist w DevaGroup
Specjalista SEO z doświadczeniem copywriterskim. Świetnie odnajduje się w zadaniach analitycznych, ale również tworzeniu contentu na strony klientów. Nie boi się wyzwań - zawsze chętnie zdobywa nowe doświadczenia, które poszerzają dotychczasową wiedzę oraz umiejętności.

Grzegorz Miłkowski
CEO w ContentHouse
Jest współwłaścicielem i prezesem zarządu ContentHouse, jednej z wiodących (według Media&Marketing Polska) agencji contentmarketingowych w Polsce. Ekspert ds. digital marketingu w Business Centre Club, który doradza zrzeszonym firmom z zakresu komunikacji oraz transformacji cyfrowej. Twórca Akademii Marketingu (www.akademiamarketingu.edu.pl), projektu edukacyjnego dedykowanego osobom chcącym rozwijać swoje kompetencje z zakresu digital marketingu.

Aleksandra Dygudaj
SEM Associate w DevaGroup
Osobom postronnym lubi mówić, że w życiu zawodowym zajmuje się wszystkim tym, co „irytuje w Internetach” ;) A w prywatnym uwielbia teatr (ze szczególnym umiłowaniem alternatywnego), malarstwo (zwłaszcza surrealistyczne) i góry (ponad wszystko Tatry).

Agnieszka Lipka
Account Executive w edrone
W edrone odpowiada za konsultacje biznesowe i doradztwo przy wdrożeniu systemu CRM i Marketing Automation dla sklepów online. W swojej pracy łączy podejście analityczne z biznesowym oraz wierzy, że liczby potrafią odpowiedzieć na wiele pytań - szczególnie w e-commerce. Prywatnie od wielu lat wierna fanka pole dance, stretchingu, Wlop (digital artist) oraz własnych pomidorów uprawianych na krakowskim balkonie.

Bartłomiej Tomczyk
SEO Specialist w DevaGroup
W swojej codziennej pracy łączę doświadczenie z zakresu tworzenia treści z wiedzą techniczną zdobytą na przestrzeni lat pracy z blogami, stronami firmowymi i sklepami. Prywatnie fan muzyki i podcastów, można mnie również spotkać na wirtualnych trasach Forza Horizon.

Dagmara Kałkus
SEM Specialist w DevaGroup
W dzieciństwie uwielbiała polski i matematykę, więc została specjalistką SEM. W branży działa od 3 lat, niestraszne jej zarówno Google Adsy, jak i systemy reklamowe Facebooka czy LinkedIna. Popołudniami pisze – kiedyś bloga, teraz powieść sci-fi.

Dominik Fajferek
Senior SEO Specialist w WhitePress
Ciekawy nowych technologii. Informatyk z wykształcenia oraz zamiłowania. Fan chińskiej myśli technologicznej oraz japońskiej kreski. Specjalista SEO w jednej z najlepszych firm Content&Influcencer marketingowych w Polsce.

Aleksandra Pizoń
SEM Associate w DevaGroup
Certyfikowana Specjalistka Google Ads oraz uczestniczka programu Digital Champions Program. Zajmuje się zarządzaniem kampaniami w Google Ads i Facebook Ads. Uwielbia podróżować i poszerzać swoje horyzonty.

Paweł Gontarek
CEO w Zgred & Semgence
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w IT oraz prowadzeniu projektów, zaś 9-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów SEO. Od 4 lat aktywnie prowadzi szkolenia z zakresu audytów SEO, pozycjonowania dla klientów indywidualnych, firm i instytucji państwowych. Od 2011 roku Top Contributor (Najlepszy Współtwórca) na forum Google dla Webmasterów. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, Akademii Leona Koźmińskiego - studiów podyplomowych MBA oraz Uniwersytetu SWPS - podyplomowych studiów User Experience Design.

Jakub Zeid
SEO Expert w DevaGroup
Odpowiedzialny jest za kompleksowe prowadzenie kampanii SEO, głównie dla klientów z branży e-commerce. Z krakowską agencją związany od ponad 4 lat, a doświadczenie w branży SEO zbiera nieprzerwanie od roku 2009. Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej, opiekun wyróżnionej na Mobile Trends Awards kampanii SEO.

Paweł Sokołowski
CEO w Contadu
Zaczynał karierę od instalowania skryptów afiliacyjnych. Posiadacz analitycznego umysłu z introwertycznym poczuciem humoru. Spędza dużo czasu analizując dane, często bez konkretnego powodu.Praktyk z 20 letnim stażem, wytrwale wdrażający w korporacjach strategie bazujące na danych analitycznych.

Anna Moczulska
Założycielka i digital analyst w Moczulska Digital Analytics oraz Head of Digital Analytics Team w Artegence
Z branżą marketingu internetowego związana od 2016 roku. Założycielka i digital analyst w Moczulska Digital Analytics oraz Senior Digital Analyst w Artegence. Przed Artegence była team leaderem Data Analyst Team w Sempai, a wcześniej zdobywała doświadczenie, pracując dla takich marek jak TVN czy Dentsu Aegis Network. Na co dzień wdraża narzędzia analityczne w produktach cyfrowych i świadczy bieżącą pomoc w analizie danych. Współautorka e-booka “Analityka treści w kampaniach marketingowych”. Anna jest również szkoleniowcem - prowadzi między innymi zajęcia na studiach podyplomowych Wydziału Informatyki Politechniki Białostockiej, a jej prezentacja na #semKRK17 została uznana przez publiczność za najlepszą podczas całego wydarzenia.

Katarzyna Baranowska
SEM Manager, Wiceprezes Zarządu w FoxStrategy
W branży SEO działa od 2010 roku. Pracuje z zarówno biznesami lokalnymi, jak i e-commercami. Specjalizuje się w audytach i tworzeniu zaleceń optymalizacyjnych. Z klientami przechodzi przez cały proces pracy nad projektem – poczynając od wstępnej analizy, poprzez opracowywanie strategii, jej wdrażanie jak i wytyczanie kolejnych, rozwojowych celów. Wielbicielka otwartej i szczerej komunikacji oraz indywidualnej obsługi klienta. Od 2017 roku współwłaścicielka agencji Fox Strategy.

Cezary Glijer
MIST Cezary Glijer
W Internecie od 1992, w SEO od 1995 roku. Dużo widziałem i doświadczyłem – tym się dzielę w pracy, na warsztatach i konferencjach.

Krzysztof Wroński
CEO w Agencji Marafiki
Prowadzi szkolenia z Google Ads i z Analytics, m.in. na Akademia Google Partners. Występuje również jako prelegent na konferencjach branżowych, m.in. na Kongres Online Marketing. Od 2007 roku specjalizuje się w tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google, które przynoszą zwrot z inwestycji. Pomaga firmom rozwijać biznes w sieci, przy wykorzystaniu narzędzi marketingu internetowego. Tworzy strategie działań i dobiera narzędzia. Analizuje strony internetowe i doradza jak je ulepszyć, by spełniały swoją najważniejszą rolę – sprzedawały produkty lub usługi.

Milena Majchrzak
CEO w Semstorm & Content Marketing Evangelist
Współtwórczyni SEMSTORM. Pracę w branży SEO rozpoczęła 14 lat temu. Od prawie 20 lat tworzy strony i platformy internetowe, najpierw hobbystycznie, a następnie zawodowo. Miała okazję i przyjemność występować na wielu scenach związanych z marketingiem internetowym. Szkoliła marketerów zarówno z obsługi narzędzia, jak i podstaw optymalizacji stron czy tworzenia treści. Niezachwianie wierzy w data-driven i content marketing. Wspiera zespół SEMSTORM w różnych przedsięwzięciach, od rozwoju produktu, przez działania operacyjne, aż do tworzenia treści na firmowy blog.